Stel je persoonlijke vraag #41

Oh ik las verkeerd en dacht dat het om.geld overmaken ging. In dit geval betaal ik die ene cent.

Heb jij een asbak in huis?

• Ja
  • Ja, maar alleen als decoratie/erfstuk/etc niet om te gebruiken
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

heb jij iets anders in huis wat wel eens als een asbak gebruikt wordt/is?

• ja
  • nee

0 stemmers

Plastic beker van de kerstmarkt in Aken

3 likes

Bizar dit, links is Margot toch? …toch?

1 like

Een oud leeg potje van atjar dat in de schuur staat.

5 likes

Ik heb 2 familieleden die roken maar die mogen dat lekker buiten doen.

1 like

Maar dan moeten ze het toch nog ergens laten? Ik heb een asbak buiten staan voor bezoek, no way dat het m’n huis in komt maar heb ook geen zin in die rotzooi in m’n tuin.

5 likes

Ik! En de enige die het gebruikt is mijn neef. Hij heeft wel eens gezeurd dat ik geen asbak had, maar hallo. Dat ga ik echt niet kopen voor een persoon :joy: Het staat nu ook al maanden goor op mijn balkon

2 likes

Niemand van mijn vrienden rookt en als dat wel zo zou zijn wil ik ook niet dat iemand op het balkon rookt en vervolgens stinkend weer naar binnen komt.

3 likes

Ja

De as tikken ze af op de tegeltjes, de peuken gaan in de kliko. Ik heb een hoekhuis dus die as waait wel weg. :rofl:

Ik heb geen idee waar ik dat zou moeten neerzetten/laten gebruiken. Bij mij thuis wordt niet gerookt, en ik heb ook geen buitenruimte :woman_shrugging:

Meeste vrienden hebben dat buiten staan maar zo niet is het as aftikken gewoon op de grond (waait toch weer weg), peuk goed uitmaken op een tegel of in het zand en dan in de kliko gooien. Werkt net zo makkelijk :grin:

Meestal als er mensen zijn die roken is er ook wel iets van een leeg flesje of blikje dus doen mensen het daarin en die gooi je dan daarna weg

2 likes

Dus rokend bezoek moet aan het eind van de straat gaan staan?

9 likes

Nee die mogen niet komen

2 likes

Ja zo’n bergje peuken is niet VT Wonen. Maar daarbij vind ik het ook wat gastvrijer om iemand een leuk asbakje te gunnen.
Ken precies één persoon die rookt atm maar daar heb ik een keer een asbak voor meegenomen. Kleurt bij de bloempot ernaast, heeeeeeelemaal knus.

4 likes

Zijn er forummers waarvan je denkt dat je veel verzinnen? Van wat ze hier posten.

• Ja meerdere
  • Ja wel eentje
  • Weet ik niet
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Interesseert me ook niet, het is een forum, sommige mensen vinden het fijn een soort fantasiewereld te creeëren, ik stoor me daar verder niet aan

16 likes