Stel je persoonlijke vraag #41

Nee ik deed altijd singstar op de playstation :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik had jou jonger ingeschat

1 like

Een Oceaaaan om in te vluchten :notes:

2 likes

Hou van deze opmerking :heart::heart::heart:

3 likes

Heb je die nog. Asking for my own leedvermaak

2 likes

Ik moet bij het woord oceaan dus heel vaak denken aan die gesproken intro van Artiesten voor Azie: een oceaan van verdriet vraagt om meer dan een lied, maar toch

En daarna dat hele kut nummer nog kunnen meebleren

12 likes

Ja ik vind die 2 ook echt 1 gezicht! Het is Jaime Pressly.
Die Meave van Sex education vind ik er bijvoorbeeld van geen meter op lijken. Veel grovere gelaatstrekken.

4 likes

Maar die Jaime is iets van 15 jaar ouder ofzo? Ik kan bijna geen celebs bedenken die ik zo vind lijken.

5 likes

40 likes

Pffff in die tijd dat American Pie enzo uitkwam waren ook alleen de hoogblonde geelgeblondeerde lange oranje gekleurde chicks met hagelwitte tanden hot in de film he. Daarom zijn er zoveel van dat soort look a like actrices in hollywood waarschijnlijk.

Vind margot robbie wel echt leuk trouwens.

3 likes

Ooooh dit! Memory unlocked haha. Deze stond op zo’n Hitzone cd en die had ik in mijn discman mee op busvakantie naar Andorra. Had alleen die cd bij me dus 1000x op repeat.

Zocht hem net weer eens op en kan hem nog wel helemaal meezingen haha. Die clip die er bij zit ook :joy:

2 likes

Heb jij een actrice die je gewoon zo kut vind omdat je haar vervelend vind om naar te kijken, los van het acteerwerk dus. Dat wil niet zeggen dat je diegene dan ook lelijk vindt.

• Ja meerdere
  • Ja 1
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dat btw met Anne Hathaway en ook met die actrice uit 50 shades. Ik ken niet eens iemand in mn persoonlijke omgeving die er op lijkt die ik niet mag oid. Anne Hathaway heb ik het wel erger mee.

afbeelding
Ik dacht dat de acteur die Iceman speelt in Lock&Key zat, maar het zijn er 2

En als je denk: het is net een tweeling! Het is ook een tweeling :exploding_head:

16 likes

Ja, Jennifer hoffman en Angela Schijf :woozy_face:

1 like

Haha nou, dat verklaart het lol. Maar is waars 2 eiig dan. Vind ze ook een beetje op heath ledger lijken.

Dit was weer net zo’n Brad, Leonardo type.

02dbf5f575e808fa43f5dddb1852a775

1 like

Vooral Anne Hathaway ja

2 likes

Zie mezelf nog met mijn haarborstel als microfoon een hele routine op de cd van Hilary Duff maken

4 likes

Wel een acteur: Richard Gere

1 like

Ja deze weten tenminste zelf ook waarom ze op elkaar lijken. Hoeveel acteurs en actrices zouden op elkaar lijken omdat ze zonder het te weten een ouder delen :thinking:

Wat betreft acteurs met irritante hoofden: Matthew McConaughey en die ene gast uit Sons of Anarchy met die vierkante kaak

2 likes

Ik kan niet kijken naar Scarlett Johansson, kan geen enkele film opnoemen waar zij in speelt.

3 likes