deense caissières geven zovaak ook 0 fucks om hun baan dat ik al meerdere keren “persoonlijke korting” op verse broodjes oid kreeg (dus helft niet scannen oid) hahaha
Maar als iemand jou gedag zegt en jij kijkt zo van wat moet je. Dan ben je toch ook gewoon onbeschoft bezig. Dan ben je niet ineens een zielige buschaffeur die de moed opgeeft maar gewoon een chaggerijnig persoon haha.
Eet je wel eens orgaanvlees?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En mergpijp?
- Ja
- Nee
- Alleen meegetrokken in bouillon
0 stemmers
Ik dacht echt: wat heeft een mergpijp nou met de vorige pol te maken …
Haha ik weet denk ik wel welke je bedoelt, kan even niet op het merk komen maar ik heb hier ook al een stapeltje liggen. En washandjes? Ik had (baby) washandjes besteld en kreeg er een… washandje bij cadeau (ook bij andere niet-washandjes bestellingen van hetzelfde merk. Ik denk Little Dutch of Jollein oid)
Alleen door dit te lezen kots ik al zo goor
Voor de mensen die dit zeggen (en niet vega zijn)
Eten jullie wel eens worst.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het velletje van de worst is van darmen gemaakt.
Laten we die testen
WIst jij dat het velletje van een vleesworst van darmen is gemaakt?
- Ja dat wist ik
- Nee wist ik niet
0 stemmers
Ja je weet maar nooit hier.
Wil dit feitje niet onderuit halen, maar in veel gevallen gebruiken ze geen echte darm meer! (Net zoals dat gelatine niet van botten gemaakt wordt)
Huh waarvan dan? Dat wist ik ook niet
Huiden! Het zal vast nog wel ergens van botten gemaakt worden, maar over het algemeen gebruiken ze huiden
Hoe is huiden minder erg dan botten hahah.
Dus Beugelbekkie heeft tegen mij gelogen
@anon50301661 wat heb je niet in je huis? Het verbaast mij dat jij niet degene bent met een dode cavia (of was het nou een hamster?) in de vriezer hebt liggen
Oeh dat klinkt best vet.
Maar ook nog eens obscure hobby’s
heb je ook een kipkap machine?
Kipkap klinkt als een frituursnack
niet echt
(voeding) haksel van meestal varkensvlees, maar ook van andere dieren, van voornamelijk de kop, staart en de oren