Stel je persoonlijke vraag #41

De ander heeft er geen last van want die wil mij niet maar ik speel wel graag spelletjes met hem

2 likes

Als ik het over iemand heb waar ik een paar maanden mee rond heb geslingerd, dan noem ik die soms voor t gemak even een ex.
Dan denk ik ja het gaat diegene ook ff niet aan hoe of wat verder ik wil gewoon even iets vertellen.

7 likes

Afhankelijk van het ras (vroeg/midden/laat) worden aardaplelen in juli - oktober geoogst. Aardappelen die je nu koopt zijn op z’n laatst in de herfst uit de grond gehaald en worden dan en een opslag bewaard. Dus net gekocht zegt eigenlijk niet zo veel. Door de hittegolven afgelopen zomer was het een slecht jaar, dus het kan goed kloppen dat ze minder mooi zijn dan normaal.

Geen idee of je dit interessant vindt, maar dan heb je wat achtergrond info haha.

8 likes

Aha vandaar! Zeker interessant want ik erger me rot aan al die lelijke aardappels. Is dit dan niet het zoveelste jaar op een rij dat de aardappeloogst matig is? Uien waren ook al een paar jaar niet zo maar ik heb het idee dat dat wel iets beter is, maar misschien lijkt dat maar zo.

1 like

Heb jij ooit samengewoond met een partner?

• Ja, met meerdere
  • Ja, met eentje
  • Nee nog nooit

0 stemmers

2 likes

Hahaha dan doe ik echt iets verkeerd (grapje natuurlijk). Ik heb bijna 8 jaar een relatie met m’n vriend en we wonen niet samen. Niet per se een bewuste keuze hoor, maar vanwege studeren etc.

3 likes

Ik probeer altijd voor iedereen klaar te staan, waardoor ik mezelf vaak op de laatste plek zet. Inmiddels kan vaak wel mijn grens aangeven, waardoor ik mezelf niet voorbij loop. Al vindt ik dat soms nog lastig. Ik ken meer mensen die hier last van hebben.

Daardoor was ik nieuwsgierig wie bij jullie op nummer 1 staat, in het algemeen.
Al ben ik het wel met je eens dat het erg kan verschillen per dag/situatie.

3 likes

Er zijn ook mensen die hun hele leven latten, net zo goed een relatie hoor. Ik denk dat de cut off bij mij zou liggen bij de duur/ frequentie van elkaar zien/ spreken etc.

15 likes

Daarna lattings

2 likes

Ja, minder dan 3 maanden want ik kwam er ineens achter dat het totaal niet matchte (na 4 jaar intensieve verkering gewoon!). Zou het best spannend vinden om het weer te doen, diegene moet dan wel heel leuk zijn. Sindsien alleen korte relaties gehad. Heb jij wel eens samengewoond?

2 likes

Oh dat is bestwel heftig zo na 4 jaar. Sommige mensen die gaan samenwonen zeggen ook “maar wij zijn al wel vaak samen op vakantie geweest dus dat gaat vast wel goed.” Ik vind dat echt helemaal niet te vergelijken met samenwonen?! Maarja misschien zie ik dat zelf verkeerd.

Vind jij samen op vakantie gaan een goede test om te kijken of eventueel samenwonen ook goed zal gaan?

• Nouuu nee
  • Ja
  • Ik weet het niet/neutraal

0 stemmers

Bij ons was de lockdown een goede test.

Ik heb wat van die borduurwerkjes gemaakt en een paar vind ik wel leuk dus ik dacht misschien kan ik die ophangen(in de slaapkamer) Maar iets wat je zelf hebt gemaakt ophangen in je huis vind ik ook weer een beetje lame/not done ofzo.

Zou jij iets ophangen in huis wat je zelf hebt gemaakt? Schilderij of wat dan ook

• Nee no way
  • Misschien
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Ik vind het niet de ultieme test, maar ik denk wel dat als je je op vakantie al aan bepaalde zaken stoort, dit een voorspeller kan zijn dat samenwonen ook niet gaat werken.

13 likes

Hahaha ik lees net een post van @Soy.peor . Er bestaat dus zoiets als pizza bitterball hawaii :upside_down_face:

Zou jij dit proberen?

• Ja waarom niet
  • Al gedaan en het was lekker
  • Nee en ga ik ook niet doen

0 stemmers

Hawaii goor, als het salami is: priem, wil ik wel proeven.

Ik heb overigens iets van 5 borduurwerken in huis van mezelf en m’n moeder heeft er ook een aantal. Gewoon ophangen :tipping_hand_woman:

4 likes

Nee ik word er gewoon boos van.

4 likes

Ik heb wel de ‘gewone’ pizza bitterbal gehad en dat was echt teleurstellend. Zonde van je geld hahaha

3 likes

Bitterbal mer pizza smaak.

Het is echt erg hoe ze pizza verminken. Gordon ramsay kreeg een keer een chocoladepizza geserveerd.

1 like

Mn ouders hebben bijvoorbeeld schilderijen van mijn tante opgehangen. Maar zij kan ook echtttt schilderen en geeft lessen etc. Zij heeft dan weer niks van haar eigen werk in haar huis hangen. Ik vind het een beetje awkward en dan een borduurwerkje hahaha :joy: maar ik heb toevallig wat lijstjes liggen en misschien kan het wel leuk staan in de slaapkamer.