Snap ik
Maar ik vind het heel tof van haar dat ze speciaal voor jouw verjaardag een jurk heeft besteld die bij de jouwe past. Komt sowieso uit een warm hart.
Snap ik
Maar ik vind het heel tof van haar dat ze speciaal voor jouw verjaardag een jurk heeft besteld die bij de jouwe past. Komt sowieso uit een warm hart.
Dat is zeker waar
Als de jurk gedeeld is met âshow je jurk zodat wij de dresscode wetenâ vind in het niet zo vreemd dat je vriendin iets koopt wat er op lijkt
Oja, zo kan het ook ontstaan zijn!
Je hebt ook helemaal gelijk! En ze gaat er zeker hot in uit zien want dat is ze ook.
Tnx!
Wauw jouw jurk is echt prachtig
Dank je! Ja vind hem ook geweldig ik ga hem zo vaak dragen dat mensen er moe van worden haha
Vind ze niet eens echt op elkaar lijken!
Skims van Kim? Ik dacht dat het alleen om ondergoed/slimwear ging
Ja van Kim! Ga kijken bijna alles is mooi
Altijd frietjes op zondag. En alle buurtkinderen wisten dat dus vaak aten er kinderen mee. Mân vader bakte dan zelf de frietjes in de garage. Heb daar gek genoeg echt goede herinneringen aan
Vroeger op woensdagmiddag wentelteefjes
Het is meer toeval geworden omdat we laat zijn met werk maar maandag meestal soep.
Ik vind jouw jurk wel veel mooier eigenlijk haha
Vroeger altijd soep op zaterdag haha
Vind je het kunnen om kunst/illustraties/fotografie/etc van het internet uit te printen om in je huis op te hangen? In plaats van de echte kunst kopen dus
0 stemmers
Ik woon nog thuis en ja, wij eten op zaterdag altijd frietjes.
Nou ja, ik kan geen Hockney of Okeeffe betalen dus dat soort kunst houd ik erbuiten.
Maar bijvoorbeeld van een illustrator/kunstenaar/fotograaf die zelf ook prints verkoopt niet direct kopen maar wel laten afdrukken vind ik niet kunnen.
Pro tip: werken waarvan het auteursrecht al is verlopen kun je vaak gratis in hoge resolutie downloaden, via bijv. Europeana, Wikimedia commons of Rijksstudio
Haha ja dat bedoel ik ook, van bekende artiesten zie je dan toch gelijk dat het ânepâ is (tenzij dat je niet uitmaakt)
Bij onbekendere artiesten heb je dat veel minder natuurlijk