Hahaha is dat echt een ding?
(Ik was een klein beetje met iemand aan het daten die uit Gelderland komt, maar die noemde zichzelf altijd een Brabander dus wist niet dat Gelderland vs. Brabant een ding was)
Hahaha is dat echt een ding?
(Ik was een klein beetje met iemand aan het daten die uit Gelderland komt, maar die noemde zichzelf altijd een Brabander dus wist niet dat Gelderland vs. Brabant een ding was)
Ja, als je uit de buurt komt of ze komen door je stad of dorp heen is dat echt een happening. Daarna lekker de stad in, op elke straathoek muziek/feest/bars en om 3/4u de wandelaars die starten uitzwaaien.
Ik denk dat het beetje suffe beeld wat ik zelf heb van de Nijmeegse vierdaagse ook komt om wat ik vroeger op het journaal altijd zag. Alleen maar wandelaars en mensen van de ehbo die flesjes water uitdelen. En dan een aantal interviews met mensen die kapot gaan van de blaren. Daar zie je niet echt een feest.
Nee ik heb gewoon een hekel aan brabant.
Ik vind dat het leukste. Sochtends dronken iedereen succes wensen hahah.
Sorry maar dit kun je toch niet als sportende mensen zien? Gewoon mensen die zo gek zijn geweest om te denken dat 4 dagen lang lange afstanden lopen een leuk/goed idee is. Als toeschouwer haal je er 0.0 plezier uit. Daarom zetten ze die tenten en kramen op en bouwen ze er een heel feest omheen. Het is namelijk geen wedstrijd het zijn gewoon lopende mensen wtf.
Heb jij ooit meegelopen met de Nijmeegse vierdaagse?
0 stemmers
Jij hebt altijd van die heftige meningen over de meest random dingen
Hahaha ja maar ik vind het echt heel stom als ik erover nadenk. Heb er geen haat voor.
Jawel hoor ik woon dichtbij een route. En vind het leuk om te kijken. Sommige mensen zijn verkleed, militairen delen dingen uit , je kan zelf ook dingen aan de wandelaars uitdelen. Er heerst een gezellige sfeer iedereen moedigd elkaar aan.
Maar goed ik vind soieso dat als je er nooit geweest bent je gewoon je smoel moet houden.
Ik wel en velen met mij??
En daarbij de nijmeegse vierdaagse is het meest random festival ooit. 4 dagen wandelen. Doneer direct het geld, zijn we er klaar mee hoppa. Maar ik houd nu mn bek @Soy.peor
De zomerfeesten zijn rondom de vierdaagse hè, die duren ook langer
Nee is niet waar. We staan daar allemaal maar heel suf en we doen dan even leuk op tv om mensen zoals @Jumpsuit voor de gek te houden.
Oja sorry!!
Ik vind dat ook niet gewoon wandelen eigenlijk, het zijn echt teringlange afstanden en dat 4 dagen lang. Ik ben echt fit, maar denk oprecht dat m’n voeten geamputeerd moeten worden daarna haha. Altijd zo dom als mensen ongetraind of in slechte conditie mee gaan doen. Denk dat het met de feesten eromheen wel echt heel gezellig kan zijn. Vooral als je ermee bent opgegroeid. Of het voor mensen van buiten echt leuk is weet ik niet, zelfde geldt voor carnaval.
Huh, wat denk jij extreem haha! Het is een wereldwijd event voor de lopers en een week feest. Hoezo zou je hier geen plezier uithalen?
Hahah jumpsuit omschrijft het nu ook echt alsof er gewoon 20 nijmegenaren meelopen en dat is het. En die trainen niet nee die wandelen gezellie van punt naar punt en langs de kant staat hun familie bier te zuipen.
Omdat ik lopen haat. Maar hoezo is de 4 daagse wereldwijd? Carnaval is dat zeer zeker ja. Waar lopen ze nog meer 4 dagen ongetraind?
Dus omdat jij lopen haat kan niemand dit evenement wel leuk vinden? Ben je er uberhaupt ooit wel eens geweest?
Er komen mensen zelfs helemaal uit canada om mee te doen haha. En nee ze zijn niet ongetraind mensen zijn nu al begonnen met trainen.