Ik vind de grootte en diepte van de oceaan/zee echt zo beangstigend. Brr.
Vreselijk. Vroeger vond ik âatlantische oceaanâ echt als de hel ofzo klinken. Zo diep, eng, groot, onbekend. En ik zie mezelf al helemaal niet met zoân tank op mân rug vrijwillig honderden meters zakken. En dan nog blijven ademen. Direct paniekaanval en hyperventilatie waarschijnlijk.
Zag laatst bij die talkshow van die Britse man. Ik weet ff zn naam niet maar hij is echt bekend wel. Kate Winslet kan dus echt 7 minuten nogwat haar adem inhouden en daar heeft ze dan wel weken voor getraind voor Avatar.
Welk woord vind jij enger klinken?
- Oceaan
- Zee
- Geen van beide
0 stemmers
Ja en dan dit ineens tegenkomen, nee bedankt
Ik vind het echt heerlijk. Gedachten uit en genieten van al het moois onderwater. Na een dag (2/3 duiken) slaap je echt heel goed
Na het duiken zitten mijn man en ik super fanatiek alle vissen af te gaan in een, boek welke wij gezien hebben.
Ik heb een keer een introductie les gehad. Dat was fantastisch! Heb ook een raket laten lanceren met mijn eigen perslucht
Oceaan klinkt veel enger. Vooral als een nederlandse man er een lied van maakt.
Deed jij vroeger als je alleen thuis was ook karaoke op youtube
- Ja
- Nee ik heb geen jeugd gehad
- Hoezo vroeger⊠ik doe dit nog steeds
0 stemmers
Vroeger had ik geen youtube
Nee ik deed altijd singstar op de playstation
Ik had jou jonger ingeschat
Een Oceaaaan om in te vluchten
Hou van deze opmerking
Heb je die nog. Asking for my own leedvermaak
Ik moet bij het woord oceaan dus heel vaak denken aan die gesproken intro van Artiesten voor Azie: een oceaan van verdriet vraagt om meer dan een lied, maar toch
En daarna dat hele kut nummer nog kunnen meebleren
Ja ik vind die 2 ook echt 1 gezicht! Het is Jaime Pressly.
Die Meave van Sex education vind ik er bijvoorbeeld van geen meter op lijken. Veel grovere gelaatstrekken.
Maar die Jaime is iets van 15 jaar ouder ofzo? Ik kan bijna geen celebs bedenken die ik zo vind lijken.
Pffff in die tijd dat American Pie enzo uitkwam waren ook alleen de hoogblonde geelgeblondeerde lange oranje gekleurde chicks met hagelwitte tanden hot in de film he. Daarom zijn er zoveel van dat soort look a like actrices in hollywood waarschijnlijk.
Vind margot robbie wel echt leuk trouwens.
Ooooh dit! Memory unlocked haha. Deze stond op zoân Hitzone cd en die had ik in mijn discman mee op busvakantie naar Andorra. Had alleen die cd bij me dus 1000x op repeat.
Zocht hem net weer eens op en kan hem nog wel helemaal meezingen haha. Die clip die er bij zit ook
Heb jij een actrice die je gewoon zo kut vind omdat je haar vervelend vind om naar te kijken, los van het acteerwerk dus. Dat wil niet zeggen dat je diegene dan ook lelijk vindt.
- Ja meerdere
- Ja 1
- Nee
0 stemmers
Ik heb dat btw met Anne Hathaway en ook met die actrice uit 50 shades. Ik ken niet eens iemand in mn persoonlijke omgeving die er op lijkt die ik niet mag oid. Anne Hathaway heb ik het wel erger mee.
Ik dacht dat de acteur die Iceman speelt in Lock&Key zat, maar het zijn er 2
En als je denk: het is net een tweeling! Het is ook een tweeling