Nee maar mocht iemand interesse hebben in een boek over BDD hit me up! Ik heb het niet meer nodig
Hahaha
Heb jij een poster/schilderij/etc van een beroemdheid in huis hangen?
- Ja, van een overleden beroemdheid, zoals bijvoorbeeld Marilyn Monroe
- Ja, van iemand die nu nog leeft
- Nee, maar wil dit wel
- Gewoon nee
0 stemmers
telt een nep monet schilderij?
Nee ik bedoel echt een portret
Mijn LinkedIn-foto is een vakantiefoto op het strand.
oh gelukkig niet dan
doet me denken aan het verhaal van een drag queen die een date had met iemand en na de seks ontdekte dat de date een poster van hen had hangen
Ingelijste poster van Bowie, van de V&A tentoonstelling over hem (hij leefde nog toen ik de poster kocht)
Doe eens niet zo vervelend. Dat jij persoonlijk iets niet herkent betekent niet dat kenmerken voor andere mensen niet kunnen gelden. Prima als jij niet in een hokje wil, maar heel veel anderen hebben daar daadwerkelijk veel aan. Zo stellig afwijzen op basis van je eigen smaak komt inderdaad nogal denigrerend over.
Geen portret, wel een illustratie die geïnspireerd is op een film waar de twee hoofdrolspelers (acteurs die nog leven) in verwerkt zitten
Is het pulp fiction
of fight club
(edit: ik schat @Dazed beter -en obscurer- in dan dit trouwens, is maar grapje)
Iemand van mijn middelbare school had ook zo’n verhaal. Kwam opeens aan het licht na gesprek met familie die natuurlijk van niks wisten. Vrienden zich al die tijd zorgen gemaakt, heel ziek. Ben ik nooit vergeten
@Luzarl hahaha nee! Romeo + Juliet (die van Baz Luhrmann) (hoop dat dat daadwerkelijk beter en obscuurder is maar het is dus wel Leonardo DiCaprio dus misschien is het wel erger?)
Als jij om de zoveel tijd een nieuw account maakt.
Doe je dit dan om :
- Al mn post uit te wissen
- Omdat iemand uit mn omgeving weet dat ik hier zit
- Omdat ik steeds mn naam zat ben
- Anders namelijk
0 stemmers
Sowieso beter dan Fight Club, want Leo > Kevin Spacey
Ik ben heel hard aan het nadenken maar Kevin Spacey zit toch niet in Fight Club? Of heb ik iets gemist?
Dan speciaal voor jou nog een poll.
Op welke manier ben jij irritant op het forum
- Ik geef post duimpjes
- Ik spam het forum vol
- Ik dram mijn mening door
- Ik vraag steeds om advies maar doe toch mn eigen ding
- Ik maak teveel flauwe grappen die niemand leuk vind
- Ik maak steeds een nieuw account
- Ik ben expres gemeen tegen andere
0 stemmers
allerergst zijn forummers die vaak hun profielfoto veranderen
Ik heb ooit 15 jaar geleden ofzo het boek ‘Doelen bereiken voor Dummies’ gekocht en het staat nog steeds ongelezen in mijn boekenkast. Ik kan ‘m ook niet wegdoen, want vind ‘m zo onaangeroerd in de boekenkast echt een perfecte illustratie van mijn (zwakke) persoonlijkheid.