Stel je persoonlijke vraag #41

Ik wil eerst weten wie mij ontvoerd en gedumpt heeft op een carnaval. Want vrijwillig kun je mij daar niet vinden

7 likes

• Top dit ga ik lezen
  • Inspirerend verhaal :pray:t3:

0 stemmers

1 like

Dit is echt de reden waarom ik als Brabander een hekel aan carnaval heb gekregen en het nooit meer wil vieren. Zou bijna zeggen dat ik er zelfs voor de provincie uit ben verhuisd.

1 like

Ik moest ff die Corine googlen en het verbaast me niet dat het een influencer is
En wat is Faar nou voor naam?!

1 like

Haar kind heet Farrah dus wss bijnaam daarvan

1 like

“Dansen met de locals”

De locals op Ibiza: Nederlanders, Duitsers, Engelsen

35 likes

Maar dat geeft zo’n rommel

Voor de mensen die eens per twee/drie maanden stemmen? Wat koop je dan?
Want ik wil best vaker grote dingen voor mezelf kopen maar ik weet gewoon niet zo goed wat.
(wat ik heb aan groots onnodig spul : winterjas, ereader, noise cancelling koptelefoon, goede oortjes (die kwijt zijn), elektrische fiets, goede smartphone)
Alleen m’n telefoon en elektrische fiets waren boven de 200 euro.

1 like

Vraag je nou om tips om vaker geld uit te geven aan dure spullen :laughing:

16 likes

Schermafbeelding 2023-02-17 om 18.43.37

Ik kan het niet aan dat dit verleden tijd en tegenwoordige tijd tegelijk is. Of deze terminologie klopt vast niet maar anyway, jullie snappen me vast.

Ook overduidelijk dat dit vooral moeders agenda is, met die eerste alinea. Mijn hemel.

13 likes

Ja :heart_eyes:. Misschien mis ik wel iets heel nuttigs in m’n leven omdat ik het aankopen topic op negeer heb staan.

Mmmmkeeej

1 like

Ik dacht echt echt dat dit sarcastisch was net als @Bill . Neem aan dat bill ook sarcastisch is wat betreft het leren over “andere culturen”. Ik googlede net ff maar ja het is ekt. Overigens vind ik Farah een hele normale naam maar dat terzijde. Oh echt wtf is er met dat eiland gebeurd joh. Dat heeft geen cultuur meer is volledig overgenomen door yuppen en coke.

Ik zou ook echt niet naar Ibiza willen zelfs als ik word gedwongen en alles wordt betaald. Die sfeer en die mensen daar lijkt me tegenwoordig zo klote. Zoveel mooie plekken en dan met zn allen met je verbrande huid in je wijde whatever hippie jurk foto’s maken. Ben wel benieuwd wat het nieuwe Ibiza wordt. Een nieuw eiland om weer verpest te worden door een massa aan toerisme. :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ik doe deze wel anoniem:

Zou jij naar Ibiza op vakantie willen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ik vind ibiza net lorret maar dan voor volwassenen.

6 likes

Doe jij nou een cynthiaatje?

3 likes

Ben jij wel eens naar een ‘sexy’ (bedoeld) evenement voor (hetero)vrouwen geweest, dus bijvoorbeeld de ladies nights bij PathĂ© waar dan obers met bloot bovenlijf rondlopen en Magic Mike of 50 shades of grey worden vertoond, of zoiets als een optreden van de chippendales. Ik kan er even geen goede naam voor bedenken maar ik denk dat wel duidelijk is wat ik bedoel?

• Ja en ik vond het leuk
  • Ja en ik vond het niet leuk
  • Nee maar ik wil wel
  • Nee en ik wil niet
  • Ik ging met vriendin(nen)
  • Ik ging met mijn moeder
  • Ik ging met andere familieleden
  • Ik ging met nog iemand anders
  • Ik wil iets vertellen hierover, namelijk

0 stemmers

1 like

Dit idd. Kijk je voor je zie je een knappe man. Kijk je opzij zie je een oude vrouw met zon piemel haarband. Nein danke

5 likes

Als onderdeel van een vrijgezellenfeestje haha.

1 like

Nou soms zijn die hoofden van die mannen ook niet geweldig. Dan hebben ze zo’n strak haast gebeeldhouwd lichaam en zo’n homp klei als kop.

9 likes