Stel je persoonlijke vraag #41

Ik verwacht dus wel dat eenieder deze poll EERLIJK invult en wie zich voordoet als mod terwijl diegene dat niet is, ondermijnt mijn wetenschappelijk onderzoek!!

3 likes

psst je kunt de mensen die mogen stemmen ook beperken tot alleen @moderators

1 like

Hmm ik zie echt niet wat voor belang een organisatie kan hebben om te gaan mailen namens een medewerker die niet meer in die functie in dienst is. En welke schade kan het aanrichten? De afzender is in feite de werkgever en niet jij persoonlijk.

En @anon50301661 ik denk dat ik minder principes heb, ik zou denken :woman_shrugging:

4 likes

Ik dacht dat jij eindelijk was afgestudeerd?

3 likes

@Stofdoek en het Ikea-topic natuurlijk!

5 likes

ik kom ook overal als laatste achter :cry:

1 like

Ik krijg helemaal geen mails, alleen mijn beterspellen.nl herinnering en de aanwezigheidslijst, dus ik kan me echt niet voorstellen waarom ze in mijn mail zouden moeten

1 like

Als ik op mijn cv zet dat ik moderator was op kindertent dan zou men zoiets hebben van???

3 likes

Ik zou je aannemen, serieus.

4 likes

Ik ben wel goed in het bannen van wappies en Br3ez4hs, maar ik zou mijzelf voor geen een baan aannemen.

1 like

Ik vind het ook ver gezocht van mezelf hoor, beetje achterdochtig. Maar ook al is het ver gezocht, het kan wel verwarring geven. MIsschien is er net een dag nadat je wegbent nog een mail binnengekomen, en denkt je leidinggevende ´oh daar reageer ik nog snel even op´. Dan is het wel via jouw mailadres, staat jouw naam onder. Stel dat er iets geks in staat, dan moet jij gaan bewijzen dat je het niet bent.

Zoals ik zei, beetje paranoide, maar denk dat je iig gedoe kan voorkomen door gewoon het account te sluiten en een automatisch bericht in te stellen met de opvolger :woman_shrugging:

2 likes

Troll jij ook altijd met anonieme polls?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waar zou je beter shinen?

• Bibs forum
  • Reddit
  • Bodybuilder forum

0 stemmers

Bibs is viva biba wiwa

1 like

Ik wel want dan zou ik iedere dag met je kletsen en proberen naast je te zitten bij de lunch totdat we kantoorvrienden zijn en dan komt mijn pre-tienerdroom om vrienden te zijn met een van de coole mensen van kindertent eindelijk uit :smiling_face_with_tear:

1 like

Nee niet hypothetisch, ik heb vrijdag mijn laatste werkdag en dit is vandaag echt aan me gevraagd.
Ik heb in theorie ook niks te verbergen maar wil het uit principe gewoon niet, wat moeten ze ermee.

1 like

Die baron weigert ook toestemming te geven om de “probleemwolf” (geen probleem meer) een tracker om te doen zodat ze kunnen meten of schieten met een paintball geweer effectief is. Die baron wil ze gewoon allemaal afknallen heb ik het idee.

Ik kan een Baron uberhaupt nooit serieus nemen, moet denken aan een kruising tussen de baron van Bassie en Adriaan en:

De man die geen gordel om hoeft omdat hij van adel is

17 likes

Hahaha wat een mafklapper

3 likes

Wanneer heb jij voor het laatst wat zoets gebakken?

• Nog nooit
  • Deze week nog
  • Ergens in de afgelopen maanden
  • Een aantal jaren geleden

0 stemmers

1 like

Maak jij wel eens gebruik van het woord hinderen?

Toen ik dat filmpje van @Gelatelli keek dacht ik ‘haha hinderen’ terwijl het volgens mij wel een heel normaal woord is.

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like