Aanvullend hierop vond ik dit een verhelderende thread: https://twitter.com/ArbiterOfTweets/status/1627220334888853507?s=20
Dr zit een dik kind in sjakie en de chocolade fabriek toch. Die teveel eet enzo.
Ja die verdronk in een chocolade rivier
Wow! Ik had eerst nee gestemd maar door deze thread kan ik het nu wel beter plaatsen
Beste Roald Dahl boek?:
- Charlie and the chocolate factory
- James and the giant peach
- The Witches
- Matilda
- Een ander boek namelijk
- Nooit wat van gelezen/ allemaal stom/ nvt
0 stemmers
De GVR.
De Heksen.
Die staat onder de Engelse titel in de poll
Daantje de wereldkampioen
vinden jullie het democratisch dat de Eerste Kamer aan de hand van de Provinciale Staten wordt gekozen
- ja, democratisch
- nee, ondemocratisch
- neutraal
0 stemmers
Jaaaa:heart:
Zijn verhalenbundels voor volwassenen vind ik geweldig, duister en absurdistisch
Omg sorry
Absoluut!! Zo erg mijn favoriet. Ik moest zelf huilen in de bioscoop toen de GVR uitkwam. Het is zo’n lieve aandoenlijke reus. Ik hou van hem fuck bloedbottelaar en zn gang.
mijn favoriet is esio trot
Ja en
Ik vind echt niet altijd dat het boek beter is dan de film of dat er geen boekverfilmingen moeten worden gemaakt, maar lees in dit geval maar gewoon het boek
Wij hadden deze op videoband:
Zo vaak gekeken.
Bij gvr denk ik steeds aan die gore komkommer.
Omg volgens mij hadden wij die ook. En ze gingen daar ook op bezoek bij het Britse koningshuis toch? WHY haha. En iets met flitspop flitspop laat de belletjes gaan! Was eigenlijk voor mn zus bedoeld die videoband maar ik heb hem zo lang mogelijk nog gekeken.
@LaPetiteRobeNoire ik vond het juist heel mooi gedaan!