Anne Frank fanfic. Het internet is weird af.
Uit deze opties denk ik Mickey. Is het geschreven met of zonder pak of zijn het echte ratten?
Anne Frank fanfic. Het internet is weird af.
Uit deze opties denk ik Mickey. Is het geschreven met of zonder pak of zijn het echte ratten?
Ik ben eigenlijk te laat voor de JKR discussie maar ik vind het echt dieptriest om te zien dat zelfs op zoân gemiddeld links, ogenschijnlijk progressief forum volwassenen lekker hun kop in het zand steken en geld geven aan een diehard transfoob en racist omdat ze een fucking spelletje willen spelen. Harry Potter open world was ook mijn jeugddroom maar ik vind mensenrechten belangrijker (er is pas nog iemand overleden na een hatecrime in de uk en je support iemand die dat in de hand werkt mja t is zon leuk spelletje!!!)
Met de vriendinnen groep sturen we elkaar wel al jaren kaartjes en soms een klein cadeautje via de post. Dat vind ik altijd wel super leuk om te versturen en krijgen.
Ik vind alleen de kortingen leuk aan Valentijnsdag
Waarom dan? Een kat wordt nooit gewaxt?
Sowieso 1. 2 is met suede ofniet? Ik vind dat altijd jammer want dat is zulk lastig materiaal om mooi te houden, al helemaal met schoenen.
Ik heb gewoon nog nooit iemand iets gegeven op valentijnsdag geloof ik. Niet eens een kaartje
Heb jij wel eens iemand (maakt niet uit of het partner of een vriend(in) oid. is) wat gegeven op valentijnsdag?
0 stemmers
Mijn vriend en ik spreken altijd af dat we niks voor elkaar kopen maar ik ben een sucker voor van die stomme gimmicky valentijnsdingen dus hij krijgt bijna elk jaar wel iets van een roos met glitters of biscuitjes in hartjesvorm ofzo die ik dan de dag van tevoren ergens tegenkom. En heb ook wel eens cadeautjes aan vriendinnen gegeven!
Ik kreeg vandaag een kaartje van mijn man waarop stond âIk hoop dat we nog heel veel Valentijns kunnen afspreken dat we niet aan Valentijn doen en het dan toch doenâ haha
Ben jij wel eens naar de Nijmeegse vierdaagse geweest?
0 stemmers
Beide telt! Ik heb er altijd zoân suf idee bij. Het hele concept van 4 dagen lopen en daar een heel feest omheen met mensen die uitgeput op blaren lopen.
Ja ik heb ook een zwak voor flauwe/grappige kaartjes en cadeautjes, absoluut niks klefs of romantisch.
Oh ja dat sowieso.
@Blush ah ja kleffe dingen en romantiek ik kan sowieso slecht tegen omdat ik daar heel ongemakkelijk van word.
Een vriend van mij wilde voor zn vriendinnetje destijds iets op de gitaar spelen en zingen. Hij vroeg of hij dat eerst voor mij mocht doen zodat ik mn mening erover kon geven. Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat niet wilde omdat het mij zelf vreselijk lijkt als iemand dat doet. Wil dan echt in een groot diep gat kruipen. Ewl. En toch heb ik nog de cliche geschreven liefdesbrief van mn ex bewaard
Als jij je een gezicht inbeeld van iemand die je goed kent, kun je dan alle details voor je zien? Bijv oogkleur, vorm mond etc
0 stemmers
En als je je een alledaags voorwerp inbeeld? Bijv. paar schoenen dat je vaak draagt
0 stemmers
Ik heb bij gezichten dat ik het vaag voor me kan zien maar als ik dan aan details denk dan gaat dat beeld weer weg. Voorwerpen kan ik eigenlijk ook niet echt goed inbeelden, het is er even maar daarna verdwijnt het soort van weer
Stel je partner kan heel goed zingen en hij/zij gaat in een restaurant waar allemaal andere gasten ook eten en plein public zingen voor jou.
0 stemmers
Vertel me dat je nog nooit naar de feesten bent geweest zonder me te vertellen dat je nog nooit naar de feesten bent geweest.
Haha het ligt bijna in Brabant!!
Zijn de Nijmeegse vierdaagse leuk?
0 stemmers
Wil je gelderland en brabant niet in een zin benoemen aub. Dat kwetst mij diep.