Stel je persoonlijke vraag #41

Maar je kan er toch niets aan doen? Het is niet dat je het net als een wind kan inhouden ofzo? Ik kan dat iniedergeval niet. Nu is er wel een verschil tussen met je mond open gapen of netjes een hand voor de mond. Maar als dat laatste het geval is vind ik het juist netjes.

3 likes

Ik moet al gapen nu ik deze berichten lees over gapen. Als anderen gapen gaap ik ook en zelfs de gaap-emoji heeft dat effect op me :smiling_face_with_tear:
Heeft dan toch weinig met slaap te maken.

5 likes

Ja, als je het subtiel doet moet het kunnen hoor. En anders kunnen mensen ook gewoon iets meer hun best doen om niet zo slaapverwekkend te zijn.

14 likes

Stel je gaat twee tosti’s eten. Je bakt eerst tosti 1. Als die tosti goed is, leg je direct tosti 2 onder het apparaat en ga je tosti 1 eten. Wie/wat is eerder klaar?

• Het tostiapparaat met het bakken van tosti 2
  • Ik met het opeten van tosti 1
  • Mijn timing is perfect en ze zijn allebei tegelijk klaar

0 stemmers

Zeg jij lunch of middageten?

• Lunch
  • Middageten
  • Nog iets anders

0 stemmers

1 like

Misschien moet jij zon filmpje maken voor de horloge schudder.

met of zonder riem??

2 likes

Zonder riem :joy: ik had het geld volgens mij wel maar ga geen 200+ neerleggen voor een riem. Dus voor straf de rest van de dag mijn broek moeten ophijsen.

1 like

Nou inderdaad, misschien is @Shadina wel teringsaai.

6 likes

Gewoon een contactgrill nemen, passen 2 tosti’s tegelijk in :smirk:

6 likes

Als ze hun hand maar voor hun mond houden.

2 likes

Gaap jij altijd met je hand voor je mond?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Buiten wel thuis niet
  • Ik gaap overal, en dan als ik 5 seconden ver in mijn gaap ben denk ik ‘ohja mijn hand’ en doe ik die er alsnog voor

0 stemmers

2 likes

Haha mijn hypocrisie is on full display hier gezien mijn reactie boven je poll

1 like

Ach ik sta eerst als een soort nijlpaard te gapen voor 5 dikke seconden waar iedereen zo mijn amandelen kan zien, dan pas doe ik die hand ervoor. Dus alleen thuis geen hand is netjes toch.

Ik ben sinds het over gapen gaat trouwens al non stop aan het gapen ook.

5 likes

Weet je wat ik echt haat, als mensen gapen en dan nog een extra geluid maken aan het einde
Niet dat geluid wat automatisch kan komen (dat geluid uit je keel) en ook niet het geluid tijdens een goede gaap extra hard doen, maar echt als je gaapt en dan je mond dichtdoet met een soort GGGGGGGG
Ik heb hele specifieke gevoelens over gapen blijkbaar

20 likes

omg ja inderdaad

3 likes

Met een natte vinger een pagina omslaan is er ook zo een!

8 likes

In de film in the name of the Rose pakken ze dat wel goed aan.

I feel attacked :older_woman:t3:

(ik doe het echt allebei regelmatig, dat geluid bij het gapen en steunen als ik opsta. Met een natte vinger een pagina omslaan dan gelukkig weer niet :sweat_smile:)

6 likes

Ohja vreselijk. Mijn moeder doet ook helemaal zo van Ha ha haaaaa. Doe rustig meid adem gewoon in.

3 likes

Mijn kind heeft het zelfs overgenomen omdat hij denkt dat je zo ‘hoort’ op te staan. Ik vind het echt heerlijk om te kreunen en zuchten, maakt het leven weer een beetje draagbaarder.

Ik ben de enige onder de 40 op mijn werk maar ik heb het meeste van dit soort trekjes haha.

5 likes