Stel je persoonlijke vraag #41

Huh, je kunt toch gewoon een ander e-mailadres aanmaken voor het forum? :sweat_smile: Mijn e-mailadres bestaat niet uit mijn voor/achternaam, knap als je dan m’n linkedin kunt vinden aan de hand van mijn x_sgatjuh_x91@hotmail.com e-mailadres hoor.

2 likes

Ah ja echt vervelend

1 like

Ik geef per ongeluk boze poppetjes ipv duimpjes.

1 like

Nee dit is niet waar! @Bunnyslippers wist niet wie je was. Nu wel :crazy_face:

2 likes

Maar het is altijd dezelfde gast. Als jij opeens Yvon Jaspers als profielfoto hebt, dan is het wel super verwarrend

2 likes

Truth be told zou ik mijn eigen moeder niet eens herkennen op het forum, dus of dit een prestatie is weet ik niet.

8 likes

All of the above haha

1 like

Fancy forum?

Volgens mij zit deze persoon nu hier :eyes::eyes:

7 likes

Die actrice die Love speelt in ‘You’. Super knappe meid hoor en ik kan het ook niet echt verklaren maar haar gezicht is gewoon zo punchable haha

3 likes

Hahahhha oh my god. Het is dat is ik mag maar anders .

Eet jij wel eens een verse haring?

• Nooit
  • Zo af en toe
  • Zelden
  • Regelmatig ( 1 of meerdere keren per maand )

0 stemmers

1 like

Ken jij of heb jij een pathologische leugenaar gekend?

• Zo ja, wie was dit?
  • Nee

0 stemmers

Ik kende twee mensen en het is super raar.

4 likes

Ik ken er een. Ik heb wel eens gehad dat diegene met een verhaal begon waarvan ik al wist dat het niet waar was. Het werd alsnog zo overtuigend verteld dat je dan aan jezelf gaat twijfelen van ok heb ik het verkeerd? Terwijl het 100% een leugen was.

2 likes

Wanneer is het pathologisch? Ik heb op de middelbare wel in de klas gezeten met iemand die alles bij elkaar loog maar weet niet of ik daar zomaar dat stempel op kan plakken

5 likes

Ik weet niet of ie echt gediagnosticeerd was uiteindelijk maar hij loog alles aan elkaar, ook dingen die ik kon bewijzen dat hij over loog (bijv dat hij bepaalde sport kampioenschappen had gewonnen). Leuke kerel waar ik op de middelbare school even mee gedate heb :+1:

2 likes

Ja, m’n ex en soort exdate van mijn moeder.

Bij de exdate van m’n moeder was het echt heel raar. Zo vertelde hij verhalen over zijn overleden dochter en bleek later dat ie helemaal geen dochter had. En veel meer van die rare dingen.

wow ik moest echt kijken want ik dacht dat je @Jumpsuit was

2 likes

mijn ex. loog over van alles en heeft uiteindelijk zelfs meer dan een half jaar gedaan alsof hij naar zijn werk ging terwijl hij al ontslagen was, daardoor de huur niet kunnen betalen (dat uiteraard niet verteld en alle brieven verstopt) waardoor we uit huis gezet zijn :+1:

8 likes

wel een flinke fantast ja! Ik was met vriendinnen op vakantie, een weekje naar kreta en 1 van hun scharrels zei dat hij een zeilreis in die omgeving aan het maken was met een vriend. Toevallig zouden zij die week in de buurt van kreta zijn. Die scharrel hield online ook helemaal een blog bij van de reis. Dus op een avond was hij daar aangemeerd en kwam hij samen met zn vriend bij ons langs. Ik in gesprek met die vriend en allemaal dingen zeggen zoals “wow zo gaaf die bootreis, etc etc”. Hij kijkt me aan en zegt “bootreis? we zijn gewoon met het vliegtuig een weekje over”. waren ze net als ons gewoon een weekje daar met gogo tours ofzo, echt zo raar.

13 likes

Ben jij iemand die vaak in de weg staat of loopt?

• Ja sowieso
  • Zou best kunnen
  • Weet ik niet
  • Nee

0 stemmers

Ik begrijp niet hoe mensen hier geen oog voor kunnen hebben. Stil staan midden op een trap. De hal van het station blokkeren.

12 likes

Een ex die echt over de bizarste dingen loog. Ook over kleine/dagelijkse dingetjes die er totaal niet toe deden. Daarbij was hij ook continue aan het gaslighten. Als ik hem dan betrapte op een leugen werd het zo gedraaid dat het door mij kwam/mijn schuld was/ik het verkeerd had opgevat. Die hele relatie is achteraf echt een grote mindfuck :sweat_smile:

4 likes