Stel je persoonlijke vraag #41

Oh ik nog nooit bij T en EJ. Eurowings nooit gevlogen.

Heb nu wel echt een perfecte rugzak, precies de maximale afmetingen voor de “personal item” van ryanair en wizzair enz. Past genoeg in voor mij, zelfs met fohn en stijltang en paar schoenen. Heet Cabin Max rugzak van Bol.com of Amazon.

1 like

Oeh dit klinkt wel heel fijn haha. Ga het gelijk opzoeken.

2 likes

Heb hem ook heelemaal volgepropt de eerste keer want zag op Youtube dat het paste. Maar ineens werd ik nerveus en ging zo bij een andere gate testen. Het paste gewoon en toen ging de halve gate klappen :sweat_smile:

CabinMax Manhatten XL – Handbagage 20L – Rugzak met USB poort– Schooltas - 40x20x25 cm... | bol.com het is deze maar toen ik em kocht in december was ie 13 euro goedkoper :astonished:

2 likes

Lees je weleens zelfhulpboeken?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, wel gedaan maar doe ik niet meer
  • Nee, nog nooit gedaan

0 stemmers

Pas je nog weleens iets toe in je dagelijks leven uit een zelfhulpboek?

• Ja
  • Nee
  • Nee want ik lees dit niet

0 stemmers

En zo ja wat!

3 likes

Wow Air, aantal jaar geleden en schiphol. Heb het vorig jaar nog wel bij iemand gezien toen ik met Transavia vloog. Zelf niet gecontroleerd toen

3 likes

Heb jij een NFT?

• Ja
  • Nee
  • Wel gehad

0 stemmers

2 likes

In het boek focus aan/uit staan tips over hoe je je (werk)tijd zo efficient mogelijk kan indelen en dat heeft me wel veel geholpen destijds

Ik heb die tips zelf vooral toegepast voor studie, binnen mijn huidige functie is het minder handig

5 likes

Ik ‘moest’ een boek bestellen over vrouwen met adhd. Beetje doorheengebladerd. Wat een ONZIN. Er stond zelfs iets in van jaa vrouwen met adhd zijn gevoelig voor kledingstoffen en rot een end op zeg. Bleeeegh. Ga ff kijken welk kutboek dat was. (Op aanraden van een psycholoog ook echt haaaha).

Gids voor vrouwen met ADHD. Terry Matlen.

Pff oh my days wat slekt.

3 likes

Dit kan wel kloppen, dus ik snap niet waarom dit zo slecht zou zijn

7 likes

Heb jij ADHD? Ik schijn het te hebben maar geen last van hoor!

2 likes

Dus omdat jij er geen last van hebt, is het geen algemeen bijkomend iets van adhd? Zo werkt het niet.
Beetje flauw dit

En als je googlet komt het ook zo naar boven

De eerste laag van je emmertje is gevuld met gevoeligheid. Sommige mensen zijn meer- en anderen minder gevoelig. Ben jij meer gevoelig, dan pikken je zintuigen meer op dan gemiddeld en ervaar je dus ook meer dan gemiddeld. Dit vult jouw emmertje

3 likes

Ik vind het zelf ook heel flauw en helemaal niet gerelateerd aan ADHD. Mijn god hoe kunnen mensen nog meer symptomen in hokjes drukken echt hilarisch.

3 likes

Wauw wat denigrerend. Ik vraag me ook af hoe jij je test gedaan hebt, want heb je overal aangevinkt dat je je erin herkende? Nee natuurlijk niet, want zo werkt het niet.

10 likes

Ja, GRIP van Rick Pastoor. Het gaat over productiviteit maar vooral hoe je minder stress kan ervaren en de belangrijke dingen echt prioriteit kan geven.

5 likes

Oeps verkeerde poll :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat? Ik was een kind ik heb geen dingen aangevinkt. Later wel eens over moeten doen. Ik zie mezelf niet als stoornis. En hoe ik mn test heb gedaan zal je aan mn ouders moeten vragen. Maar ik ga hier echt geen discussie aan wijden is het mij zo niet waard.

1 like

Nee wel botaccounts die illustraties van mij wou kopen om als NFT te gebruiken.

Dan was je nu wel heeeeeuuul rijk geweest /s

2 likes

Sorry :sweat_smile: en NFTs zijn bullshit net als crypto

4 likes

Die komen ook nergens tevoorschijn voordat je de stempel krijgt. Heb vrienden gehad die zichzelf lieten diagnostiseren om zo aan ritalin te komen. :stuck_out_tongue_closed_eyes: ik ben zelf doorverwezen via de huisarts natuurlijk. Zo’n psycholoog is heeeeeel heeeel laagdrempelig. Wel een goede start voor sommige mensen.