Stel je persoonlijke vraag #41

Net had iemand een hele lijst gepost haha maar die is nu verwijderd.

Richard Gere, ja kan ik me wel voorstellen. Misschien die samengeknepen “ontdeugende /ik ben zo zwoel” blik. Mijn moeder vond hem altijd een hele mooie man en dan vroeg ze aan mij of ik dat ook niet vond. Ik zei dat ik daar nog geen antwoord op kon geven omdat ik nog ze allemaal als oude mannen “zoals papa” zag. Ik snap nu wel dat ze hem aantrekkelijk vond en ik vind hem een Harrison Ford vibe hebben. Omfg hij is 80 nu. Whaaa. Zelfs richard gere is nog 9 jaar ouder dan mn vader. En mn ouders hadden het altijd over clint eastwood, die is nu 92 jaar.

1 like

Meg Ryan en Kristen Stewart.

3 likes

Bij deze actrices moet ik ook altijd goed kijken wie wie is

12 likes

Ken jij Clint Eastwood?

• Ja natuurlijk!
  • Het zegt me wel iets ja die naam
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn eerste reactie was ‘ja duh’ maar ik denk eigenlijk niet dat ik hem van een foto direct zou herkennen en/of een van z’n films zomaar kan opnoemen

5 likes

Keira knightley had een keer gezegd dat ze op zo’n casting kwam en die regisseur had gezegd ohhh! Je bent helemaal niet zo mooi als haar en dat ze compleet anders lachte en haar tanden etc etc waren lang niet zoals haar dus daarom kon ze de rol wel krijgen :rofl: wat een wereldje. Ik vind ze ook helemaal niet op elkaar meer lijken maar ik snap de vergelijking wel.

1 like

In Star Wars speelt Keira Knightley wel de dubbelganger van Natalie Portman.

3 likes

Als je een tikkie moet sturen en het bedrag is oneven. Dan gaat die ene cent naar…

• Mij, want dan is er sowieso geen gezeur
  • De ander, want ik ben gierig

0 stemmers

@anon3219017 noooo wayyy. Sinds ik die filmpjes op youtube heb ontdekt over cosmetische ingrepen en alle bijwerkingen, ben ik liever lelijk zonder bijwerkingen

1 like

Ik ben wel benieuwd als je ze echt naast elkaar zet hoe het verschil is. Volgens mij is Keira lang met een zo’n modellenbouw en Nathalie gewoon klein/petite. Vind de lach van Keira zo schattig en die van Nathalie heel mooi.

1 like

Sowieso als Keira haar mond beweegt heb je het wel door. Die praat zo met haar kaak naar voren

1 like

Nja echt overwegen niet. Maar ik ben aan het afvallen. En mocht ik echt last krijgen van overtollig vel dan wil ik dat wel laten weghalen.

2 likes

De ex van Leonardo DiCaprio en de vrouw van Justin Bieber hebben exact hetzelfde hoofd, maar die delen denk ik ook een chirurg.

En bella hadid heeft het gezicht van Carla Bruni op aliexpress gekocht

28 likes

Wel een noodzakelijke operatie die als fijne bijkomstigheid had dat ik er daarna ook beter uitzag

3 likes

Julia Roberts en die griet uit Mamma Mia

1 like

Nja is botox een ingreep?

3 likes

Noo, no. Bij die eerste foto dat is echt?
Ik heb vaak vroeger gedacht “omg ik moet echt zeggen nu dat ik eigenlijk krullend haar heb, stel we krijgen een baby en dan komt hij erachter dat ik geen glad haar heb”. Was een oprechte angst. Maar zoals bij Kylie Jenner enzo, houden ze er dan wel rekening mee vraag ik me vaak af :joy:. Want daar is haar hele gezicht al verbouwd vanaf 15 jaar oud?

6 likes

Rook jij?

• Ja
  • Ja party
  • Nee

0 stemmers

Zo ja krijg jij op je werk tijd om te roken? Dus ouderwetse rookpauze?

• Ja
  • Nee in eigen tijd
  • Nee maar ik neem het wel
  • Ik rook niet maar ik wil stemmen anders krijg ik jeuk

0 stemmers

O lekker! Wij moeten echt elke minuut inhalen. Ik rook niet maar was benieuwd hoe dat bij andere werkgevers zat

Alleen in de combi party + anders sta ik alleen binnen (dan verlies ik mn ruggengraat)

5 likes

Anna Kendrick.

8 likes