Ik wel! Vind ik echt ziek gedrag
Er was hier iemand die vertelde dat ze op zoân conservatief Amerikaans christelijke huisvrouwenforum zat en daar een hele alterego had van een vrouw met 13 homeschooled children in Alabama oid Heb ik echt dubbel om gelegen, lijkt me ook wel leuk om hier zoân hele andere persona te hebben, boeiender dan mân eigen leven
Oh doen we die; ik ben helemaal niet rijk, ik doe gewoon alsof shtick nog steeds? Dacht dat je dat zelf ook vervelend vond.
weet niet of dit zo is hoor maar als admin kan je toch emailadressen van mensen checken en zo fact checken of ze bijv op linkedin hetzelfde doen als wat ze hier uitkramen? of is er een soort integriteitsbeleid voor admins?
Waarom zou je dat doen? Het is toch geen vereiste dat je hier de waarheid post. En nee, dat doen we uiteraard niet.
nieuwsgierigheid i guess, als er een heel sterk verhaal wordt geschreven.
Kapot creepy gedachte dit. Meeste verhalen die nep zijn zijn zo overduidelijk nep dat hoef je niet eens te checken. En waarom zou je iemand helemaal in de gaten gaan houden haha.
Ik vind het een beetje triest als iemand hele verhalen verzint maar vind het nog triester om helemaal te gaan fact checken haha.
Ik zou dit als admin nog niet doen als ik er goed voor betaald zou krijgen
Ja snap ik ook ergens wel. Maar I just donât care gewoon ja tenzij t hele verhalen worden over dat je kanker hebt ofzo, dat vind ik wel kwalijk. Maar kan me ook voorstellen dat dit forum voor veel mensen een uitlaatklep is
Ik hoop dat jij nooit mede moderator wordt hahah creepy wajoo, die mensen hebben ook wel meer te doen in het leven dan het forum en emailadressen checken
even voor de duidelijkheid; ik zeg niet dat ik dat zou doen he?
Overal waar ik gewerkt heb werd er aan rookpauze gedaan. Super kut, want de mensen die niet roken worden eigenlijk gestraft. Dan kan je zeggen: âeen rookpauze duurt maar 5 minuutjes maxâ, maar vaak gingen de rokers 3 keer per shift weg. Dat is toch een kwartier extra pauze voor iemand de negatieve gevolgen van zijn slechte gewoonte niet kan handelen.
Waarom beloon je de niet rokers niet voor het hard doorwerken? Ja, zielig dat ik daar boos om word, maar ik vind deze regeling gewoon kut.
Wow ok thatâs one way of putting it.
Als het zo makkelijk was had ik het wel gedaan (ja hèhè), maar werd overal streng in de gaten gehouden.
Bij mijn huidige baan gelukkig niet.
Ik heb admin achter mn naam dus ik geef graag even toelichting, geen probleem
Ja tuurlijk kunnen we mailadressen zien, die je geef je op bij het registreren right? Zo maken bij meteen onderscheid tussen âoh ok seems legitâ en âikgajulliewaarschijnlijkdoodspammen-mogelijkmetviezeplaatjes@verdachtdomein.comâ.
Linkedin? Of andere internetdingen ßberhaupt? Hè hoe zou dat moeten werken dan?
Een sóórt integriteitsbeleid?! Why yes. Wij kijken onszelf ook graag af en toe eens in de spiegel aan om onze make up te checken.
Ik heb een leeg verstegen kruidenpotje er staan. Handig met deksel en geen sta in de weg want klein
is jouw handbagage wel eens opgemeten/in zoân bak gedaan voor het boarden?
- ja
- nee
0 stemmers
Dat kun je compenseren door 6 keer in een dienst te gaan poepen en je telefoon mee te nemen
De mensen die ja stemmen, waar wanneer en welke maatschappij?
Ik heb het alleen bij de lowbudget airlines gehad zoals transavia, eurowings & easyjet.