Stel je persoonlijke vraag #41

Hahaha i love om hoe random dit is. Zeebaars, trekdrop etc. Ik heb volgens mij nog nooit zeebaars gegeten lol.

Eet jij wel eens zeebaars?

• Nee nog nooit gegeten
  • Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Heerlijk

1 like

Het is een soort van op alfabet

6 likes

Ah jammer. Vond het zo random en daarom grappig want ik dacht hoe kom je erop.

Hoeveel opladers voor je mobiel heb jij? Wel inclusief adapter dus niet alleen die kabel.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10 +

0 stemmers

2 likes

Heb een oplader gekregen bij 2 telefoons (werk- en privé) en laptops (werk- en privé). Allemaal USB-C dus reken ik ze als laders voor mijn mobiel.
Ik heb er 3 in gebruik, eentje zit nog in de verpakking.

2 likes

Ik heb er een voor thuis en een die ik overal mee naartoe sleur

2 likes

Dat is het dus wel. Maar als je het in Nederland niet laat inschrijven, weet op zich verder niemand ervan

4 likes

Nee dat is dus niet waar. De Nederlands overheid zal het niet weten, dus op dat punt ervaar je geen gevolgen met belastingen etc. Maar als je uit elkaar gaat ofzo en je ex zwaait met dat papiertje dan mag je wel dokken

3 likes

Drama is een groot woord maar op mijn huwelijk zei de demente man van een tante heel hard “Ja!” op het moment dat mijn toen-man het jawoord moest geven.

Mijn schoonmoeder liep de hele tijd met haar grote roze iPad overal foto’s van te maken, geen gezicht. En de taxi voor mijn schoonmoeder belde want het liep wat uit en toen ging mijn schoonmoeder uitgebreid met de chauffeur zitten bellen tijdens de ceremonie tot mijn moeder haar maande om op te hangen.

En en een vriendin van een vriend was mee, elke keer bij de bar haalde ze steeds 2 bacardi-cola tegelijk, alsof het op zou raken? Zij was eind van de avond stomdronken en heeft voor onze voordeur gekotst.

Verder was het leuk! Haha echt, heb genoten en dit soort dingetjes maken het ook wel weer leuk voor later. Nu zijn we weer gescheiden haha maar het was een mooi feest.

34 likes

Ik doe dat zelf ook wel, niet de hele dag maar gewoon een paar foto’s van het bruidspaar, iets moois aan de aankleding, zoiets. Van de foto’s van de fotograaf zie je als gast vaak niets terug (ja of je bladert erna een keer door het trouwalbum) en ik vind het wel leuk om zelf ook een herinnering aan die dag en het paar te hebben. Maar zelf continu foto’s nemen als gast is het andere uiterste en snap ik ook niet indd.

1 like

Ik ben twee jaar geleden naar een bruiloft geweest en nog altijd 0 foto’s gezien. Zelf ook geen gemaakt inderdaad want niet beleefd en niet leuk om met je telefoon in je hand te zien te zijn op de foto’s van de fotograaf - die ik dus niet te zien krijg :joy:

4 likes

Je kunt er ook even naar vragen, dan laten ze het vast zien of sturen er wat naar je op.
Wel echt zonde van de foto’s ja als je ‘iedereen’ er met z’n telefoon op ziet staan. Maar staan een grote iPad.

2 likes

Ja dat snap ik, ik heb er ook naar gevraagd :stuck_out_tongue: meerdere keren, maar steeds “komt ooit nog”.

2 likes

Ah dat is jammer. Ik vond het juist zo leuk ze te laten zien!

1 like

Ik vind irritant dat veel mensen (voornamelijk mannen eigenlijk) niet willen geloven als een vrouw NIET wil trouwen. Echt zo steriotype weer dat elke vrouw wil trouwen en kinderen baren. Ik wil niet trouwen klaar laat me met rust. Maar blijkbaar vinden mensen dat lastig te begrijpen als je een vrouw bent :face_with_raised_eyebrow: ik zou wel een trouwjurk willen maarja heb ik weinig aan als ik weiger te trouwen.

Voor degene die getrouwd zijn (of geweest) ben je tevreden met je trouwjurk?

• Ja
  • Nee maar destijds wel
  • Nee en op de dag zelf ook niet

0 stemmers

1 like

Lijkt het jou leuk om een middag trouwjurken te passen? Je hoeft er niet daadwerkelijk ook voor te trouwen.

• Ja leuk!
  • Nee
  • Ik weet het niet/twijfel

0 stemmers

Dit ging een vriendin van mij doen tijdens een vrijgezellenfeest. Ik ben niet gegaan en pas bij het interessante deel gekomen: vreten, zuipen en met elkaar chillen.

6 likes

Ik heb destijds mijn jurk zelf ontworpen (getekend) en laten maken bij een bruidsatelier. Qua stijl leek hij op die van Kate Middleton en Grace Kelly. Ik had al zo’n duidelijk beeld in mijn hoofd dat ik het passen van 1000 verschillende modellen geskipt heb.

17 likes

Ik zou lekker een nep Elvis, niet zijnde ambtenaar in Las Vegas, inhuren en bruiloftje naspelen. Zodat het ook voor de wet in Amerika geen erkend rechtsgeldig huwelijk is. Dan zit je 100% safe. En anders bel je mij :smirk:

(edit: je kan misschien wel raden wat mijn beroep in Nederland is)

5 likes

Had ik geld genoeg dan was ik wel voor een ‘echte’ trouwjurk gegaan. Maar ik kon het toen niet voor mezelf verantwoorden duizend(en) euro’s aan jurk uit te geven die ik een dag aan had op een kleine trouw. Dus is het een simpele jurk van een highstreet merk uit de UK geworden die ook een bruidscollectie heeft. Het stond mooi en paste ook bij mij maar had achteraf ook wel een ‘echte’ bruidsjurk willen passen, alleen al voor het idee.

2 likes