Stel je persoonlijke vraag #41

Vind die huisjes vaak echt aftands en niet zo schoon. Verder vind ik het idee van een park en een huisje wel leuk en gezellig, gaan we dit jaar ook met vriendinnen doen maar dan dus geen centerparcs.

3 likes

Daar ga je toch echt alleen naar toe omdat het praktisch is? Met kinderen of bejaarden die je niet zomaar overal mee kan nemen:

Iedereen die minder beperkt is dan dat zou ik daar niet naartoe nemen, is ook nog eens best duur en voor minder zit je ergens met veel meer sfeer en dingen te doen.

6 likes

Nou ja blijkbaar niet, ik ken mensen die er gewoon naartoe gaan met familie/vrienden omdat ze het echt leuk vinden om in zo’n huisje op zo’n park te zitten. En inderdaad omdat er ook een zwembad bij is en zo.

Nu zou ik het vast ook wel leuk kunnen hebben samen met mensen daar maar ik persoonlijk zou dan 100 locaties kunnen bedenken die ik leuker zou vinden/het geld meer waard zou vinden. Volgens mij gaan mensen er vaak ook niet heen omdat het dicht bij dingen die ze willen doen/bezoeken is maar echt omdat ze het park leuk vinden (mensen die ik ken dan)

Ja omdat deze vaak in de natuur liggen (als je t juiste park uitzoekt) en vaak nog wel bereikbaar met t ov. Maar niet voor de gezelligheid ofzo dus maar eekhoorns en vogeltjes enzo.

1 like

Wij doen dit ieder jaar met een groep vrienden, maar dan altijd wel een wellness huisje (jacuzzi, sauna, zwembad) erin. Niet helemaal mijn type vakantie, maar ik ga als aanhang mee haha.

1 like

Ik heb vorig jaar op een aantal Landal parken geslapen omdat ik die huisjes moest fotograferen met een paar collega’s. De parken liggen vaak op mooie plekken, maar de parken zelf zijn zo sfeerloos. Snap eigenlijk niet dat mensen voor de lol naar zoiets gaan om vakantie te vieren. Niet mijn vakantie iig.

7 likes

Ik wil m voor m’n Nintendo, maar die versie komt pas in juli uit :frowning:

6 likes

Ziet er heel tof uit, maar ik weiger om dat spel te kopen vanwege she who must not be named.

29 likes

Ik wil het heel graag spelen want het is precies het spel waarvan ik altijd wilde dat het er was maar ik wil J.K. Rowling niet supporten met m’n geld👎

18 likes

Ik vind dat J.K Rowling wel genoeg geld heeft verdiend

5 likes

Vind je iemand die wel Hogwarts Legacy speelt een slecht mens?

• Nee you do you
  • Ja best wel
  • Geen mening
  • Ik speel zelf ook

0 stemmers

3 likes

Nou ik zou ook niet graag een game spelen dat antisemitische (bewust of onbewust) karikaturen heeft

6 likes

Ik vind het ook heel leuk en heb er ook hele goede herinneringen aan. Er was bij ons vroeger thuis geen geld voor vakanties en soms konden we een weekend langskomen als mijn tante er vakantie vierde en dat was magisch. Ik vind het altijd zo naar als mensen op die huisjes neerkijken :sob:

Overigens ben ik het er wel mee eens dat ze nu niet normaal duur zijn. Te duur voor wat ze aanbieden.

9 likes

Ik ging voor de poll er even vanuit dat het gratis was haha vind het wel leuk maar inderdaad te duur voor wat het is.

1 like

Niet direct een slecht mens maar wel een slechte eigenschap/handeling.

5 likes

Nou, ik vind dat als je je er blijkbaar zo makkelijk overheen kan zetten dat iemand zo uitgesproken transfobisch is wel wat meer dan een slechte eigenschap of handeling. Het zou mijn beeld over iemand wel negatief beĂŻnvloeden iig als ik wist dat diegene zonder blikken of blozen nog geld aan she who must not be named uitgeeft, en ik weiger het zelf ook ondanks dat ik groot HP fan was (en eigenlijk nog steeds ben, alleen absoluut niet meer van de schrijver)

3 likes

Ik denk dat we grotendeels hetzelfde bedoelen! Ik vind een slecht mens wat heftig, alsof iemand dan in hetzelfde rijtje als Hitler en Putin valt zegmaar. De ene slechte eigenschap weegt zwaarder dan de andere vind ik. Met slechte eigenschap in deze zin bedoel ik niet hetzelfde als chips eten in bed of pas na drie dagen afwassen of weet ik wat haha

6 likes

Ik mis dit zo erg, denk er echt nog regelmatig aan

Ben je ooit verliefd op iemand geweest die je niet of amper kende? Ongeacht of het nou projectie is of niet, verliefde gevoelens

• Ja, wel vaker
  • Ja, weleens
  • Nee nog nooit
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

4 likes

afbeelding
Nooit wat geworden helaas

44 likes