Oh heb ik per ongeluk ergens op geklikt. Even kijken.
Ligt aan het ding wat mensen beoordelen. Fashion advies neem ik van 90% van het forum niet serieus. Qua eten ben ik ook sceptisch en vertrouw ik niet iedereen. (Gore kerstkoeken)
Maar tips voor vakanties of culturelen dingen vertrouw ik de meeste van jullie wel.
Je hebt daar wel een trauma eraan overgehouden
Mijn moeder had er laatst 92
En ze vond het gek daar haar telefoon langzaam was haha
Edit: laat maar, is niks bij Bunny en Monkey
Je wilt niet weten hoe vaak ik er nog van wakker schrik
Bij de KFC op het stationsplein moet je €0,70 betalen voor de wc.
Stel je bent een betalende klant
- Ik zou gewoon €0,70 betalen
- Ik hou het wel op
- Ik ga door de poortjes (zo’n driepoot)
- Anders
0 stemmers
Dit moet verboden worden. Piessen hoort gratis te zijn
Ja toch?! Ik zou dit ook niet zo snel doen maar vind het echt belachelijk
Ik vind het helemaal niet erg om te betalen voor de wc, als ik maar kan pinnen
Zit er zo’n vrouwtje schoon te maken dan ben ik sneller geneigd om te betalen, maar bij een fastfoodketen is het 9 van de 10 keer zo goor dat ik er geld voor zou moeten krijgen
En hoe doen mensen met darm/blaasproblemen dit? Krijgen die een pas ofzo?
Wat vooral echt illegaal zou moeten worden zijn betalende feestjes met dure drank, én betalende toiletten / plaspas. Waarom zit dit niet gewoon in je toegangsticket
Alsof er iemand is die op zo’n avond niét naar het toilet moet??
Ik ga dan sowieso echt minder geld uitgeven aan drinken, want anders moet ik ieder kwartier naar de wc
Dus ja wie wint hier nou wat mee?
Ik moet door een aandoening HEEL VAAK naar de wc (plassen) en kan dat echt niet ophouden dus ik doe het wel maar met grote ergernis.
https://www.instagram.com/reel/Co5renNAp16/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
- Dumpen
- Is een leuk grapje
- Ah wat lief hij probeert haar van haar angst af te helpen
0 stemmers
Wist jij dit?
- Ja maar recent pas achtergekomen
- Nee wist ik niet
- Ja dat wist ik al een hele tijd
0 stemmers
Het feit dat hij haar uitlacht maakt hem nog een 10x grotere klootzak.
Ik zou dit sowieso al verschrikkelijk vinden want je kan niet naar de wc en daar word ik zo nerveus van. Ik zou dat erger vinden dan de hoogte
Ik heb de rest van de video niet gezien. Maar als het een verrassing is zo van kijk dit vind jij eng en dat vind im heel grappig. Dan duw ik hem eruit.
Maar als hij me van die angst af wil helpen en ik wil dat zelf ook vind ik het niet erg als hij erom moet lachen.
Zon (adult only) all in exlusive lijkt me best prima als het in nederland zou zijn. Gewoon de hele dag eten en drinken en aan t zwembad liggen helemaal leuk. Maar om ervoor naar een ander land te vliegen en dan helemaal niks van het land zelf mee krijgen vind ik dood zonde.
Zit je daar in het slechtste geval 5 dagen vanachter het raam naar de regen te staren.