Ik kreeg vandaag een kaartje van mijn man waarop stond “Ik hoop dat we nog heel veel Valentijns kunnen afspreken dat we niet aan Valentijn doen en het dan toch doen” haha
Ben jij wel eens naar de Nijmeegse vierdaagse geweest?
- Nee wil ik ook niet
- Nee maar wil ik wel
- Ja meerdere keren
- Ja 1 keer
0 stemmers
Beide telt! Ik heb er altijd zo’n suf idee bij. Het hele concept van 4 dagen lopen en daar een heel feest omheen met mensen die uitgeput op blaren lopen.
Ja ik heb ook een zwak voor flauwe/grappige kaartjes en cadeautjes, absoluut niks klefs of romantisch.
Oh ja dat sowieso.
@Blush ah ja kleffe dingen en romantiek ik kan sowieso slecht tegen omdat ik daar heel ongemakkelijk van word.
Een vriend van mij wilde voor zn vriendinnetje destijds iets op de gitaar spelen en zingen. Hij vroeg of hij dat eerst voor mij mocht doen zodat ik mn mening erover kon geven. Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat niet wilde omdat het mij zelf vreselijk lijkt als iemand dat doet. Wil dan echt in een groot diep gat kruipen. Ewl. En toch heb ik nog de cliche geschreven liefdesbrief van mn ex bewaard
Als jij je een gezicht inbeeld van iemand die je goed kent, kun je dan alle details voor je zien? Bijv oogkleur, vorm mond etc
- Ja
- Nee
- Vaag
0 stemmers
En als je je een alledaags voorwerp inbeeld? Bijv. paar schoenen dat je vaak draagt
- Ja
- Nee
- Vaag
0 stemmers
Ik heb bij gezichten dat ik het vaag voor me kan zien maar als ik dan aan details denk dan gaat dat beeld weer weg. Voorwerpen kan ik eigenlijk ook niet echt goed inbeelden, het is er even maar daarna verdwijnt het soort van weer
Stel je partner kan heel goed zingen en hij/zij gaat in een restaurant waar allemaal andere gasten ook eten en plein public zingen voor jou.
- Zou ik echt kunnen waarderen
- Heel lief maar ik heb het liever privé
- Oh nee sowieso niet doen
- Geen mening
0 stemmers
Vertel me dat je nog nooit naar de feesten bent geweest zonder me te vertellen dat je nog nooit naar de feesten bent geweest.
Haha het ligt bijna in Brabant!!
Zijn de Nijmeegse vierdaagse leuk?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen idee
0 stemmers
Wil je gelderland en brabant niet in een zin benoemen aub. Dat kwetst mij diep.
Hahaha is dat echt een ding?
(Ik was een klein beetje met iemand aan het daten die uit Gelderland komt, maar die noemde zichzelf altijd een Brabander dus wist niet dat Gelderland vs. Brabant een ding was)
Ja, als je uit de buurt komt of ze komen door je stad of dorp heen is dat echt een happening. Daarna lekker de stad in, op elke straathoek muziek/feest/bars en om 3/4u de wandelaars die starten uitzwaaien.
Ik denk dat het beetje suffe beeld wat ik zelf heb van de Nijmeegse vierdaagse ook komt om wat ik vroeger op het journaal altijd zag. Alleen maar wandelaars en mensen van de ehbo die flesjes water uitdelen. En dan een aantal interviews met mensen die kapot gaan van de blaren. Daar zie je niet echt een feest.
Nee ik heb gewoon een hekel aan brabant.
Ik vind dat het leukste. Sochtends dronken iedereen succes wensen hahah.
Sorry maar dit kun je toch niet als sportende mensen zien? Gewoon mensen die zo gek zijn geweest om te denken dat 4 dagen lang lange afstanden lopen een leuk/goed idee is. Als toeschouwer haal je er 0.0 plezier uit. Daarom zetten ze die tenten en kramen op en bouwen ze er een heel feest omheen. Het is namelijk geen wedstrijd het zijn gewoon lopende mensen wtf.
Heb jij ooit meegelopen met de Nijmeegse vierdaagse?
- Nee wel van plan
- Nee niet van plan
- Ja was leuk
- Ja was niet leuk
0 stemmers
Jij hebt altijd van die heftige meningen over de meest random dingen
Hahaha ja maar ik vind het echt heel stom als ik erover nadenk. Heb er geen haat voor.
Jawel hoor ik woon dichtbij een route. En vind het leuk om te kijken. Sommige mensen zijn verkleed, militairen delen dingen uit , je kan zelf ook dingen aan de wandelaars uitdelen. Er heerst een gezellige sfeer iedereen moedigd elkaar aan.
Maar goed ik vind soieso dat als je er nooit geweest bent je gewoon je smoel moet houden.