Al die kipkap en balkenbrij vind ik al niets, maar de echte hel is opgroeien in een huis vol zure zult mensen (samengedrukte varkenskop, staart en oren en zuur gemaakt met azijn)
En dan verbaasd zijn dat je kind vegetariër wordt
Al die kipkap en balkenbrij vind ik al niets, maar de echte hel is opgroeien in een huis vol zure zult mensen (samengedrukte varkenskop, staart en oren en zuur gemaakt met azijn)
En dan verbaasd zijn dat je kind vegetariër wordt
Heb je weleens oesters gegeten?
0 stemmers
Mijn enige keer tot nu toe was in restaurant met een Michelinster, dus die oester was heerlijk, maar waarschijnlijk ook wel beter dan de gemiddelde oester.
Ik vind het er al smerig eruit zien. Maar veel plezier ermee
Ik vind dit zo ongeveer het smerigste voedsel op aarde maar mijn kind eet zonder problemen zo’n heel bakje weg. Het is me een raadsel hoe hij mijn DNA kan bezitten en dan niet over zijn nek gaat van dit spul.
Ja hetzelfde. Ik word echt al misselijk bij het idee van zo’n structuur in mijn mond.
Weet je zeker dat je kind nooit verwisselt is
Leuke tip van een survivor om het nog smeriger/lekkerder te maken trouwens: Als je het verhit/in de magnetron doet smelt het en kun je er brood in soppen. Dat vergaat het hele huis van de stank en het soppen maakt vreselijke geluiden dus extra fijn voor iedereen die erbij is (sorry ik heb een zultrauma en moet dit delen met iemand die het kent )
Edit: Dit gebeurde ELKE DAG bij ons thuis trouwens
Nou het is dat ik fotografisch bewijs heb van de bevalling en we nooit gescheiden zijn geweest. Anders had ik zeker mijn twijfels gehad! Maar mijn vriend is ook dol op zult dus ik gok dat zijn DNA in deze kwestie helaas sterker is. En bedankt voor de tip! Ik zal hem zeer zeker nooit introduceren.
Omg ik kreeg helemaal rillingen ineens vanuit mn bovenrug naar onder en ik heb het niet eens ooit gegeten. Maar het lijkt me dus heel smerig.
Oesters heb ik wel eens gegeten en ik vind dat mwah. Ik durfde het vooral niet eerst (ik was nog een kind). Die substantie is ook zo ewlie als je er niet bekend mee bent. En volgens mij kan het ook enorm per oester verschillen.
En heb jij wel eens kipkap gegeten?
0 stemmers
Haring
0 stemmers
Ik kan haring wel waarderen maar vind het ook vaak weer niet echttt lekker.
Als ik zie hoe geshockeerd mensen zijn als mensen haring aan de staart opeten denk ik ook, ja dat is bestwel goor en creepy als je het niet kent.
Mijn moeder vind het zo verschrikkelijk en mn vader houdt er echt van. Ze wilde als kind ook niet dat ik het probeerde totdat ik zelf erom vroeg en moest echt lang zeuren om 1 klein stukje.
Het is eten, alsjeblieft zeg
Geld denk ik voor het meeste eten.
Zure haring is ook zo lekker
Haha ik ben vegetariër maar zou nog best wel eens zo’n lekker plakkie zure zult willen van vroeger
Onze Nederlandse eetcultuur Ik ben ook niet van plan dit te proeven haha
Nou ik vind regelmatig iets van wat ze doen maar ik support hun alsnog in hun pad wat ze kiezen
Is dit de Belgische de speld ofzo?
Ze kan ook gewoon flitsmeister aanzetten of hebben jullie dat niet in belgie