Stel je persoonlijke vraag #41

Wat is het?

Sex and the city

1 like

Is dat het zelfde als voorheen het CWI en nu UWV?

1 like

Die tatoeages zien eruit als een slecht instagramfilter

7 likes

Ik heb een keer een serieus werkaanbod gehad nadat ik tegen iemand straalbezopen in de kroeg had staan opscheppen over mijn ervaring in soortgelijk werk :laughing:

14 likes

Jep, eerst was het het arbeidsbureau. Daarna CWI en nu UWV.
Ik ben heel kort werkloos geweest, anders moest ik ook nog naar het GAK (weet nog dat mijn vader dat zei. En gak zei je gewoon als woord :grin:)

3 likes

Jureren bij een talentenjacht? :smiling_face_with_tear:

1 like

De rest is helaas een anti-climax. Het ging om een typisch zomerbaantje en ik heb uiteindelijk vriendelijk bedankt vanwege de reistijd. Maar ik sta er nog altijd van versteld hoe dit is gegaan

1 like

Ook al zo’n topvent :sweat_smile:

3 likes

Ik krijg het hier wel warm van.

1 like

Net als @george gewoon naar binnen gelopen om te vragen, en op twee andere plekken mocht ik na mijn stage blijven (of valt dat onder gevraagd door het bedrijf?)

2 likes

@George ja binnenlopen vind ik eigenlijk ook gewoon een soort open sollicitatie, en na je stage blijven valt onder gevraagd door bedrijf lijkt me.

2 likes

Walgelijk

4 likes

Ik heb niet gegeten vanavond en niks in huis. Ik red het ook wel zonder, maar heb op zich wel zin in iets. Ik zit in mijn badjas op de bank. Ga ik mij nog aankleden en de kou in om junkfood te halen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

bestellen?

4 likes

Ja, is bijna alleen maar pizza wat nu nog kan. Dat heb ik van de week al gegeten. En niet zó veel honger voor een hele pizza.

Ongeplande intermittent fasting :joy:

2 likes

Een onderbroek. :grin:
Maar mijn badjas is langer dan mijn jas, dus moet wel een broek aan. (En dan dus ook iets erboven.)

1 like

Ja, brood, kaas, eieren, havermoutrepen, maar daar ben ik de dag op doorgekomen. In de diepvries alleen aardappelballetjes en geen zin om die te bakken.

(Ja, het is echt geen serieus probleem haha.)

2 likes

Ik heb vanavond ook ijs en chocolaatjes gegeten vanwege hetzelfde probleem :joy: Dat het probleem er morgen nog steeds is negeer ik maar even

1 like