Álle dansjes tiktoks die niet zijn gemaakt door professionele dansers
Zo fucking cringe
Álle dansjes tiktoks die niet zijn gemaakt door professionele dansers
Zo fucking cringe
Veel van die Tiktoks die tieners maken waarvan ik denk je gaat je later zooo schamen. Ik zag een tijd ook veel tiktoks voorbijkomen rond het festivalseizoen dat ze mekaar filmen met drugs op enzo. Nu vinden ze het nog lachen maar vraag me af hoe hun toekomstige baas erover denkt
Ben zo blij dat er geen Tiktok bestond toen ik jong was. Wat had ik mezelf daarop zonder twijfel onmeunig voor aap gezet
Ik vind sowieso die tiktoks over drugs en afteren lame. Ben zelf ook niet heilig maar noooooit dat ik zulke shit openlijk op tiktok zou delen.
Ik wilde vroeger altijd zo’n agenda in een mapje, een organiser ofzo? Kan even niet op de naam komen. Dus toen ik in de plaatselijke boekhandel er eentje zag liggen, had ik die gelocht, denkend dat ie iets van €15,- zou zijn. Ik ging daar gewoon van uit en had verder niet naar de prijs gezocht, super dom. Bij de kassa bleek ie echter €55,- te zijn. Dat was echt veel te veel voor een zestienjarige, maar ik was te bang om er iets van te zeggen, dus toen heb ik hem met veel spijt gekocht.
Hyves was al erg genoeg
Wat een schande. Hoe durven ze!
Ohja mensen die geinfluenced zijn door de trend deinfluencen
Soms denk ik dat we echt in Idiocracy leven.
Ja ik heb van nature een aandachtsspanne van ongeveer 30 seconden dus ik weiger pertinent (wow dit klinkt cooler dan het is) om reels of tiktoks te kijken uit angst dat het dan nog erger wordt.
Love me een longread.
Maar je kan er toch niets aan doen? Het is niet dat je het net als een wind kan inhouden ofzo? Ik kan dat iniedergeval niet. Nu is er wel een verschil tussen met je mond open gapen of netjes een hand voor de mond. Maar als dat laatste het geval is vind ik het juist netjes.
Ik moet al gapen nu ik deze berichten lees over gapen. Als anderen gapen gaap ik ook en zelfs de gaap-emoji heeft dat effect op me
Heeft dan toch weinig met slaap te maken.
Ja, als je het subtiel doet moet het kunnen hoor. En anders kunnen mensen ook gewoon iets meer hun best doen om niet zo slaapverwekkend te zijn.
Stel je gaat twee tosti’s eten. Je bakt eerst tosti 1. Als die tosti goed is, leg je direct tosti 2 onder het apparaat en ga je tosti 1 eten. Wie/wat is eerder klaar?
0 stemmers
Zeg jij lunch of middageten?
0 stemmers
Misschien moet jij zon filmpje maken voor de horloge schudder.
met of zonder riem??
Zonder riem ik had het geld volgens mij wel maar ga geen 200+ neerleggen voor een riem. Dus voor straf de rest van de dag mijn broek moeten ophijsen.
Gewoon een contactgrill nemen, passen 2 tosti’s tegelijk in
Als ze hun hand maar voor hun mond houden.