Stel je persoonlijke vraag #41

9 van de 10 buschauffeurs zeggen niet eens gedag terug haha.

7 likes

Geeft misschien wel aan dat we toch wel meer sociaal contact nodig hebben dan wij Nederlanders vaak aangeven.

2 likes

Ik vind dit in Schotland zo leuk! De eerste keer dat een cassiere in de supermarkt ‘how are you’ zei dacht ik dat het gewoon een vorm van hallo zeggen was maar de keer erna was ik samen met een Schotse vriendin en die gingen gewoon gezellig hele verhalen over hun dag aan elkaar vertellen

11 likes

Vooral bij de turkse supermarkt maak ik een praatje. Die slager geeft ook altijd recepttips etc voor het vlees dat ik koop, ideaal haha

1 like

Ik vind het heerlijk, wordt er helemaal zen van. Niet elke stilte moet opgevuld worden met nodeloos gebep. Maar dat zeg ik de autist

4 likes

Ondertussen wordt je in Scandinavië gewoon genegeerd als je small talk wilt maken in de supermarkt of bij de bushalte. Heerlijk haha.

8 likes

Normaal gesproken denk ik: hou je bek. Maar 1x vond ik het echt leuk. Ik rekende maandverband van Yoni af bij de AH en de jonge caissière was helemaal verbaasd: Oh, hebben we dat hier? Wat goed!! En toen hadden we een kort gesprekje over dat dit zoveel fijner was dan de grote merken als libresse en always.

Tegenwoordig zou ik haar menstruatieondergoed aangeraden hebben trouwens.

8 likes

Ik vind een (gepersonaliseerd/geschreven) “bedankt voor je aankoop” kaartje leuk. Maar bij 1 webshop krijg ik elke keer allemaal postkaarten erbij, die je dan kunt verzenden, maar met hun logo er op. Naja dat vind ik dan super zonde van die boom :rofl:

En confetti ofzo is helemaal ruk.

4 likes

Confetti is echt de hel in pakketjes :sob: vooral als je enthousiast het open maakt en de confetti gelijk de hele kamer door vliegt.

2 likes

deense caissières geven zovaak ook 0 fucks om hun baan dat ik al meerdere keren “persoonlijke korting” op verse broodjes oid kreeg (dus helft niet scannen oid) hahaha

6 likes

Maar als iemand jou gedag zegt en jij kijkt zo van wat moet je. Dan ben je toch ook gewoon onbeschoft bezig. Dan ben je niet ineens een zielige buschaffeur die de moed opgeeft maar gewoon een chaggerijnig persoon haha.

7 likes

Eet je wel eens orgaanvlees?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En mergpijp?

• Ja
  • Nee
  • Alleen meegetrokken in bouillon

0 stemmers

2 likes

Alleen deze

96 likes

Ik dacht echt: wat heeft een mergpijp nou met de vorige pol te maken :smiling_face_with_tear:

11 likes

Haha ik weet denk ik wel welke je bedoelt, kan even niet op het merk komen maar ik heb hier ook al een stapeltje liggen. En washandjes? Ik had (baby) washandjes besteld en kreeg er een… washandje bij cadeau :sweat_smile: (ook bij andere niet-washandjes bestellingen van hetzelfde merk. Ik denk Little Dutch of Jollein oid)

Alleen door dit te lezen kots ik al zo goor

2 likes

Voor de mensen die dit zeggen (en niet vega zijn)

Eten jullie wel eens worst.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Het velletje van de worst is van darmen gemaakt.

1 like

Laten we die testen

WIst jij dat het velletje van een vleesworst van darmen is gemaakt?

• Ja dat wist ik
  • Nee wist ik niet

0 stemmers

5 likes

Ja je weet maar nooit hier.

3 likes

Wil dit feitje niet onderuit halen, maar in veel gevallen gebruiken ze geen echte darm meer! (Net zoals dat gelatine niet van botten gemaakt wordt)

15 likes