Geen van alle. Ze is zelf aan die tafel gaan zitten en je kan me echt niet wijsmaken dat ze het niet wist.
Ik was even vergeten hoe nederland dingen echt kan verpesten.
Ik ga wel een keer naar een abc restaurant. Hetzelfde idee.
Dit is Cultureel Erfgoed
Ik ben vroeger een aantal keer op vakantie geweest in Toscane en dan in de Maremmen, een natuurgebied met heel veel pijnbomen! Toen wist ik waar ze vandaan kwamen. Er zitten ook heel veel cicaden in die bomen. Dus als je ze kent dan weet je hoe het rondom die bomen klinkt.
De perfecte banaan is geel met bruine spikkels.
Gele banaan met bruine vlekken eet ik ook nog wel, maar groene bananen vind ik echt niet lekker. Die geven ook zoân wrange smaak in je mond/op je tong.
Dit is toch gewoon aanstellerij voor aandacht?
Als ze echt doodsbang was, waarom zou ze er dan in gaan zitten? Die dingen laden ze vanaf de grond en je krijgt een tuigje om voor je omhoog gaat, het is niet of je daar ineens poef uit het niets zit.
Kennelijk wilde ze het genoeg om wel helemaal naar boven te gaan. Ja dan moet je dat maar niet doen als je zo bang bent. Hij heeft haar toch niet in die stoel in een tuigje geduwd en gedwongen te gaan zitten.
Ik vind haar een jankerd.
Edit: in haar eigen woorden, ze wilde dit zelf en werd niet gedwongen.
Ben je in Preston Palace geweest?
- Ja,het was fantastisch
- Ja, het wel oke
- Ja, het was niet leuk
- Nee, wil ik nog wel
- Nee, wil ik ook niet
0 stemmers
Geen idee wat dat is.
Okee, dank:
Zeker niet, vroeger was het cool om daar je kinderfeestje te vieren
Lekker zwemmen tussen de vissen (en sperma)
En die andere parel, de Bonte Wever?
- Lijkt me leuk, nooit geweest
- Geweest en goed bevallen
- Geweest en het was kut
- Gatver, houd op
0 stemmers
Edit o vergeten:
- Ken ik niet!
0 stemmers
Ken ik niet.
Ik ben er eens als student met een groep van 40 mensen geweest, hoefde niet zelf te betalen. Gewoon vies lekker eten, zwemmen, minigolf en daarna een soort kroegentocht in PP zelf. 10/10 would recommend
De wat?
Ik weet niet of mijn mening representatief is, want ik was er als 7-jarige
Preston palace is het prototype voor de hel
Het begint al met dat het ze gelukt is voor al die activiteiten diezelfde donkere bedompte ruimten te creëren
Ik vond het fantastisch omdat ik me er helemaal op had ingesteld hoe tokkie het zou zijn en ik ging er helemaal in mee. In de middag lekker zwemmen in het zwemparadijs, in de avond karaoke doen in zoân Hollands cafĂ©, super veel zuipen en lekker van het buffet eten, en daarna heerlijk geslapen in een hotelbed. Ik heb er echt van genoten
Lijkt me echt superleuk maar ik denk dat het beddengoed echt heel erg duur is. En hoe blijft een hoeslaken zitten als je het niet om een hoekje kan vastmaken