hebben jullie soms ook een lichte behoefte om in het show je laatste aankopen topic te reageren met “waarom”
- ja
- nee
0 stemmers
hebben jullie soms ook een lichte behoefte om in het show je laatste aankopen topic te reageren met “waarom”
0 stemmers
Ik mijn oude baas destijds ook. Ik reageerde altijd dat ik thuis mijn gasten niet laat betalen en het niet heel gastvrij vind.
Vind het zo’n onzin.
En waarom dan? Omdat je het teveel vindt of niet mooi?
Niet mijn geld, niet mijn probleem
Omdat ik niet snap waarom je nep uggs zou kopen.
Hahahaha echt dit. Ik zou het volk dat bij McDonald’s komt eerder aso’s noemen dan gasten. Echt het laagste van het laagste volk kwam daar af en toe, niet normaal (dit geldt uiteraard niet voor elke ‘gast’).
Ga je lekker?
Ja hoor, gewoon frustraties van toen ik er heb gewerkt. No worries, er kwamen natuurlijk vaker leuke gasten dan minder leuke, maar dit schoot me nu te binnen.
Klinkt in ieder geval nogal neerbuigend naar de ‘gasten’.
Als jij de drive in komt rijden, begroet wordt door een medewerker en het eerste dat je kan zeggen kankerhoer is, vind ik het niet meer dan normaal dan dat je een aso bent en je niet als gast wordt beschouwd? Maar zoals ik al zei, dit gaat uiteraard niet op voor elke gast die er komt.
Klanten.
Ik heb dat met het China aankopen topic of Ali topic of hoe heet dat topic
Wil altijd “heb je niet nodig xx” achterlaten want waarom de fuck zou je spullen uit China gaan bestellen?
Edit: was toen ook vorig jaar ineens wel belasting daarop oid en dat vond ik ook echt heel amusant. Vooral voor dropshippers.
Ziet net deze TikTok voorbijkomen en uhm is dit een ding? Nooit gedaan in m’n 25-jarig bestaan en lijkt me ook zeer oncomfortabel. Plus heb het al druk genoeg met de rest bijhouden.
0 stemmers
Ik heb een zuideuropese haargroei. Overal zit zwart haar…
Dusja ik scheer mn anus maar ook mn grote teen. Niet altijd tho want niks mis met haar maar als ik scheer dan scheer ik een heleboel.
Ik vergeet een keer of drie per jaar hoe erg dat jeukt met teruggroeien dus dan doe ik het één keer en dan een hele poos niet, tot ik het weer vergeten ben
Ja ik laser
ook daar
Als ik mijn poes wax dan wordt de anus ook gedaan.
Zou jij (er even van uit gaande dat je genoeg geld hebt, natuurlijk) anoniem 30 miljoen dollar doneren aan het goede doel na een grote ramp?
0 stemmers
Vind jij het leuk om naar een Center Parcs (of Center Parcsachtig) huisje op zo’n park te gaan?
Je mag zelf bepalen met wie je gaat e.d.
0 stemmers
Als ik zelf mag kiezen met wie sowieso, dan kan ik het overal leuk hebben. En als er dan ook nog een subtropisch zwemparadijs bijzit al helemaal