Hahaha ik ben niet zo crew bea en ik heb een keer tijdens een vrijgezellenfeestje een schilderijtje gemaakt van bloemen. Maar me vriend was zo trots op me en hij heeft het ingelijst. Krijg er best vaak vragen en complimenten over als mensen het bij ons zien hangen ![]()
Correctie: IK als mediameid wel
Verschilt per omroep, team, functie etc etc
Hahahah zij haatte haar eigen personage lol. Nouja dat heeft ze wel eens verteld. Ik vind Rachel best okay. Maar verreweg van mn favoriet. Na Joey is Chandler mn favoriet en daarna komen Monica en Rachel op dezelfde plaats. Daaronder Ross en Phoebe.
Ik interpreteer het zelf als buiten je contracturen werken, tijden kunnen natuurlijk per baan verschillen.
Maar de ergste vond ik Charlotte. Zo walgelijk traditioneel en dat iedereen opdringen.
Samantha is mijn queen forever.
Ik vatte het op als werk in de tijd dat je er niet voor betaald krijgt.
Echt heerlijk dat ik tegenwoordig ook duidelijke grenzen van werktijd en prive tijd heb in mijn leven, en dus 0-15 minuten kon antwoorden. In het onderwijs werkte ik standaard wel 1,5 dag per week in mijn eigen tijd/onbetaald, en nu misschien soms 5 minuten als ik toevallig wat eerder binnen ben ofzo. Zo fijn!
Vind jij de kapper een primaire levensbehoefte?
- Nou… nee
- Ja
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Als ik werk in eigen tijd dan compenseer ik het wel altijd later die week of maand door eerder weg te gaan. Dus als ik alles bij elkaar optel 0.
Ik stemde eerst op nee, maar soms zie ik filmpjes van mensen met een laag inkomen die dan eindelijk weer naar de kapper gaan. Hun gezichten stralen dan echt. Of bij mensen met een depressie. Dan is hun kapsel wel iets eat een verschil kan maken.
Ik vind wel dat iedereen minimaal 1 keer per jaar naar de kapper moet kunnen.
Zit jij te wachten op de halfnaakte foto’s van Douwe bob van zijn nieuwe fotoshoot voor Men’s health?
- Ja, ik wil meer halfnaakte Douwe
- Nee, bedankt
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Het ziet er zo gephotoshopt uit. Maar dat vind ik van alle mens health covers
Reeds gezien.
Nog een mening erover? Of ‘t zal allemaal wel
Heb je al een zwangerschapstest gedaan
Ja. De tattoos te afleidend.
Hoe heb jij wel eens een baan gekregen?
- Omdat ik reageerde op een vacature
- Omdat ik iemand kende die mij heeft aangeraden voor de baan
- Omdat ik benaderd werd door een recruiter
- Omdat ik gevraagd werd door het bedrijf zelf
- Omdat ik een open sollicitatie had gestuurd
- Omdat ik een nepo baby was
- Op nog een andere manier
- Nvt
0 stemmers
De andere manier is via het arbeidsbureau. Zo heette dat vroeger. Ik moest mij daar melden toen ik ontslag had genomen bij grote mensenbaan nr. 1.
Na een week werd ik gebeld met een aantal adressen van bedrijven. “Stuur daar maar een brief naartoe”
Door zelf naar het bedrijf te gaan om te vragen of ze nog mensen zochten. Beetje open sollicitatie 2.0 haha.
Hahahahaha, weer lachen😂 En bijna kotsen. Heb echt een tijdelijk pizza trauma hierdoor. Nooit meer. Al zijn de frikandellen goud.
Don’t try this at home, lieve mensen. Echt niet.
Ik ben een van de weinige die dit nooit heeft gezien en dus ook deze karakters niet goed genoeg ken