Mijn moeder is soms echt mijn beste mattie, ik vertel haar heel veel (niet alles) en ik geef haar elke dag een knuffel, maar de woorden ‘ik houd van je’ krijg ik gewoon mijn strot niet uit als het om mijn ouders/siblings gaat In een relatie of met de kinderen van mijn siblings dan weer wel. Zo vreemd hoe dat werkt haha
Wie komt voor jou op de eerste plaats?
- Mezelf
- Mijn partner
- Mijn kind(eren)
- Mijn huisdier
- Mijn vrienden
- Mijn familie
- Mijn collega’s
0 stemmers
Stel je bent op vakantie in een warm en zonnig land. De eerste paar dagen waren er parasols aanwezig . Na een incident met een rondvliegende parasol, heeft het hotel besloten om alle parasols weg te halen. Er zijn geen andere zonwerende maatregelen aanwezig, zoals doeken etc. Als je dus bij het zwembad of op het strand wil liggen, dan kan dat alleen maar in de volle zon. Zou jij een klacht indienen bij het hotel?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Wat houdt dat volgens jou precies in? Hoe uit zich dat in de praktijk zeg maar? Ik vind het zo’n vage term. Dat wisselt toch per dag/situatie
Ik als psycholoog
(Kom ook even zes uur later nog even een leuke grap maken)
Ik luisterde net een podcast (this is dating) waarin dit benoemd werd wn even buiten beschouwing gelaten wat je er van vind:
Ben jij meer een ster of een steen(toch even een uitleg: De ster staat wat meer in de aandacht, miss wat meer outgoing/extravert, vuriger enz en de steen is wat meer in balans en rustiger, meer solide, laat dingen wat sneller van zich afvallen enz. )?
- Ster
- Steen
0 stemmers
En wat zoek je als partner?
- Ik ben ster, zoek een ster
- Ik ben ster, zoek een steen
- Ik ben steen, zoek een steen
- Ik ben steen, zoek een ster
0 stemmers
I’m a star!!!
Ik dacht een ster
Vurig, fel, snel
En een steen
Rustig, kalm
Zoiets?
De ster is altijd heet en de steen altijd hard
Nee alleen in 16!!
Zou dat ook niet gewoon kunnen komen omdat (online) daten gewoon vet onduidelijk is. Niemand is duidelijk over z’n intenties, niemand communiceert duidelijk, al die ongeschreven regels, ghosten, lovebomben, aantrekken en afstoten etc. (Is in ieder geval wel mijn ervaring) En dat mensen toch een soort verklaring zoeken waarom het niet lukt om iemand te vinden en dat daarom die theorieën en types steeds populairder worden.
Nee ja ik weet ook niet of mensen er nou echt zoveel mee bezig zijn verder of dat het gewoon heel afentoe ter sprake komt.
Maar ik vind dat veel mannen best wel onsympathiek dategedrag vertonen en kan me best voorstellen dat als je graag een relatie wil en het niet lukt dat je daar dan redenen voor gaat zoeken.
Wel eens met je laatste zin trouwens.
Nee daar heb je zeker gelijk in ja. Het is goed om te weten wat je wil/niet wil, maar vantevoren iemand afschrijven omdat hij ENFP en een steen is, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling haha.
Ik identificeer mij eerder als een all star
Ik denk dat mensen vooral duidelijkheid willen hebben in wat bij hen past en daardoor misschien ren stukje controlle proberen te krijgen over het daten?
Ik vraag me daarentegen ook af of mannen daar miss meer mee bezig zijn dan vrouwen, want ik kom zoveel mannen tegen die hun sterrenbeeld in hun profiel zetten of natuurlijk hun 16 personality uitkomst.
Naar aanleiding van deze post: vanaf hoe lang noem jij het een relatie?
- Alle lengtes vanaf het moment dat we het uitgesproken hebben
- Een week
- Een maand
- Drie maanden
- Half jaar
- Langer
- Verschilt hoe serieus het is
0 stemmers