Stel je persoonlijke vraag #41

If you’ve got it, flaunt it!

7 likes

Zeker met sterrenbeeld denk ik dat ze het ‘gewoon’ invullen eigenlijk, haha. Net als al die andere opties die je vaak kunt invullen. Zonder daar verder waarde aan te hechten.

2 likes

Ik dacht een pizza met ananas en bitterballen erop, dat zou ik wel eens willen proberen. Dit absoluut niet.

8 likes

Oh wat intens! Ik heb nog nooit samen gewoond, heb 1 relatie gehad met iemand die enorm op zichzelf was en daar was het echt geen optie mee :’) Ik ben ook wel erg gesteld op en gewend aan een eigen plek hebben, ik zou dat echt niet snel opgeven. Vind het heerlijk, wonen in mijn eentje.

3 likes

Ooh ik dacht juist andersom. Een pizza lijkt me walgelijk, maar dit zou ik nog wel aandurven.

5 likes

Ja same. In zo’n bitterbal kan je zoveel proppen. Maar echt bitterballen OP je pizza zoals ze een tijdje met een frikandel deden ewwwl. Gatverdamme

Heb jij wel eens zo’n pizza met frikandel gegeten?

• Nee
  • Ja was lekker
  • Ja was niet lekker

0 stemmers

3 likes

Nadat ik hier laatst een foto zag van hoe verrot dat er uit ziet ga ik het ook niet meer proberen.

6 likes

Ik had echt gewoon tranen in mijn ogen van het lachen om die foto.

2 likes

Dat ziet er idd niet heel appetijtelijk uit, maar die @Jumpsuit postte zou ik best proberen

2 likes

Het ziet er ook nog zo uitgedroogd uit

3 likes

Gatverdamme lijken net van die hard geworden hondendrollen die ergens in een park liggen. Oh my days wat bezielt mensen :cry:

14 likes

Die van Domino’s was prima. Gewoon vers en het zag er uit zoals op de foto.
Pizzabodem was goed, mozzarella was goed, frikandel en ui waren goed en sauzen over de pizza waren goed. Al met al een 7/10.

30 likes

Haha love dat gifje. Weet direct welke scene dat is.

3 likes

2 likes

Trifleeeee :heart_eyes:

3 likes

Trifle met frikandel zou ik ook nog wel aandurven. :sweat_smile:

2 likes

Ik schaam me gewoon voor ons land met die rare fusion foods.

6 likes

We frituren tenminste nog geen boter of snickers

Ik maak zelf macrame hangers en ga borduurwerkjes (als het eindelijk af is…) ophangen. Heb ook een gephotoshopte print van mijn kat in een bekend schilderij opgehangen, maar dat telt niet helemaal mee vind ik.

4 likes

ik snap niet wat tussen m’n tanden is?
ik duw m’n tong tegen de achterkant van m’n voortanden, bedoel je dat?

8 likes