Ja in mijn hoofd is aardappel alleen gekookt of als puree of stamppot gezond.
Als je het zelf maakt is het wel redelijk gezond toch? Moet je alleen wel eerst aardappels raspen
Ja ik vond rosti ook wel in de friet categorie vallen
Insmeren met harissa! En komijn, honing, boter en een beetje olie.
En daarna wat citroensap, grof zout, granaatappelpitjes erover, wat verse kruiden erop en
Groetjes
Ottoluani
Maar dan frituur of bak je 't alsnog toch? Want ik vind gebakken aardappelen ook niet onder gezond vallen. Aardappels uit de oven ook niet helemaal.
Maargoed neemt niet weg dat ik 't niet allemaal eet hoor.
Alles is gezond als je er geen té voor staat
Te nepkaas uit zon spuitfles.
Die instagram met hun coaches, superfoods en hun gezwets met hoe goed iets wel niet zal zijn en dat je leven zal verbeteren met het eten van alleen groente en verder niks, en hoe goed ze het zelf allemaal wel niet doen, mogen sowieso in fik gestoken worden.
Ja maar ik begon toch al met in mijn hoofd? Zal wel door opvoeding komen ofzo.
Die wilt eruit
Ik ging even opzoeken wat mijn baby op brood mag volgens het voedingscentrum (ja, stomme bron sowieso): margarine en light zuivelspread. Voor een baby?! Die troep ga ik niet geven hoor.
Het is pas creepy als je die buik ziet bewegen.
Ik vind zwangere blote buiken een beetje viezig of eng? Kweenie. Krijg er zo een nare rilling van. Ik wilde voor ik zelf zwanger werd ook graag een buik beeldje. Maar elke keer die buik in de spiegel werd ik zo naar van. Dat beeldje hoefde niet meer. Snap ook niet waarom vrouwen die buik zo veel bloot aan de wereld willen tonen.
Is bij jou ook drie keer niezen = morgen mooi weer?
- Ja
- Nee
- Wtf?
0 stemmers
Moet wel zeggen dat ik liever naar een zwangere buik dan een harige bierbuik.
Sowieso heb ik moeite met hele jarige buiken
Ach die heeft iedereen maar 1x per jaarâŠ
Autocorrect en dyslexie een topcombinatie
Zelf nooit zwanger geweest of een kinderwens gehad.
Maar ik vind dat je een zwangere buik echt wel mag tonen. En ook niet perse zo strak als op deze foto. Snap soms ook niet waarom daar zoân taboe op zit. Wees trots op je lijf en wat het allemaal kan, waarom moet dat altijd zo stiekem verborgen gehouden worden. Als iemand zich er zelf goed bij voelt, geen probleem hoor
Ja ik word er gewoon misselijk van
Ja toch,lekker showen