Hahaha ik lees net een post van @Soy.peor . Er bestaat dus zoiets als pizza bitterball hawaii ![]()
Zou jij dit proberen?
- Ja waarom niet
- Al gedaan en het was lekker
- Nee en ga ik ook niet doen
0 stemmers
Hahaha ik lees net een post van @Soy.peor . Er bestaat dus zoiets als pizza bitterball hawaii ![]()
Zou jij dit proberen?
0 stemmers
Hawaii goor, als het salami is: priem, wil ik wel proeven.
Ik heb overigens iets van 5 borduurwerken in huis van mezelf en m’n moeder heeft er ook een aantal. Gewoon ophangen ![]()
Nee ik word er gewoon boos van.
Ik heb wel de ‘gewone’ pizza bitterbal gehad en dat was echt teleurstellend. Zonde van je geld hahaha
Bitterbal mer pizza smaak.
Mn ouders hebben bijvoorbeeld schilderijen van mijn tante opgehangen. Maar zij kan ook echtttt schilderen en geeft lessen etc. Zij heeft dan weer niks van haar eigen werk in haar huis hangen. Ik vind het een beetje awkward en dan een borduurwerkje hahaha
maar ik heb toevallig wat lijstjes liggen en misschien kan het wel leuk staan in de slaapkamer.
If you’ve got it, flaunt it!
Zeker met sterrenbeeld denk ik dat ze het ‘gewoon’ invullen eigenlijk, haha. Net als al die andere opties die je vaak kunt invullen. Zonder daar verder waarde aan te hechten.
Ik dacht een pizza met ananas en bitterballen erop, dat zou ik wel eens willen proberen. Dit absoluut niet.
Oh wat intens! Ik heb nog nooit samen gewoond, heb 1 relatie gehad met iemand die enorm op zichzelf was en daar was het echt geen optie mee :’) Ik ben ook wel erg gesteld op en gewend aan een eigen plek hebben, ik zou dat echt niet snel opgeven. Vind het heerlijk, wonen in mijn eentje.
Ooh ik dacht juist andersom. Een pizza lijkt me walgelijk, maar dit zou ik nog wel aandurven.
Ja same. In zo’n bitterbal kan je zoveel proppen. Maar echt bitterballen OP je pizza zoals ze een tijdje met een frikandel deden ewwwl. Gatverdamme
Heb jij wel eens zo’n pizza met frikandel gegeten?
0 stemmers
Nadat ik hier laatst een foto zag van hoe verrot dat er uit ziet ga ik het ook niet meer proberen.
Ik had echt gewoon tranen in mijn ogen van het lachen om die foto.
Het ziet er ook nog zo uitgedroogd uit
Gatverdamme lijken net van die hard geworden hondendrollen die ergens in een park liggen. Oh my days wat bezielt mensen ![]()
Die van Domino’s was prima. Gewoon vers en het zag er uit zoals op de foto.
Pizzabodem was goed, mozzarella was goed, frikandel en ui waren goed en sauzen over de pizza waren goed. Al met al een 7/10.

Haha love dat gifje. Weet direct welke scene dat is.