Stel je persoonlijke vraag #41

Ik ben benieuwd wat iedereen in z’n mailbox heeft wat zo top secret is. Alles wat ik mail voor werk mag iedereen teruglezen. Als het echt spannend is, stuur ik geen mail en prive dingen doe ik sowieso niet vanaf m’n werk mail/laptop.

5 likes

Het gaat me niet zozeer om mn inbox, die is niet boeiend, maar dat anderen dan vanaf mijn naam zouden kunnen mailen. Vind ik geen fijn gevoel.

39 likes

OH NEEE wat ergggg :sob::sob::joy::joy: soms denk ik ook ‘nee ik kan niet weer wat posten’

16 likes

@Batalash met no buy

1 like

Ik ben soms nog nieuwsgierig naar die verdwenen forummer die nog wel eens aangehaald wordt, iets met Penny? Die associeer ik met het caronatopic. “ja maar long Covid!”

1 like

Als ik aan t covid topic denk dan denk ik ook meer aan de wappies idd haha. En de paniekzaaiers.

6 likes

misplaatste sneer wel nu is gebleken dat ze gelijk had en long covid een serieus maatschappelijk probleem is

53 likes

Ja blijf het jammer vinden dat dat niet in het normale topic kan tbh

4 likes

Oh je zou eens moeten weten hoe ‘t is om long covid te hebben. Dan zul je wel anders piepen.

14 likes

Bij @Zemraluani moet ik trouwens nog steeds aan het Amerikaanse verkiezingen topic denken toen Biden gekozen werd. Wat een tijden waren dat!

7 likes

@Ovenschaal ook idd.
En ik ging overal op in hoor. Uitgebreid uitgelegd waarom ik mij niet wilde laten vaccineren, dat bij mezelf gehouden. Ik heb nooit wetenschap ontkend. En een keer een tip over long Covid gedeeld van iemand die beetje kwakzalver bleek te zijn, wist ik niet dus netjes op teruggekomen. Verder een keert Geert vd Bosche aangehaald en toen die werd weggezet als “dierenarts” kan het zijn dat ik heb gedacht laat maar. Meer niet voor zover ik me kan herinneren :grin:

@rozevarken met wat ik hierboven zei bagateliseer ik het toch niet (en in dat topic ook niet)

Oh nog een edit: @Shaaar dat is het zeker. En zij was degene die daar steeds over begon als anderen het leken te vergeten. Dat was ontzettend vaak dus die reactie zag je vaak aankomen. Meer bedoel ik er niet mee.

1 like

Ja en het algemene verkiezingentopic toen @Zemraluani mensen overhaalde ‘strategisch’ op D66 te stemmen :rofl:

14 likes

Ik lees wel een bespottende toon in je vorige bericht, maar zal wel aan mij liggen dan.

7 likes

Ben nog steeds boos😂

5 likes

Hele specifieke persoonlijke vraag maar ben zo benieuwd @moderators zetten jullie op je CV dat je mod bent op een forum/platform? Poll is anon

• Kan wel, maar doe ik niet
  • Gewoon nee
  • Jazeker!
  • Ja, maar ik zeg niet welk forum/platform
  • Per ongeluk gestemd
  • Ik ben geen mod maar wil stemmen

0 stemmers

1 like

@LaPetiteRobeNoire je bent geen mod!!! En jij al helemaal niet @Evenveel.

3 likes

Omg kunnen mods wel zien wie wat stemt bij anonieme polls? heftige shit

5 likes

Ik ben echt de spindokter van dit forum.

:troll:
Lol maar ik weet nu wel dat jullie inderdaad kunnen zien wie er stemt op anonieme polls :joy:

edit: ik denk dat ik het toch maar gewoon op mijn cv zet, heb nog nooit gehad dat er om referenties werd gevraagd

7 likes

Dit wisten we toch al? 🥹 anonimiteit is een hoax

5 likes