Stel je persoonlijke vraag #41

Oh ja ik heb het van mn moeder geleerd die hamerde er altijd op. De beugel kan dan sneller kapot gaan oid. En bh’s zijn vaak zo duur dat ik maar het zekere voor het onzekere neem. Bij bhs zonder beugel zou is het niet nodig.

1 like

Ik heb er ook wel eens allstars in gewassen haha. Wel in een wat groter netje. Wel een goeie van die toiletkwasten. Alleen gebruik ik die niet lol maar toch.

Ik doe heel kneuterig (bijna) elk weekend een bh handwas.

2 likes

Hoeveel bh’s heb je dan?

2 likes

Is wel beter schijnt. Er was hier een forummer die in een lingeriezaak werkte en volgens mij zei dat dat ook zo “hoort”

Nooit geweten dat er zo’n assortiment qua wasnetjes was :’) . Die met die schoenen lijkt net alsof er 4 paar ofzo in die zak kunnen?!

Oh ik dacht juist altijd dat het was omdat de beugel los kan raken en je hele wasmachine naar de mallemoer kan gaan

14 likes

Ik heb sinds maart 2020 geen bh met beugel meer gedragen :ok_hand:t3:

17 likes

Dat klinkt logischer ja :joy: dan heb je beide kapot. Alleen denk ik dat dat niet vaak voorkomt. @kika ja lijkt me heerlijk maar tot nu toe heb ik nog geen fijn passende bh zonder beugel kunnen vinden. Waar heb jij ze van?

Ja duur grapje dan haha, ik heb daardoor nooit een bh zonder zakje durven wassen eigenlijk. Ben oprecht verbaast hoeveel mensen dat dus eigenlijk gewoon doen

1 like

Ik heb ze van cotton on body, seamfree triangle bralette, via zalando (DE)

2 likes

Ik draag al een jaar geen bh meer. Beste beslissing ooit.

Tenzij er echt belangrijke dingen zijn en je strakke kleding aan moet of gaat sporten Dan trek ik nog een beugel loze bh aan. Heb wel een grote omvang, maar geen last van m’n nek of rug tot nu toe. Het lijkt gewoon onmogelijk om een comfortabele bh te vinden.

4 likes

Ik woon in zo’n gemeente en meestal prima hoor 1x per maand. Alleen in de zomer vind ik echt dat ze het wel wat vaker mogen doen vanwege de stank als het heet weer is. Echt kut is dat.

Ik ben gewoon te lui om het in een zakje te doen. En het gaat al jaren goed. Ik heb ook nog nooit gehad dat mijn beugel helemaal uit mijn bh is gegaan, hooguit dat er een gaatje inzit en de beugel er een beetje doorheen komt maar dat ook maar zelden.

2 likes

Geen last van je bek? Of wat bedoel je?

Ik vind dat de hunkemoller er wel echt op vooruit is gegaan de afgelopen jaren. Ze verkopen ook best veel bh’s in grote cupmaten maar ik vind geld uitgeven aan bh’s zo’n stom iets. Ik heb ook niks met lingerie. Ik denk altijd. Het gaat toch uit so why bother.

Hoeveel bh’s heb jij die je ook regelmatig draagt. Dus niet 1 die al een halfjaar ergens ver weg in de kast ligt.

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5+

0 stemmers

@fahrenheit451 ik zie nu dat je het hebt aangepast haha. Hoezo kon ik zelf niet bedenken dat je nek bedoelde.

1 like

Ik raak bhs altijd kwijt vraag me niet hoe

1 like

En die maden :weary: hoe je ook je best doet, niet te voorkomen.

1 like

Ik bedoelde nek. :joy:

1 like

Wajo ik dacht even dat dit nog steeds over bh’s ging

42 likes

Mijn moeder doet daarvoor een takje klimop in de container, ik geloof dat dat wel helpt. Maar in hun gemeente wordt de groene en grijze bak wel om de week geleegd.

2 likes

Wow echt nog nooit geweten hahah. Ik denk dat mijn moeder het ook niet weet :joy:

1 like