Stel je persoonlijke vraag #41

Nou ik zou ook niet graag een game spelen dat antisemitische (bewust of onbewust) karikaturen heeft

6 likes

Ik vind het ook heel leuk en heb er ook hele goede herinneringen aan. Er was bij ons vroeger thuis geen geld voor vakanties en soms konden we een weekend langskomen als mijn tante er vakantie vierde en dat was magisch. Ik vind het altijd zo naar als mensen op die huisjes neerkijken :sob:

Overigens ben ik het er wel mee eens dat ze nu niet normaal duur zijn. Te duur voor wat ze aanbieden.

9 likes

Ik ging voor de poll er even vanuit dat het gratis was haha vind het wel leuk maar inderdaad te duur voor wat het is.

1 like

Niet direct een slecht mens maar wel een slechte eigenschap/handeling.

5 likes

Nou, ik vind dat als je je er blijkbaar zo makkelijk overheen kan zetten dat iemand zo uitgesproken transfobisch is wel wat meer dan een slechte eigenschap of handeling. Het zou mijn beeld over iemand wel negatief beĂŻnvloeden iig als ik wist dat diegene zonder blikken of blozen nog geld aan she who must not be named uitgeeft, en ik weiger het zelf ook ondanks dat ik groot HP fan was (en eigenlijk nog steeds ben, alleen absoluut niet meer van de schrijver)

3 likes

Ik denk dat we grotendeels hetzelfde bedoelen! Ik vind een slecht mens wat heftig, alsof iemand dan in hetzelfde rijtje als Hitler en Putin valt zegmaar. De ene slechte eigenschap weegt zwaarder dan de andere vind ik. Met slechte eigenschap in deze zin bedoel ik niet hetzelfde als chips eten in bed of pas na drie dagen afwassen of weet ik wat haha

6 likes

Ik mis dit zo erg, denk er echt nog regelmatig aan

Ben je ooit verliefd op iemand geweest die je niet of amper kende? Ongeacht of het nou projectie is of niet, verliefde gevoelens

• Ja, wel vaker
  • Ja, weleens
  • Nee nog nooit
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

4 likes

afbeelding
Nooit wat geworden helaas

44 likes

Tja, jullie komen van totaal twee andere planeten

5 likes

Wat zijn dit denken jullie? VS haalt opnieuw onbekend object neer, nu boven Canada

• Weerballonnen
  • Spionage apparatuur
  • Aliens
  • Hobby project van iemand

0 stemmers

De alien subreddits zijn interessant om te lezen nu haha

1 like

Het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk.

23 likes

Ik heb dit spel pas uitgespeeld toen ik 18 ofzo was maar ik ben er nog steeds buitenproportioneel trots op haha

6 likes

Duurde echt veel te lang voordat ik doorhad dat dit niet over een kat ging

2 likes

Dan hoef je niet te stemmen. :sweat_smile:

5 likes

image

Mood4ever

35 likes

Ik speel het wel en het maakt het misschien niet beter, maar er zitten allerlei verschillende karakters in de game, verschillende achtergronden, en lhbti+ is ook meermaals vertegenwoordigd. De game makers hebben er echt hun best op gedaan het spel zelf iig inclusief te maken.

3 likes

Het geld gaat nog steeds naar de opperheks :woman_shrugging:t3:

Zoals Cho Chang en Kingsley Shackebolt. Klinkt lekker inclusief ja.

7 likes

Ja ik dacht ook dat het daarover ging. Is gewoon lame

4 likes