Stel je persoonlijke vraag #41

Ja met hardlopen, vies maar ga het ook niet doorslikken

3 likes

Alleen van voetballers die dan op grasveld spelen vind ik het dan ergens nog kunnen. Want je verzamelt dan vaak wel meer speeksel. Maar zo op straat, WAAROM :exploding_head:

1 like

afbeelding

4 likes

Zeker als ik een vlieg in heb geslikt. Wel ooit eens niet goed gekeken en toen kwam er net een aan gefietst, dat was niet heel handig, ging net goed.

Edit: ik bedoel natuurlijk dat er iemand aan kwam fietsen en ik net op de grond wilde spugen want vlieg.

2 likes

Wow leip, nog nooit een fietsende vlieg gezien

33 likes

Sorry dat was niet heel goed geschreven

3 likes

Nee, ik gooi wel Julia Roberts en Sandra Bullock door elkaar. En die twee zien er totaal verschillend uit

3 likes

Nee wel Kisten Dunst en Reese Witherspoon soms

4 likes

Nee wel Margot Robbie en de andere vrouwen op deze foto:

53 likes

Ik heb geen idee hoe al deze vrouwen heten maar die rechtsboven past toch niet in dit rijtje?

6 likes

Ik weet ook niet wie dit allemaal zijn maar rechtsboven vind ik inderdaad ook het minst lijken op de anderen.

3 likes

Dit zijn dezelfde, nie fucken nou

6 likes

10 likes

ik doe dit alleen als ik gedronken heb en ik terugfiets of loop naar huis (sorry)

1 like

Kate hudson kan er ook wel tussen. Ik vind zelf Margot Robbie alleen op die rechtsonder lijken.

Wie is linksboven, die lijkt op michelle pfeiffer.

3 likes

Ze hebben wel dezelfde vibe. Alle 3 van die grijze muisjes

Awh nee ik vind Kirsten of kristen altijd wel cute, ze heeft van die lieve hoektandjes die over haar lippen gaan, love dat. En haar hele vibe is was in 2006 een mood. Deze foto staat echt in m’n geheugen gegrift.

afbeelding

Nicole en Gwyneth lijken me van die doodenge koude types, denk niet dat je daarmee kan lachen.

13 likes

Weten jullie ook nooit of iemand Kristen of Kirsten heet?

• Ja!!!
  • Nee

0 stemmers

Is het Kristen Scott-Thomas? Kirsten van The Hills, Kristen Dunst? Kirsten stewart?

• Wow verwarrend
  • Nee easy

0 stemmers

Nu je 30x Kirsten en Kristen hebt gelezen

• Wat een rare namen eigenlijk
  • Kirsten is niet raar, Kristen wel
  • Kristen is niet raar, Kirsten wel
  • Allebei niet raar

0 stemmers

1 like

ik heb moeite met je eerste vraag

4 likes