Stel je persoonlijke vraag #41

Ik krijg het hier wel warm van.

1 like

Net als @george gewoon naar binnen gelopen om te vragen, en op twee andere plekken mocht ik na mijn stage blijven (of valt dat onder gevraagd door het bedrijf?)

2 likes

@George ja binnenlopen vind ik eigenlijk ook gewoon een soort open sollicitatie, en na je stage blijven valt onder gevraagd door bedrijf lijkt me.

2 likes

Walgelijk

4 likes

Ik heb niet gegeten vanavond en niks in huis. Ik red het ook wel zonder, maar heb op zich wel zin in iets. Ik zit in mijn badjas op de bank. Ga ik mij nog aankleden en de kou in om junkfood te halen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

bestellen?

4 likes

Ja, is bijna alleen maar pizza wat nu nog kan. Dat heb ik van de week al gegeten. En niet zó veel honger voor een hele pizza.

Ongeplande intermittent fasting :joy:

2 likes

Een onderbroek. :grin:
Maar mijn badjas is langer dan mijn jas, dus moet wel een broek aan. (En dan dus ook iets erboven.)

1 like

Ja, brood, kaas, eieren, havermoutrepen, maar daar ben ik de dag op doorgekomen. In de diepvries alleen aardappelballetjes en geen zin om die te bakken.

(Ja, het is echt geen serieus probleem haha.)

2 likes

Ik heb vanavond ook ijs en chocolaatjes gegeten vanwege hetzelfde probleem :joy: Dat het probleem er morgen nog steeds is negeer ik maar even

1 like

De uitslag van de poll was duidelijk: niet meer naar buiten. Het zijn twee droge crackers geworden. Echt nergens genoeg zin in.

2 likes

Een caissière die wat over je boodschappen zegt

(in mijn geval “heb je wel tijd?” over het boek dat ik kocht)

• Wtf bemoei je met jezelf mens
  • Daarom ga ik naar de zelfscan
  • Gezellig hoor
  • Ach ja je moet toch iets zeggen, hoort erbij
  • Zou ik ook doen om het werk vol te kunnen houden

0 stemmers

Edit: de poll gaat niet per se over mijn situatie (haha klinkt heftig) maar in het algemeen. Snap dat het verschilt maar je eerste gedachte.

Ik denk alleen leuk als het iets is wat beetje positief is? Ik had bijv. een keer koekjes die vrij nieuw in het assortiment waren en toen zei een cassiere iets van “oh deze ken ik helemaal niet, dat ziet er lekker uit!”. Maar “heb je wel tijd” klinkt echt negatief en hou dan gewoon je mond zou ik zeggen haha

54 likes

Haha precies, het klonk negatief. Het is ook een beetje een raar mens, ken haar wel uit de buurt van het hond uitlaten enzo. Het leek net alsof ze mij goed kent want ik heb idd helemaal geen tijd :laughing:dus kwam bemoeizuchtig over.
Opmerkingen uit jouw voorbeeld vind ik altijd leuk!

2 likes

Ja dat heb ik ook wel eens gehad inderdaad! ‘Oh geef je een feestje?’, ‘Zo dat is veel ongezond eten’ etc. Terwijl je dan al superkut voelt.

Ging daarna ook vaak naar meerdere supermarkten zodat het niet op 1 band hoefde. Of goedkope gezonde dingen er tussen leggen zodat het minder opviel.

7 likes

Ugh wat kut? Voor mijn gevoel is bij alle retail/horecabanen de ongeschreven regel altijd geweest dat je mensen niet judgt, wat ze ook kopen. Oh je wil één van ieder taartje dat we hebben en je wil ze hier opeten? Geniet ervan! Je komt 17 repen chocolade afrekenen? You do you boo. 8 familieverpakkingen aambeienzalf? Ik zou ook inslaan bij zo’n goede aanbieding. Die verpakking condooms waar je je ongemakkelijk over voelt en die je half verstopt onder een pak zakdoekjes die je waarschijnlijk niet nodig hebt in je mandje hebt gelegd? Ik zie niks.

50 likes

Ik lach wel om hoe je het beschrijft maar zo zou het idd moeten zijn.
En als caissières dat niet van hun werkgever meekrijgen moeten ze dat toch zelf kunnen bedenken lijkt mij.

1 like

Heb je toch niet zelf in de hand. Bedankt voor niks

4 likes

Lijkt me prima