Stel je persoonlijke vraag #41

De laatste tijd kom ik vaak mensen tegen die op de fiets op vol volume hardop zingen. Zingen jullie weleens hardop op de fiets?

• Ja, maar wel zachtjes zodat niemand me hoort en wanneer niemand echt in de buurt is
  • Ja, I don’t care en zing met volle borst op de fiets
  • Nee, geen behoefte aan
  • Nee, durf ik niet maar lijkt me wel chill

0 stemmers

1 like

Fluiten (een liedje)

• Vind ik leuk bij anderen, doe ik zelf ook weleens
  • Vind ik stom bij anderen, maar doe het zelf weleens
  • Vind ik leuk bij anderen, maar doe ik niet
  • Vind ik stom bij anderen en doe ik niet

0 stemmers

2 likes

Mijn ouders hadden altijd een vast patroon met op maandag agv, op woensdag pasta, op vrijdag vis, om de week op zondag friet en zo. Volgens mij hebben ze dat wel grotendeels losgelaten maar op vrijdag eten ze nog wel altijd vis (katholieke regio).

2 likes

Genoeg afbeeldingen te vinden met prima printresolutie. Ik sluit me aan bij @Evenveel . Ik heb een foto van een bekende fotograaf van internet geplukt en zelf laten printen, omdat ik het zo’n prachtige foto vind, maar geen duizenden euros heb liggen om een originele print te kopen. Daarnaast heb ik ook genoeg wel originele prints van minder bekende kunstenaars, omdat ik dat wel kan betalen. En deze fotograaf ligt hier niet wakker van, die heeft die paar duizend euro van mij allang niet meer nodig, terwijl die minder bekende kunstenaars het goed kunnen gebruiken.

1 like

Dat vind ik zo’n slap argument. Je jat toch ook geen volle tas kleding bij de H&M omdat ze toch al genoeg verdienen (of wel natuurlijk, what do I know haha). Van bekende kunstenaars kun je juist vaak heel betaalbaar posters e.d. kopen, online of in musea.

33 likes

Ik kom net thuis van vakantie en blijkbaar was onze hond dus doodziek, en waren mijn ouders bang dat hij dood zou gaan.

Hij is nu weer helemaal beter gelukkig maar stel:

Jij bent op vakantie en je huisdier waar thuis op gelet word door iemand komt te overlijden, wil je dit weten tijdens de vakantie (je bent 4 dagen weg)? Of pas als je thuis komt?

• Tijdens, ik kom naar huis
  • Tijdens, ik kom niet naar huis
  • Pas als ik thuis kom

0 stemmers

Denk liever wachten, dood is ze dan toch al, dus dan kan ik beter nog even van mijn vakantie genieten

12 likes

Het heeft wel echt alleen iets als je erop terug kan kijken trouwens, de dag zelf vind ik 100% hel altijd

16 likes

Vind ik inderdaad altijd wel iets hebben. En hoe verschrikkelijk ook, ook de tijd tijdens een ziekbed van een geliefde of de tijd tussen de sterfdag en begrafenis vind ik altijd ook bijzonder en kijk ik vaak mooi op terug

6 likes

Ik heb nog steeds dromen over verhuizen van huizen waar ik al 100 jaar niet meer woon. Ze worden ook steeds groter en er staan steeds meer dingen die mee moeten

1 like

Echt vreselijk, ik vind andere mensen helpen verhuizen ook zoiets kuts. Het is ook altijd slecht weer op zo’n dag, sta je daar in de regen met 20 dozen te sjouwen echt mij niet bellen.

3 likes

Ja klopt allemaal 100%
Laatste keer dat ik verhuisd ben is er ook nog eens schade gekomen aan ongeveer 50% van m’n meubels - en niet de IKEA billy kasten uiteraard :slight_smile: ook om te janken

Maar toch kan ik er hartelijk om lachen nu dat wel
Vooral om de ellende eigenlijk

3 likes

Er hing in het rijksmuseum een portret en dat was echt een dubbelganger van mijn man (zowel een vriendin, mijn moeder als mijn schoonfamilie hadden dat afzonderlijk van elkaar opgemerkt toen we er langs liepen hahaha). Dat portret heb ik gedownload via rijksstudio en op dezelfde afmeting laten drukken als het origineel. We moeten alleen nog een mooie oude lijst voor er om heen. Maar die wil ik dan graag in de gang of bij de trap ophangen. Alsof hij bij de familie hoort :joy:

29 likes

Het is geen meerkeuze, mijn kind zit in 1/2 en de andere in 3/4/5

6 likes

En er is zo altijd brol verstopt onder de brol. Grote spullen krijg je makkelijk weg maar dan lijkt het alsof alle kut kleine spullen beslist hebben om uit hun krochten te komen om je te pesten.

Ik zou zo graag een verhuisfirma willen inschakelen.

2 likes

Zo echt, anderen verhuizen is nog 10x kutter dan zelf verhuizen.
Heb voor een vage vriendin eens een hele keuken staan inrichten/indelen terwijl ik wist dat ze 's avonds zelf alles weer om zou gooien. Werd daar zo onzeker van. Word weer helemaal chagrijnig als ik eraan denk.

1 like

Kan deze nog meerkeuze gemaakt worden? Hier 1 in groep 1 en 1 onder de 4. Ben vast niet de enige :sweat_smile:

Edit: oh sorry @Hetty noemt het al

1 like

snappen jullie de telregels van tennis?

• ja, helemaal
  • ongeveer
  • nee

0 stemmers

2 likes

Alleen als ze hetzelfde zijn als in Wii sports :sweat_smile:

5 likes

maar ik snap niet waarom ze zo zijn, die telling slaat nergens op

4 likes