Stel je persoonlijke vraag #41

En carrie bradshaw!!!

7 likes

Phoebe is gewoon the best. Ook in het ech vind ik Lisa altijd vrij normaal overkomen en die andere chickita’s niet zo.

3 likes

Nav artikel op NOS over recht op ‘niet storen’ buiten werktijd: Hoeveel werk jij per dag in je eigen tijd?

• 0-15 minuten
  • 15-30 minuten
  • 30-45 minuten
  • 45-60 minuten
  • 60-75 minuten
  • 75-90 minuten
  • 90-105 minuten
  • 105-120 minuten
  • meer dan 120 minuten

0 stemmers

“De PvdA wijst op Brits onderzoek waaruit naar voren komt dat een gemiddelde werknemer sinds de introductie van mobiele telefoons en tablets elke dag ongeveer een uur en een kwartier in zijn eigen tijd werkt.”

1 like

Ik had eerst verkeerd gestemd, zag niet dat het per dag was haha

1 like

Ik forum in de baas zn tijd

32 likes

Die tijd is bij mij in m’n contract gebouwd! Heb een contract voor de tijd dat ik op kantoor ben + iets meer voor als ik buiten die tijd om emails beantwoord of nog iets afmaak ofzo.

3 likes

Ik hou Instagram bij, dat doe ik dus ook savonds. Loopt dat uit de hand, slaap ik sochtends een keer lekker uit of ga ik eerder naar huis :woman_shrugging:t3:

1 like

Ja vroeger wou ik altijd Carrie zijn, maar als ik daar nu op terug kijk denk ik…wtf die hele situatie met Big was echt toxic as fuck.

En de ergste Carrie momenten waren toch wel praten over haar ‘problemen’ tijdens Samantha haar chemo.

En eisen van Charlotte dat ze haar trouwring moest verpanden omdat ze geen geld had om de huisbaas te betalen, wat natuurlijk kwam omdat ze teveel schoenen kocht… :expressionless:

Sowieso was ze altijd vet self centred en alles moest altijd om haar draaien. Echt main character vibes, ook al was ze dat ook wel in dit geval natuurlijk :joy:

7 likes

Wat is de definitie van eigen tijd? Overwerken? Of buiten 9-5 werken? Ik werk sowieso buiten 9-5, maar doe ook veel dingen voor mezelf tijdens 9-5 dus dat is in balans haha.

3 likes

Als mediameid altijd aan het werk. Altijd gebeld en geappt worden ‘s avonds en in weekenden. Als niet-mediameid is het niet aan de orde.

1 like

Deze mediameid niet hoor. Niet in het rooster = niet aan het werk. De ballen. Als de pleuris echt uitbreekt is het een ander verhaal, maar de rest kan prima wachten.

Na meerdere burnouts op de vloer is de werkgever het daar inmiddels ook mee eens.

9 likes

Hahaha ik ben niet zo crew bea en ik heb een keer tijdens een vrijgezellenfeestje een schilderijtje gemaakt van bloemen. Maar me vriend was zo trots op me en hij heeft het ingelijst. Krijg er best vaak vragen en complimenten over als mensen het bij ons zien hangen :joy:

6 likes

Correctie: IK als mediameid wel
Verschilt per omroep, team, functie etc etc

4 likes

Hahahah zij haatte haar eigen personage lol. Nouja dat heeft ze wel eens verteld. Ik vind Rachel best okay. Maar verreweg van mn favoriet. Na Joey is Chandler mn favoriet en daarna komen Monica en Rachel op dezelfde plaats. Daaronder Ross en Phoebe.

1 like

Ik interpreteer het zelf als buiten je contracturen werken, tijden kunnen natuurlijk per baan verschillen.

1 like

Maar de ergste vond ik Charlotte. Zo walgelijk traditioneel en dat iedereen opdringen.
Samantha is mijn queen forever.

5 likes

Ik vatte het op als werk in de tijd dat je er niet voor betaald krijgt.
Echt heerlijk dat ik tegenwoordig ook duidelijke grenzen van werktijd en prive tijd heb in mijn leven, en dus 0-15 minuten kon antwoorden. In het onderwijs werkte ik standaard wel 1,5 dag per week in mijn eigen tijd/onbetaald, en nu misschien soms 5 minuten als ik toevallig wat eerder binnen ben ofzo. Zo fijn!

2 likes

Vind jij de kapper een primaire levensbehoefte?

• Nou… nee
  • Ja
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

2 likes

Als ik werk in eigen tijd dan compenseer ik het wel altijd later die week of maand door eerder weg te gaan. Dus als ik alles bij elkaar optel 0.

3 likes

Ik stemde eerst op nee, maar soms zie ik filmpjes van mensen met een laag inkomen die dan eindelijk weer naar de kapper gaan. Hun gezichten stralen dan echt. Of bij mensen met een depressie. Dan is hun kapsel wel iets eat een verschil kan maken.
Ik vind wel dat iedereen minimaal 1 keer per jaar naar de kapper moet kunnen.

9 likes