Stel je persoonlijke vraag #41

Ik wel en velen met mij??

14 likes

En daarbij de nijmeegse vierdaagse is het meest random festival ooit. 4 dagen wandelen. Doneer direct het geld, zijn we er klaar mee hoppa. Maar ik houd nu mn bek @Soy.peor

De zomerfeesten zijn rondom de vierdaagse hĂš, die duren ook langer

2 likes

Nee is niet waar. We staan daar allemaal maar heel suf en we doen dan even leuk op tv om mensen zoals @Jumpsuit voor de gek te houden.

14 likes

Oja sorry!!

4 likes

Ik vind dat ook niet gewoon wandelen eigenlijk, het zijn echt teringlange afstanden en dat 4 dagen lang. Ik ben echt fit, maar denk oprecht dat m’n voeten geamputeerd moeten worden daarna haha. Altijd zo dom als mensen ongetraind of in slechte conditie mee gaan doen. Denk dat het met de feesten eromheen wel echt heel gezellig kan zijn. Vooral als je ermee bent opgegroeid. Of het voor mensen van buiten echt leuk is weet ik niet, zelfde geldt voor carnaval.

14 likes

Huh, wat denk jij extreem haha! Het is een wereldwijd event voor de lopers en een week feest. Hoezo zou je hier geen plezier uithalen?

14 likes

Hahah jumpsuit omschrijft het nu ook echt alsof er gewoon 20 nijmegenaren meelopen en dat is het. En die trainen niet nee die wandelen gezellie van punt naar punt en langs de kant staat hun familie bier te zuipen.

22 likes

Omdat ik lopen haat. Maar hoezo is de 4 daagse wereldwijd? Carnaval is dat zeer zeker ja. Waar lopen ze nog meer 4 dagen ongetraind?

2 likes

Dus omdat jij lopen haat kan niemand dit evenement wel leuk vinden? Ben je er uberhaupt ooit wel eens geweest?:joy:

20 likes

Er komen mensen zelfs helemaal uit canada om mee te doen haha. En nee ze zijn niet ongetraind mensen zijn nu al begonnen met trainen.

7 likes

Haha lol ja ik maakte die poll ook aan omdat ik het zag in het wjewk topic. Alsof het mensen die er niet van houden het echt wat kan schelen. Loop je voeten eraf als je wil. Maar als je het leuk vindt is het ook oké toch. BOEIEND.

@JustinBieber nee

Voor wie de Nijmegen Vierdaagse te lang vindt, dan is er ook nog de airborne tocht! Je hebt de keuze uit 15, 25 of 40 kilometer en je loopt het in een dag. Veel hete militairen ook. :sunglasses:

5 likes

Vind dit altijd zo grappig. Alsof wij weten wie jij bent en jou herkennen als iemand die altijd hele wijze dingen zegt ofzo.

16 likes

Volgens mij is het geen impopulaire mening, er is altijd wel iemand die zegt “wow zo links is het hier niet!!!”

Maar denk dan loop naar buiten en kijk hoe links het daar is, in 95% van de gevallen is dit forum linkser en progressiever dan de samenleving om je heen.

Buiten boeit het echt vrijwel niemand wat J.K. Rowling van transrechten vindt.

41 likes

Haha ja wel een sterke mening maar geen ervaring mee waar ze die mening op baseert :joy:

4 likes

Misschien handig om het eerst een keer te ervaren voor je zo stellig over iets bent want je hebt overduidelijk echt geen idee :joy:

2 likes

Jaa maar geen feesten waar je elk jaar met een andere random persoon tongt. En daar zit voor mij de magie.

6 likes

Daarom zei ik 95%. De meesten van ons wonen in een vrij typische omgeving denk ik en niet in een linkse utopie.

5 likes

Ik moet “mijn innerlijke criticus” een gezicht geven, het stemmetje dat zegt dat ik iets niet kan of dat alles negatief bekijkt.

Nu vroeg ik me af, heb jij een innerlijke criticus en heb je daar ook een beeld bij?

• Meid wat lul jij
  • Ja, ik heb een innerlijke criticus en heb daar ook een beeld bij
  • Ja, ik heb een innerlijke criticus maar geen beeld daarbij
  • Nee, ik heb dit allemaal niet
  • Anders

0 stemmers