Stel je persoonlijke vraag #41

Britney Spears doet dat ook heel erg als ze playbackt.

4 likes

Ik heb twee vriendjes gehad waar het vrij snel weer klaar mee was. Vooral mijn eerste ā€˜vriendje’ kreeg niet echt een ster behandeling van mij. Ik kreeg gewoon altijd heel erg snel ā€˜the ick’ van mannen eigenlijk en dan knapte ik op ze af. Ze konden dan echt een grapje maken wat ik cringe vond en dan was ik er mentaal al weer klaar mee haha. Ik kon ook best keihard zijn. Ik las ook eens een oude chat met mijn vriend en toen stond ik er ook echt van te kijken wat een koele kikker ik soms tegen hem was. Maar ik had echt nauwelijks een dateleven dus een fuckboy kon je mij echt niet noemen hahaha.

4 likes

Voor mensen die trouwens niet weten uit welke scene dit is:

Vast wel eens vaker gevraagd maar wie is je favoriete friends personage van deze hoofdrollen?

• Chandler
  • Monica
  • Rachel
  • Joey
  • Ross
  • Phoebe
  • Ewl bah Friends

0 stemmers

2 likes

De ouders van Ross en Monica ook wel. (OkƩ niet hoofd, maar wel terugkerend)

2 likes

Mijn favo sidepersonage is Gunther :pleading_face: altijd verliefd op Rachel maar nooit wederzijds helaas en het is zo aandoenlijk. Maar waarom noemen ze een zogenaamd Nederlands persoon GUNTHER. Dat is het meest Duits ooit :joy: . (Of misschien juist daarom maar Amerikanen zijn niet altijd even goed met die dingen.) De ouders van monica en ross zijn ook wel savage ja haha :clown_face:

3 likes

Heel plat gezegd maar fuck it. Ik wil dan sowieso dat Joey me neukt. Verder heb ik er niks aan aangezien hij van acteerjob naar acteer whatever gaat. Ross is echt te suf, val al in slaap bij het zien van zn hoofd. Chandler ja daar trouw ik dan wel mee.

2 likes

dit is ook zoooooo een cringefest hahaha

5 likes

@FredPaillet je speelt vals. Je mag niet 2 keer op dezelfde stemmen hoor! Veel kracht en wijsheid :innocent:

Dont forget about this one :joy: wtf horen ze zelf niet dat het echt no way Nederlands klinkt.

3 likes

wowww dat lijkt wel een soort bezwering die die vrouw uitspreekt haha
vzvzvzvzzvz moeder te ontmoeten

8 likes

Ik kan nooit kiezen tussen Chandler en Ross, dus Ross krijgt mn stem omdat hij er minder heeft :innocent:

3 likes

Ik had mijn vader gevraagd om me ergens heen te brengen met de auto. Onderweg was een raar geplaatst stoplicht en dat stond op rood. Dus ik zei ā€œhet is rood… eh rood?ā€ Maargoed mijn vader hoorde het niet en reed door rood… Hij had het echt niet gezien en hoorde mij niet.
Boete voor de rood rijden is 260 euro. Wat zouden jullie doen?

• De hele boete betalen
  • Niks betalen
  • Delen

0 stemmers

Aan de ene kant vind ik het zijn verantwoordelijkheid, maar hij deed me wel een gunst door met me mee te gaan. Was ook geen leuk uitje, want mijn kat moest naar de trimmer (fucking duur trouwens). Qua financiƫn kan mijn vader het veel makkelijker betalen dan ik.

Niks betalen lost toch niks op als de boete al binnen is? Als je het niet betaald stapelt het zich maar op. Zou het gewoon snel betalen (als dat mogelijk is uiteraard ).

2 likes

Ik bedoel of ik het moet betalen of mijn vader. De boete wordt sowieso betaald, de vraag is door wie haha

3 likes

Ik denk dat ze bedoelt dat zij de boete voor haar vader niet of wel betaalt. Aangezien haar vader haar wegbracht toen ie de boete kreeg. Ze bedoelt volgens mij niet dat de boete überhaupt niet wordt betaald.

Al denk ik wel dat er misschien mogelijkheid is om bezwaar te maken, als dat stoplicht inderdaad raar/verkeerd geplaatst stond. @Marsepein

3 likes

Haha ik vond het zo voor de hand liggend dat je vader betaalt dat ik hem eerst ook verkeerd opvatte.
Je vader was de chauffeur, simpel.
Misschien kan hij wel bezwaar maken als het verkeerslicht echt zo raar geplaatst was dat je hem over het hoofd kon zien. Evt met foto erbij.

5 likes

Okay in je poll staat namelijk niks betalen wat ook anders kan worden opgevat. Pff ik ga geen antwoord daarop geven haha. Ik kan niet in je portemonnee kijken of die van je vader. Misschien ben je wel een millionaire weetikhet. Betaal het gewoon en daarna kan je eventueel nog altijd geld terugkrijgen van je vader?

1 like

Maar krijgt hij sowieso een boete? Stond er een flitspaal of mobiele flitser?

2 likes

Geen idee, ik hoop het niet. Dan is dit dilemma geen dilemma meer :joy:

Leave Britney alone

4 likes