Stel je persoonlijke vraag #41

Ik ben zelf die collega. Op kantoordagen gaat de wekker om half 6 en zit ik vanaf 2 uur in de middag frequent te gapen. :woman_shrugging: kan er echt niks aan doen dus ik snap niet waarom mensen daar aanstoot aan zouden nemen. Knakken van de vingers snap ik nog wel dat mensen dat vervelend vinden maar mijn vingers zitten lekkerder ala ik dat doe haha. En die 1/2 keer per dag, agh.

5 likes

Ik weet van de boodschappen ook niet altijd wat het precies kost. Of let er niet altijd heel bewust op. Maar dat is ook de enige keer dat ik er niet precies naar kijk.

1 like

Ik zit as we speak ook te gapen. Maar ik heb best vaak verstopt neus etc. En volgens mij ga je extra gapen als je minder vrij kunt ademen. Dus het is gewoon onderdeel van mijn leven. Heb zelf wel het idee dat ik meer en sneller gaap na een korte of brakke nacht. Zoals nu bijv

Ik kocht pas iets bij een winkel en ik had naar het verkeerde prijskaartje gekeken. Leek een goede aanbieding van €15 maar bij de kassa was het €69,95. Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen, dus toen heb ik maar gezegd dat ik mn pinpas was vergeten haha. en ik ben dus 34, geen 12 dus ik snap niet waarom ik niet gewoon de waarheid heb gezegd.

9 likes

de comments spreken voor zichzelf
maar ik ken er ook geen persoonlijk haha

Ik ging laatst een frietje met mayo halen zonder naar de prijs te kijken. 5.90 voor een patatje met bij de snackbar. Heb toen wel een beetje verontwaardigd gedaan omdat ik het echt niet plots zo duur had verwacht.

2 likes

zolang je je hand voor je mond houd, zie ik het probleem niet. Ja behalve als je ook nog veel geluid maakt tijdens het gapen

2 likes

Die keer dat ik uitgebreid koreaans thee aan het ruiken was bij Simon levelt en aangaf een zakje mee te willen.

Bleek het €13 voor niet eens 100g. Ik durfde ook niet te zeggen dat ik dat wel heel veel vond :roll_eyes: maar heb daarna wel veel geklaagd haha

1 like

Hahaha dit unlocked echt een memory. Ik was vorig jaar in een andere stad omdat ik naar het ziekenhuis moest en mijn broek zakte telkens af. Dus ik dacht laat ik nog even snel een riem kopen ergens. Red flag nr 1 was dat die winkel er al best chique uitzag, die verkoper praatje met mij maken en riem gekozen. Zegt hij bij de kassa opeens, ok dat wordt dan 229 euro. Ben nog niet die winkel uitgerend. :sob:

13 likes

over prijzen gesproken, wij hebben een bakker in de buurt en die plaatst nergens een prijs bij
super irritant want soms denk je ‘ok ik treat mezelf op die koekjes’ en die zijn dan ineens 8eu, en je wil ook niet constant vragen hoe duur dingen zijn
dit is:

• slim
  • irritant
  • ik zou hier niks kopen
  • dit zou me niks uitmaken

0 stemmers

Maar zo simpel is het voor veel mensen toch niet? Zou lekker zijn als iedereen hun slaapproblemen kon oplossen door op tijd in bed te liggen.

49 likes

Weg

2 likes

ik weet niet, ik heb het idee dat ze het er om doen haha
bij hun oliebollenkraam hadden ze ook geen prijskaart opgehangen :rage:

2 likes

Ik lig dan gerust tot 3 uur te piekeren :smiling_face_with_tear:

4 likes

En daarnaast kan gapen door veel andere dingen komen. Ik ben zelf een gaper, helaas, en dat komt dan bv door lang stilzitten in een afgesloten ruimte, warmte, te lang luisteren naar iemand anders etc. Ik zeg het er tegenwoordig vaak al bij en excuseer mezelf maar het is heus niet zo simpel als “op tijd naar bed”.

22 likes

Ja en dat brandde helemaal m’n huid in en m’n voorhoofd begon te stomen.

3 likes

Bij de meeste producten reken ik alles uit zodat ik bij de kassa precies weet wat het bedrag gaat worden. Hoe vaak het fout wordt gerekend alsnog en dan zeg ik er wel wat van. Mijn moeder durft dat dus niet, zo gek. Het wordt gewoon gecorrigeerd maar zou het zo betaald hebben als ik het niet van tevoren had uitgerekend.

Misschien hebben ze wel een hypo

5 likes

Kijk jij neer op mensen die tiktoks maken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Denk jij “pfffffffff het zal wel” als iemand aankomt met “dit heeft tiktok me geleerd” of aan de hand van een tiktok een heel nieuw inzicht over een vrij ingewikkeld onderwerp heeft ontwikkeld?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Alleen nederlandse tiktoks

3 likes