Stel je persoonlijke vraag #41

Ik vind zwangere blote buiken een beetje viezig of eng? Kweenie. Krijg er zo een nare rilling van. Ik wilde voor ik zelf zwanger werd ook graag een buik beeldje. Maar elke keer die buik in de spiegel werd ik zo naar van. Dat beeldje hoefde niet meer. Snap ook niet waarom vrouwen die buik zo veel bloot aan de wereld willen tonen.

11 likes

Is bij jou ook drie keer niezen = morgen mooi weer?

• Ja
  • Nee
  • Wtf?

0 stemmers

Moet wel zeggen dat ik liever naar een zwangere buik dan een harige bierbuik.

Sowieso heb ik moeite met hele jarige buiken

2 likes

Ach die heeft iedereen maar 1x per jaar

20 likes

:woman_facepalming:t2:

Autocorrect en dyslexie een topcombinatie

2 likes

Zelf nooit zwanger geweest of een kinderwens gehad.
Maar ik vind dat je een zwangere buik echt wel mag tonen. En ook niet perse zo strak als op deze foto. Snap soms ook niet waarom daar zo’n taboe op zit. Wees trots op je lijf en wat het allemaal kan, waarom moet dat altijd zo stiekem verborgen gehouden worden. Als iemand zich er zelf goed bij voelt, geen probleem hoor

8 likes

Ja ik word er gewoon misselijk van

3 likes

Ja toch,lekker showen :laughing:

2 likes

Ik kan dus nooit 3x achter elkaar niezen, blijf altijd steken op 2 echt jammer :unamused:

3x achter elkaar niezen:

• Kan ik wel
  • Kan ik ook niet

0 stemmers

2 likes

Soms 5x of meer achter elkaar als ik het echt goed te pakken heb :smiling_face_with_tear:

7 likes

Goed gezegd. Zo bedoelde ik het ook :blush:

2 likes

Nog leuker wanneer je ribben er pijn van gaan doen

4 likes

Ik voelde me ook meer een dikke man met die buik. Als ik dan een dikke man zag lopen voelde ik me meer hetzelfde dan wanneer ik een zwangere vrouw zag. M’n eerste reactie was ‘hey! Hetzelfde’ en dan ‘ohnee, ik ben zwanger. Dat is een man.’

1 like

Omg, kijk echt uit naar jouw zwangere Riri era.

6 likes

'Alles waar te voor staat is slecht, behalve tevreden"
Dit was echt het motto van mijn grootouders, er werd ontzettend op gehamerd dat je tevreden moest zijn met wat je had.

Vind jij tevreden zijn belangrijk/altijd goed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben geneigd nee te stemmen, ondanks dat ik weet dat het natuurlijk hartstikke mooi is om tevreden te zijn. Maar bij sommige mensen denk ik wel, meid je mag best wat meer durven vragen, bijvoorbeeld. Of meer voor mezelf willen. Dus vandaar toch mijn nee.

4 likes

Natuurlijk is tevreden zijn mooi, maar ik vind zelf dus inderdaad dat je soms best ontevreden mag zijn en niet altijd maar hoeft te berusten in ‘ik moet blij zijn met wat ik heb, wat dat ook is’. Dat vind ik niet hetzelfde als ondankbaar zijn.
Ik associeer die uitspraak echt met het arme kerkvolk op zijn plaats houden

7 likes

Huh maar dat is toch geen taboe? Ik word op insta doodgegooid met blote zwangere buiken.

Ik vind die foto’s van zwangeren met blote borsten en dan wel een spijkerbroek aan (en handen voor de borsten) altijd een beetje apart ofzo haha. De zusjes Boers hadden ook van die foto’s . Begrijp die aesthetic niet zo.

6 likes

Word jij moe van je werk?

• Nee
  • Ik krijg er juist veel energie van!
  • Ja, is fysiek zwaar
  • Ja, is fysiek en mentaal zwaar
  • Ja, is mentaal zwaar
  • Ja, mijn werk is niet per se erg zwaar maar ik raak gewoon snel mod

0 stemmers

Hoe zwaar vind je jouw werk op een schaal van 1 tot 10?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Heb je gevaarlijk werk op de een of andere manier?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor de mensen die ja stemmen, maakt dat je werk mentaal ook zwaarder?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hahaha ik voel me heel erg gehoord door deze antwoordoptie :heart:

14 likes