Tja, jullie komen van totaal twee andere planeten
Wat zijn dit denken jullie? VS haalt opnieuw onbekend object neer, nu boven Canada
- Weerballonnen
- Spionage apparatuur
- Aliens
- Hobby project van iemand
0 stemmers
De alien subreddits zijn interessant om te lezen nu haha
Het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk.
Ik heb dit spel pas uitgespeeld toen ik 18 ofzo was maar ik ben er nog steeds buitenproportioneel trots op haha
Duurde echt veel te lang voordat ik doorhad dat dit niet over een kat ging
Dan hoef je niet te stemmen.
Mood4ever
Ik speel het wel en het maakt het misschien niet beter, maar er zitten allerlei verschillende karakters in de game, verschillende achtergronden, en lhbti+ is ook meermaals vertegenwoordigd. De game makers hebben er echt hun best op gedaan het spel zelf iig inclusief te maken.
Het geld gaat nog steeds naar de opperheks
Zoals Cho Chang en Kingsley Shackebolt. Klinkt lekker inclusief ja.
Ja ik dacht ook dat het daarover ging. Is gewoon lame
Geen slecht mens, maar vind alles van Harry stom dusja
Ja dat is het boek uit haar hoofd. In het spel zit een trans vrouw, meerdere karakters die aangeven getrouwd te zijn of te vallen op hetzelfde geslacht etc. Maar ik ga verder weer weg hier. Ik ben 1 persoon die van de HP wereld en van gamen houd dus mijn stoutste dromen zijn nu waarheid en ik ben er helemaal blij dus goed dat jij het niet koopt. Ik wel. Je hoeft niet al het leed op mij te richten. Ik weet ook dat ze een kutwijf is.
Ben je al op de hoogte van het bestaan van Harry Potter fanfic waarin mensen dan gaan schrijven over Harry die zwanger is van Malfidus etc etc etc?
Met mensen bedoel ik dan volwassen mensen hè.
Drone foto’s en video’s en die worden dan naar waarschijnlijk het leger gestuurd
Al het leed op jou te richten hahah doe ff rustig. Geniet van je spelletje.
Een kutwijf is een ding, denk dat een hele hoop beroemdheden niet per se leuke mensen zijn. Maar deze vrouw is gewoon transfobisch, en brengt allerlei onwaarheden over transgender mensen de wereld in, waarmee ze een hoop kwaad doet, wat je dus doodleuk ondersteunt door geld uit te geven aan dat spel
Disney adults en harry potter fans. Allemaal even eng.
Maar als je moet kiezen om met 1 van de twee opgesloten te zitten in een donkere kamer?
Doe mij de Disney adults dan maar, denk dat die minder creepy maar wel irritanter zijn.