Stel je persoonlijke vraag #41

Gaap jij altijd met je hand voor je mond?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Buiten wel thuis niet
  • Ik gaap overal, en dan als ik 5 seconden ver in mijn gaap ben denk ik ‘ohja mijn hand’ en doe ik die er alsnog voor

0 stemmers

2 likes

Haha mijn hypocrisie is on full display hier gezien mijn reactie boven je poll

1 like

Ach ik sta eerst als een soort nijlpaard te gapen voor 5 dikke seconden waar iedereen zo mijn amandelen kan zien, dan pas doe ik die hand ervoor. Dus alleen thuis geen hand is netjes toch.

Ik ben sinds het over gapen gaat trouwens al non stop aan het gapen ook.

5 likes

Weet je wat ik echt haat, als mensen gapen en dan nog een extra geluid maken aan het einde
Niet dat geluid wat automatisch kan komen (dat geluid uit je keel) en ook niet het geluid tijdens een goede gaap extra hard doen, maar echt als je gaapt en dan je mond dichtdoet met een soort GGGGGGGG
Ik heb hele specifieke gevoelens over gapen blijkbaar

20 likes

omg ja inderdaad

3 likes

Met een natte vinger een pagina omslaan is er ook zo een!

8 likes

In de film in the name of the Rose pakken ze dat wel goed aan.

I feel attacked :older_woman:t3:

(ik doe het echt allebei regelmatig, dat geluid bij het gapen en steunen als ik opsta. Met een natte vinger een pagina omslaan dan gelukkig weer niet :sweat_smile:)

6 likes

Ohja vreselijk. Mijn moeder doet ook helemaal zo van Ha ha haaaaa. Doe rustig meid adem gewoon in.

3 likes

Mijn kind heeft het zelfs overgenomen omdat hij denkt dat je zo ‘hoort’ op te staan. Ik vind het echt heerlijk om te kreunen en zuchten, maakt het leven weer een beetje draagbaarder.

Ik ben de enige onder de 40 op mijn werk maar ik heb het meeste van dit soort trekjes haha.

5 likes

Volgens mij wel. Maar kan ook zijn dat alleen de volwassenen dat kregen :thinking:

4 likes

Ja zoveel research doe ik niet voor een polletje :sweat_smile:

1 like

Dit is het eerste wat je ziet als je op hun profiel klikt

2 likes

Mijn oma van vaderskant zuchtte regelmatig diep, mijn vader idem, ik doe het ook (zowel uit tevredenheid als even uitblazen, mentaal dan wel fysiek) en nog voor we het ziekenhuis verlieten slaakte mijn baby een diepe zucht in zijn wiegje :sweat_smile: Hij doet zijn achternaam eer aan.

9 likes

Vanochtend zag ik dat kindjes het ook kregen. Maar misschien wisselt het per kerk / situatie.

1 like

Voor mijn gevoel is dit echt een mannending

14 likes

Mijn broer loost zijn hele neus op straat, dĂĄt vind ik pas echt van een ander niveau goor

12 likes

Wil ik niet, tenzij misschien met wat medeforummers. Op ironische wijze, weet je wel.

Ik vind dit zo nasty. Doe normaal man houd je kwijl in je bek. Vergeet na jaren nog niet dat mn bff een hele dikke klodder spuug uitspuugde bij mijn oma in de tuin op de tegels vlak voor de achterdeur. En gewoon uit automatisme. Wtf zo aso en goor.

@Crusti_Croc waarom doe jij dit vaak of heb je een medische aandoening?

18 likes

Omdat ik nog nooit een vrouw dit heb zien doen