Stel je persoonlijke vraag #41

Bij mij ook om de week, maar dat is toch al te lang. En klimop hielp ook niet. :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh shit :frowning:

Whaha ja stel je voor. Ja ik zou graag een borstverkleining willen want ik heb zo’n last van m’n bek.

Moet jij je vuilnis in een ondergrondse container dumpen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb er ooit zelf een klein kerstboompje ingegooid.

1 like

Oh ja wat heb jij toch met of tegen panty’s?

1 like

Maar het zijn wel allemaal hetzelfde model en merk :nerd_face:

1 like

Nmsmvpe

2 likes

Naturellement

Ik heb eigenlijk 1 favo en als die in de was zit is er nog een ander die ik dan maar draag. :sweat_smile:

3 likes

Ik moet echt lachen om de aantallen in deze poll maar heb ook ziek veel bh’s en lingerie :laughing: echt beschamend veel

1 like

Ja en nee,
Grijs in de ondergrondse en groen en plastic in een kliko.
In de nieuwere wijken hebben ze wel voor alles klojo’s. Zelfs papier!

Whahaha klojo’s… kliko’s dus.

8 likes

Ik heb echt nog nooit maden in mijn restafval gehad, hoe lang het er ook staat. Heb je er dan groenafval in ofzo?
Ik vind het geen probleem om maar 1x per maand rest buiten te kunnen zetten, maar wij kunnen wel groenafval regelmatig buiten zetten, dus van stank enzo heb ik geen last. Anders lijkt het me echt kut ja

1 like

In mijn groenafval, maar dat zit naast het restafval in dezelfde container.

1 like

Boeiend, als jij je geld daaraan wil uitgeven en leuk vindt is dat prima toch. Ik heb “beschamend” veel jumpsuits!

Ok heb dus net deze en gisteren zei mn vriend al. Nou je hebt al best veel jumpsuits toch? En er is 1 knoopje af :cry: Maar ineens twijfel ik of die leuk is, ja dat moet om lekker zelf weten maar toch.

• Ja ik vind het leuk
  • Nmsvpe
  • Gewoon nee

0 stemmers

Heb je een linkje? Vind hem namelijk echt heel leuk!

1 like

Je kunt het beste zoeken op: jumpsuit marianna freebird. Freebird is het merk. Maar het staat op veel websites met verschillende prijzen vandaar.

1 like

Low budget maatschappijen en plekken met grenscontroles dus Londen (soms) en andere buiten Schengengebied reizen, maar nooit afgekeurd of zo

Welk jaar dan of in een bepaalde periode?

1 like

Een stuk of 8 denk ik uit mn hoofd. Maar ik draag niet elke dag een bh.

1 like

Sap de aardwortel?

6 likes

Vind je hommels leuk?

image

• jaaa :smiling_face_with_three_hearts:
  • neutraal
  • ieh nee

0 stemmers

2 likes