Ik heb die gehad was wel grappig maar ik prefereer nu een normaal bed
Je moest speciale ronde hoeslakens kopen😂
Ja dat snap ik maar ik kan me alsnog niet echt voorstellen hoe dat dan goed blijft zitten. Ik vouw mijn hoeslakens gewoon om de hoeken maar bij een rond bed heb je geen hoek natuurlijk
Het is eigenlijk een soort 1 groot elastiek hoeslaken die je alleen om de topper heen doet dus die zit vanzelf goed en die topper is niet zo dik hij gaat dus niet echt om het hele bed heen
Aaah oja dat verklaart. Nouja wie weet in de toekomst
Vandaag is het Aswoensdag. De voorbereiding van 40 dagen (zondagen niet meegerekend) op Pasen begint vandaag.
Heb jij weleens een askruisje gehaald?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Ja, maar dat was verplicht als je catechese volgde voor je plechtige communie.
Heb jij weleens the kardashians gekeken?:
- Een enkele aflevering
- Een fragment
- Meerdere afleveringen
- Ik heb nooit iets daarvan gezien
0 stemmers
ik ben zonder schaamte de ultieme kardashian-haat fan
heb tot ze naar hulu gingen alles gekeken als een mega mentale screensaver
en ik volg ook al het nieuws gewoon omdat het zo bizar is wat zij doen
Rijke mensen zijn sowieso bizar. Ik vraag mij af of ze ook gewone fans hebben in plaats van haat-fans.
ik denk het wel, vooral kylie heeft (of had iig?) wel veel jonge fans
en volgens mij verder ‘gewone’ fans als in mannen die ze gewoon heel geil vinden
je hebt op reddit ook subs per kardashian en dat is eigenlijk gewoon NSFW met mannen die hitsig commenten haha
Ja?? Ik heb dus echt het idee dat de kardashians alleen andere vrouwen aanspreken met hun mode en make-up en op en top glam haha. Ken ook eigenlijk geen enkele man die kim kardashian een lekker ding vindt bijv
Collega’s die regelmatig uitgebreid gapen op kantoor/de werkvloer
- Is asociaal
- Niet asociaal, moet kunnen
0 stemmers
Collega’s die regelmatig uitgebreid hun handen en vingers knakken
- Is asociaal
- Moet kunnen zeur niet zo
0 stemmers
Hoe is hier twijfel over, om de week is de ene week wel de andere niet, 1x pw heet namelijk elke week.
Wat zou je kunnen kopen zonder de prijs te weten?
Ik doe dat op de markt. Ik vind het echt genant om eerst te gaan vragen hoeveel dat bosje lenteui kost.
Alles. Ik pleur in de supermarkt wel eens dingen in mijn mandje zonder te kijken hoor.
Rol vuilniszakjes ofzo
Oh misschien begreep ik de vraag verkeerd. Dacht kopen zonder echt te kijken, omdat je het toch nodig hebt.
Zolang je maar je hand voor je mond hebt. Ik hoef dat gapend gat niet te zien
Ah zo. Maar dan kun je in een seconde naar de prijs kijken en weet je ongeveer wel wat het kost. Ik dacht aan grotere dingen