Die staat onder de Engelse titel in de poll
Daantje de wereldkampioen
vinden jullie het democratisch dat de Eerste Kamer aan de hand van de Provinciale Staten wordt gekozen
- ja, democratisch
- nee, ondemocratisch
- neutraal
0 stemmers
Jaaaa:heart:
Zijn verhalenbundels voor volwassenen vind ik geweldig, duister en absurdistisch
Omg sorry
Absoluut!! Zo erg mijn favoriet. Ik moest zelf huilen in de bioscoop toen de GVR uitkwam. Het is zo’n lieve aandoenlijke reus. Ik hou van hem fuck bloedbottelaar en zn gang.
mijn favoriet is esio trot
Ja en
Ik vind echt niet altijd dat het boek beter is dan de film of dat er geen boekverfilmingen moeten worden gemaakt, maar lees in dit geval maar gewoon het boek
Wij hadden deze op videoband:
Zo vaak gekeken.
Bij gvr denk ik steeds aan die gore komkommer.
Omg volgens mij hadden wij die ook. En ze gingen daar ook op bezoek bij het Britse koningshuis toch? WHY haha. En iets met flitspop flitspop laat de belletjes gaan! Was eigenlijk voor mn zus bedoeld die videoband maar ik heb hem zo lang mogelijk nog gekeken.
@LaPetiteRobeNoire ik vond het juist heel mooi gedaan!
Snoskommer!
Hij was op zich wel mooi gemaakt ja!
Ik vond Sofie vooral een irritant kind in deze versie terwijl het in het boek zo’n leuk meisje is!
Ik weet vooral nog dat ik erg teleurgesteld was omdat ik op basis van de trailers ook had gedacht dat ik het een mooie film zou vinden (en ik ben dol op het boek), maar nee.
Was Roald Dahl (een van) jouw favoriete schrijver(s) als kind?
- Ja!
- Nee!
- ik vond het wel ok
- ik heb (bijna) nooit een boek van hem gelezen als kind
- ik hield sowieso niet van lezen
0 stemmers
Flitspop, flitspop,
Voel de belletjes gaan!
Flitspop, flitspop,
Ja daar komen ze aan!
Ik had toen sowieso een vreselijke smaak met alleen maar Carrie Slee en Floortje Bellefleur enzo
Ik heb hem 1 keer in de bioscoop gezien toen die net uit was dus misschien was ik over enthousiast.
Ik zie hier ook die gore komkommer @Soy.peor daar moest ze inkruipen ofzo?
Nee, dat was Laura Ingalls Wilder!