Volgens mij wel. Maar kan ook zijn dat alleen de volwassenen dat kregen
Ja zoveel research doe ik niet voor een polletje
Dit is het eerste wat je ziet als je op hun profiel klikt……
Mijn oma van vaderskant zuchtte regelmatig diep, mijn vader idem, ik doe het ook (zowel uit tevredenheid als even uitblazen, mentaal dan wel fysiek) en nog voor we het ziekenhuis verlieten slaakte mijn baby een diepe zucht in zijn wiegje Hij doet zijn achternaam eer aan.
Vanochtend zag ik dat kindjes het ook kregen. Maar misschien wisselt het per kerk / situatie.
Voor mijn gevoel is dit echt een mannending
Mijn broer loost zijn hele neus op straat, dát vind ik pas echt van een ander niveau goor
Wil ik niet, tenzij misschien met wat medeforummers. Op ironische wijze, weet je wel.
Ik vind dit zo nasty. Doe normaal man houd je kwijl in je bek. Vergeet na jaren nog niet dat mn bff een hele dikke klodder spuug uitspuugde bij mijn oma in de tuin op de tegels vlak voor de achterdeur. En gewoon uit automatisme. Wtf zo aso en goor.
@Crusti_Croc waarom doe jij dit vaak of heb je een medische aandoening?
Omdat ik nog nooit een vrouw dit heb zien doen
Ja met hardlopen, vies maar ga het ook niet doorslikken
Alleen van voetballers die dan op grasveld spelen vind ik het dan ergens nog kunnen. Want je verzamelt dan vaak wel meer speeksel. Maar zo op straat, WAAROM
Zeker als ik een vlieg in heb geslikt. Wel ooit eens niet goed gekeken en toen kwam er net een aan gefietst, dat was niet heel handig, ging net goed.
Edit: ik bedoel natuurlijk dat er iemand aan kwam fietsen en ik net op de grond wilde spugen want vlieg.
Wow leip, nog nooit een fietsende vlieg gezien
Sorry dat was niet heel goed geschreven
Nee, ik gooi wel Julia Roberts en Sandra Bullock door elkaar. En die twee zien er totaal verschillend uit
Nee wel Kisten Dunst en Reese Witherspoon soms
Ik heb geen idee hoe al deze vrouwen heten maar die rechtsboven past toch niet in dit rijtje?