Stel je persoonlijke vraag #41

Werkt dit zo ja? :joy:hilarisch

2 likes

Boeit me love

10 likes

Ja ik kan er wel van genieten, ik weet niet maar ik vind het echt fantastisch als ik hele zware dingen ga tillen en mensen dan gaan van “kan je dat wel” en dan sterf ik terwijl ik het til want het is natuurlijk eigenlijk wel te zwaar voor me, maar als ik het dan in de verhuiswagen til dan ben ik echt een trotse man ofzo.

Kan het niet uitleggen maar ik geniet er altijd van om sterk gevonden te worden haha. Heb van de zomer iemands wasmachine uit elkaar gesloopt en eigenhandig naar de stort getild in onderdelen en daar kan ik dan qua ego weer een maand op voorruit.

Ik hou gewoon heel erg van praise denk ik.

28 likes

Ik vind het al een wonder dat ik weet wat een racket is

3 likes

Nu heb ik dus heel erg veel zin om dat te gaan spelen! Zo vaak gedaan vroeger, heb alleen geen wii meer helaas.

1 like

Zijn er forummers die je associeert met bepaalde topics?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

@TanteBetje met beauty, door al jouw kennis over gezichtsverzorging!

4 likes

Ik vind verhuizen echt leuk! Help ook altijd graag (ja thanks award voor vriendin van het jaar neem ik graag in ontvangst). Nee maar gewoon de sfeer zo van: ‘we gaan een nieuwe fase in’, het teamgevoel, gezellig met een random mix aan familieleden en vrienden, een moeder die dan een pan soep heeft gemaakt voor iedereen, dat je vrienden dan al langzaam je kasten in elkaar gaan zetten en inladen

De weg naar de verhuizing toe vind ik wel echt kut met al dat inpakken, maar de dag zelf vind ik heerlijk

10 likes

@Dazed met wat eet je vanavond topic. Want zij maakt elke keer eten dat ik ook wil eten. Maar ik ben simpelweg te lui om het zelf te maken

11 likes

Ja @Mari met het beutyblogtopic/rare posts over Mascha

23 likes

Ik heb warme herinneringen aan menig koffietafel na de begrafenis van familieleden. Lekker op zn limburgs soep met broodjes en erna vlaai en heel veel koffie. Het is gewoon altijd heel gezellig en er wordt gewoon gelachen en herinneringen opgehaald.

5 likes

Ja, dat is ook zo, maar van deze foto was die niet te vinden en dan vind ik het bij een multimiljonair toch een stuk minder bezwaarlijk om het zo op te lossen dan bij een beginnende/onbekende kunstenaar :woman_shrugging:t3: Maar dat is waarschijnlijk idd een drogreden om het voor mezelf goed te praten :sweat_smile:

Ik heb @DikkeKip nog nooit in het naaitopic gezien :upside_down_face:

5 likes

Haha nee, @SpeedOfSound ik naai niet maar ik kleur wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Uiteraard @Jumpsuit in dit topic!

11 likes

En zoveel van mijn vrienden zijn zo onhandig :weary: :weary: die presteren het dan om maar half ingepakt te hebben als je aankomt, of kleding in een te kleine tas gepropt waar het allemaal uitvalt, of alle boeken in één niet-te-tillen doos. Allemaal ook geen ruimtelijk inzicht dus het inrichten van een busje is ook altijd een drama.

En het ergste hiervan is dat ik ze dus ook niet echt wil vragen om mij te helpen met verhuizen :")

1 like

Bij mijn laatste verhuizing kwamen echt uit alle hoeken en gaten dozen en flessen met wijn, alsof ik al jaren aan t voorbereiden was op een drooglegging.

Verder staan nog steeds een paar dozen in de garage met zooi die wss met een volgende verhuizing ook weer zo mee gaan :joy:

4 likes

Je gaat weg bij je werk. Jouw werkgever vraagt om de inlog van je mailbox zodat ze eventuele nieuwe mail kunnen lezen en toegang hebben tot alle oude gegevens. Je hebt naar jouw idee alle info in jouw mailbox die relevant is al ergens anders opgeslagen zodat ze erbij kunnen. Zou je de inlog geven?

• Nee sowieso niet ik laat bijv. nieuwe mails wel automatisch doorsturen
  • Ja hoor geen probleem
  • Jawel maar ik zou dan wel eerst alle mails die ze niks aangaan verwijderen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Mag dit van de avg?
Maar nee, ik zou het niet doen.

1 like

Nee je kunt eventueel PST bestand maken van je email en uiteindelijk word je account toch ook gewoon verwijderd.

1 like