Stel je persoonlijke vraag #41

Ik dacht dat iedereen dit wel eens gedaan zou hebben. Magic Mike 2012 Pathé Schouwburgplein, weet het nog als de dag van gisteren.

3 likes

Hahaha homp klei. Ik snap precies wat je bedoelt.

Ik ga bijna elke keer naar de ladiesnight maar ik heb nog nooit een blote man gezien

3 likes

Ik ben één keer bij zo’n ladies night geweest in de bioscoop. Ik vond het vooral ongemakkelijk, maar ging heen met vriendinnen en ik kon gratis, want ik werkte in de bioscoop.
Ook dus veel gewerkt tijdens zulke avonden. Mensen gaan dan vaak van die ‘grappige’ seksuele opmerkingen maken en inderdaad zoals @Crusti_Croc zegt: ze worden beschonken geile gerda’s. Zeer ongemakkelijk. Weet nog dat na een film (de film waarin jim bakkum gaat strippen) een groep vrouwen zei: ‘Ik blijf nog even zitten, ben nog aan het na soppen hihaho’

2 likes

Ik ben toentertijd met een vriendin naar tuschinski geweest toen 50 shades ladies night was. Er waren zelfs “bdsm optredens”, was erg extra haha

1 like

Ik ben naar de Magic Mike Live show geweest, die hadden ze hier voor Corona een tijdje en ik kon gratis via iemand. Was heel tof, heb me echt uitstekend vermaakt. Die mannen konden allemaal ontzettend goed dansen, de meeste waren ook echt knap. Het grootste deel van het publiek kreeg op een gegeven moment ook een lapdance, de vriendin waarmee ik was en ik ook, wat wel een beetje oncomfortabel maar tegelijk ook echt hilarisch was. Ik vond het niet geil verder, maar het was echt een goede show.

6 likes

Los van dat het vaak wel echt crappy films zijn vind ik die ladies night eigenlijk best een prima deal voor een bioscoopfilm. Je betaalt gewoon voor een kaartje (volgens mij niet per se echt duurder dan als je normaal gaat?) en krijgt dan gratis iets van een glaasje bubbels, iets van een flesje ice tea ofzo, chips/popcorn oid en nog zo’n goodiebag waar vaak ook wel prima dingen qua eten oid in zitten.

12 likes

Jawel het is echt 18 euro tegenwoordig :joy: schandalig. En er zat deze keer ook geen icetea meer bij maar water (is niet erg maar het was idd altijd ice tea)

3 likes

Oohh misschien zijn de gouden tijden dan inmiddels voorbij wat dat betreft haha

1 like

Mijn werk heeft eens in de zoveel tijd zoiets. Ben me toch blij dat ik dan thuis zit :sweat_smile:
Komen idd zulk soort vrouwen op af. Zelden van mijn leeftijd oid

1 like

Ja ik kan me voorstellen dat het voor de Pathé ook steeds duurder wordt, maar ze kunnen natuurlijk die kaartjes niet nog duurder maken. De laatste twee keer zei ik ook dat ik niet meer wilde gaan, maar dan draaien ze toch weer een leuke film en dan ga ik toch weer. Maar de vorige keer zaten er strepsels en spierbalsem in de goodiebag, ja daar heb ik gewoon niet zoveel mee

1 like

Ja dat ben ik met je eens! Altijd net wat extra’s en de sfeer was vaak goed. Vond het ook altijd erg leuk om te werken tijdens de ladies night. Maar zodra er mannen met ontbloot bovenlijf ingeschakeld werden, vond ik het wat ongemakkelijk haha (magic mike, film met strippende jim bakkum)

Welke film… en wat was de doel groep.

5 likes

Dit zijn wel precies twee dingen die ik op dit moment goed zou kunnen gebruiken, maar niet in huis heb

6 likes

De nieuwe magic mike en de doelgroep was dus gerda

4 likes

Ik zou eerst echt nee hebben gezegd maar ik ben 2 dagen er geweest voor werk en was oprecht onder de indruk hoe mooi ibiza was haha!

5 likes
Hoe lang stond jij ingeschreven voordat je een sociale huurwoning kreeg?
  • 0-6 maanden
  • 6-12 maanden
  • 1-2 jaar
  • 2-3 jaar
  • 3-4 jaar
  • 4-5 jaar
  • 5 jaar of langer
  • Nvt

0 stemmers

Hoop op positieve antwoorden haha

Ik ben bang dat je opties veel te beperkt zijn

13 likes

Uhhh ik vind deze schaal echt veel te positief hahaha

21 likes

Ja dat dacht ik ook. Maar las net ergens een artikel dat de gemiddelde wachttijden 3.6 jaar is gemiddeld genomen. Terwijl ik dacht te herinneren dat rtl vorig jaar met wachttijden van 13-21 jaar ofzo kwam.