Stel je persoonlijke vraag #41

Ik heb dit met Brigitte, Brigitte (Brie zjiet) en Bridget etc

Edit en Birgit :exploding_head:

10 likes

Ik heb dit met Roland en Ronald, ik krijg het er echt niet in gewoon

17 likes

Alleen als ik een vliegje in m’n mond krijg tijdens het fietsen ofzo.

1 like

Eet jij wel eens alleen een frietje in de

• Macdonalds of soortgelijk
  • Snackbar
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik weet niet hoe ik dit moet lezen.
Zit ik weleens in m’n eentje te eten op deze plekken? Regelmatig.
Bestel ik dan alleen friet en geen snacks? Never nooit niet

14 likes

Ben jij traag van begrip?

• Ja denk van wel
  • Nee denk van niet

0 stemmers

Ja maar meestal ook omdat het me geen hol boeit wat een ander zegt. Dus dan zit ik zo van “woow echt” als een standaard antwoord. En dan denk ik later pas kut ze maakte een grapje.

4 likes

Ik denk dat die namen ook in fases gaan. Van baby tot 20 is hij een Remco, dan van 20 tot 40 een Jeroen, en alles daarboven is een Edwin.

(Er zat een Remco op mn middelbare en op tinder kom ik veel Jeroens tegen, en een oudere man die ik ken heet Edwin. In mijn ogen zijn dit allemaal dezelfde soort mannen)

4 likes

In je eentje

2 likes

Nja op t forum zitten meer mensen dan dat ik ken/dagelijks spreek. Maar in t echt denk ik ook vaak zat “Waar maak je je druk om”

1 like

Gadverdamme, daar verspreid je tbc mee dat zei mijn grieks docent altijd

1 like

Misschien iets wat van een groot schip is gevallen naar de bodem is gezonken, allemaal corrosie blabla en toen was er een orka die het meenam als bal. Nee gekheid uiteraard maar die gooien zelfs nog hele zeehonden in de lucht zonder ze op te eten en dat doen ze heel dicht bij de kust en die spoelen dan aan.

Ik heb het eerder gevraagd maar, zou jij willen diepzee duiken?

• Nooit van mn leven
  • Ja graag
  • Weet ik niet
  • Al gedaan en ik wil nog een keer
  • Al gedaan maar hoef niet nog een keer

0 stemmers

Ik wil gewoon niet dieper duiken dan het punt dat je in een keer omhoog kan als er wat is, vind dat echt te eng

6 likes

Ik vind de grootte en diepte van de oceaan/zee echt zo beangstigend. Brr.

10 likes

Vreselijk. Vroeger vond ik ‘atlantische oceaan’ echt als de hel ofzo klinken. Zo diep, eng, groot, onbekend. En ik zie mezelf al helemaal niet met zo’n tank op m’n rug vrijwillig honderden meters zakken. En dan nog blijven ademen. Direct paniekaanval en hyperventilatie waarschijnlijk.

Zag laatst bij die talkshow van die Britse man. Ik weet ff zn naam niet maar hij is echt bekend wel. Kate Winslet kan dus echt 7 minuten nogwat haar adem inhouden en daar heeft ze dan wel weken voor getraind voor Avatar.

Welk woord vind jij enger klinken?

• Oceaan
  • Zee
  • Geen van beide

0 stemmers

Ja en dan dit ineens tegenkomen, nee bedankt
afbeelding

28 likes

Ik vind het echt heerlijk. Gedachten uit en genieten van al het moois onderwater. Na een dag (2/3 duiken) slaap je echt heel goed :smiling_face_with_three_hearts:

Na het duiken zitten mijn man en ik super fanatiek alle vissen af te gaan in een, boek welke wij gezien hebben.

3 likes

Ik heb een keer een introductie les gehad. Dat was fantastisch! Heb ook een raket laten lanceren met mijn eigen perslucht :smile:

2 likes

Oceaan klinkt veel enger. Vooral als een nederlandse man er een lied van maakt.

Deed jij vroeger als je alleen thuis was ook karaoke op youtube

• Ja
  • Nee ik heb geen jeugd gehad
  • Hoezo vroeger… ik doe dit nog steeds

0 stemmers

Vroeger had ik geen youtube

43 likes