Stel je persoonlijke vraag #41

Laat je niet zo gek maken door het internet. Jouw eten is gewoon gezond. En mocht je een keer zon salade willen dan kan jw die als lunch eten of als hij er niet is.

Oh en superfoods zijn niet persee magische dingen. Dat is gewoon eten waar meer vitamines enzo in een product zit. Maar dat zelfde aantal kan je met gevarieerd eten ook binnen krijgen.

19 likes

Ik vind zelfs die dingen met sausjes of boter nog gezond genoeg voor een gemiddelde maaltijd.
Boerenkool bereiden zonder boter klinkt een beetje sad eigenlijk.

18 likes

Haha met melk, ik vind t wel lekker!

3 likes

Ja boter en melk hahha

7 likes

Het enige wat ik hier niet zo gezond aan vind zijn de rösti rondjes. Ik heb ook weleens dat ik gezonder wil eten en van die quinoa dingen wil. Maar voor mij zijn deze gerechten makkelijker te bereiden, meer in lijn met m’n smaak en makkelijker te bereiden.

1 like

Ik ga vanavond rosti rondjes eten door dit topic. Geroosterde wortelen klinkt ook lekker maar duurt me te lang

20 likes

Eerst tien minuten koken, dan insmeren met een tl paprikapoeder en een eetlepel olijfolie en dan nog ff afbakken (duurt wel lang ja)

5 likes

Noooo aardappel is altijd gezond! Niet rösti gaan shamen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja in mijn hoofd is aardappel alleen gekookt of als puree of stamppot gezond.

1 like

Als je het zelf maakt is het wel redelijk gezond toch? Moet je alleen wel eerst aardappels raspen :eyes:

2 likes

Ja ik vond rosti ook wel in de friet categorie vallen

4 likes

Insmeren met harissa! En komijn, honing, boter en een beetje olie.

En daarna wat citroensap, grof zout, granaatappelpitjes erover, wat verse kruiden erop en :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Groetjes
Ottoluani

31 likes

Maar dan frituur of bak je 't alsnog toch? Want ik vind gebakken aardappelen ook niet onder gezond vallen. Aardappels uit de oven ook niet helemaal.
Maargoed neemt niet weg dat ik 't niet allemaal eet hoor.

1 like

Alles is gezond als je er geen té voor staat

3 likes

Te nepkaas uit zon spuitfles.

2 likes

Die instagram met hun coaches, superfoods en hun gezwets met hoe goed iets wel niet zal zijn en dat je leven zal verbeteren met het eten van alleen groente en verder niks, en hoe goed ze het zelf allemaal wel niet doen, mogen sowieso in fik gestoken worden.

8 likes

Ja maar ik begon toch al met in mijn hoofd? Zal wel door opvoeding komen ofzo.

Die wilt eruit

Ik ging even opzoeken wat mijn baby op brood mag volgens het voedingscentrum (ja, stomme bron sowieso): margarine en light zuivelspread. Voor een baby?! Die troep ga ik niet geven hoor.

8 likes

Het is pas creepy als je die buik ziet bewegen.

2 likes