Je bent in een lokale winkel (geen keten) en je wordt heel prettig geholpen door de verkoopmedewerker. Op basis van diens hulp besluit je een product van 100 euro te kopen. Vervolgens sta je nog even alleen in de winkel en zoek je op je telefoon online naar dat product, en je ziet dat het online voor 80 euro aangeboden wordt. Wat doe je?
- ik koop het product in de winkel, ik ben goed geholpen en het is een kleine, lokale ondernemer en die steun ik graag
- ik zeg tegen de verkoopmedewerker dat het product elders goedkoper is en vraag of ze iets aan de prijs kunnen doen. Als dat niet kan, bestel ik het product online
- ik zeg tegen de verkoopmedewerker dat het product elders goedkoper is en vraag of ze iets aan de prijs kunnen doen. Als dat niet kan, koop ik het alsnog daar in de winkel
- ik zeg tegen de verkoopmedewerker dat ik me heb bedacht, loop de winkel uit en bestel het product online
0 stemmers
Dit product kost dus 100 euro. Vanaf welk bedrag zou jij dit product online gaan kopen ipv bij de lokale ondernemer (omdat het online dan dus goedkoper aangeboden wordt)?
- 90
- 80
- 70
- 60
- 50
- 40
- 30
- 20
- 10
- nooit
0 stemmers