Mensen met karren in supermarkten die hun kar midden in het pad parkeren
Ik was als kind zo en m’n moeder ergerde zich daar kapot aan, vond ik niet leuk dat want ze had altijd commentaar daarop, maar het resultaat is wel dat ik niet meer zo ben. 🥹
Mijn zieke gestoorde tyfus ex
Gebruik jij dit forum vaak om te ventileren over (persoonlijke) problemen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lucht het op/heb je er veel baat bij?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Heb je het gevoel dat je andere forummers hebt kunnen helpen/bijstaan met hun problemen?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet zeker
0 stemmers
Ik weet niet hoeverre je een vreemde online kunt helpen
Ik ben oprecht heel blij met het ‘als zwanger worden/blijven niet vanzelf gaat’ topic en alle adviezen daar in. Waar ik bij familie en vriendinnen niet altijd terecht kan omdat zij gewoon niet begrijpen wat je doormaakt, zijn daar altijd forummers die ervaringen delen, informeren en geruststellen.
@Schaakmat zo dus, in mijn geval dan.
Ik kan wel mensen aansporen om dingen te kopen en dat is het beste wat er is
Lukt het afraden om iets te kopen ook?
Nee waarom zou je zoiets doen
Ja, een vroegere vriendin van mij. Begon met verhalen opblazen, maar ging over naar ziektes faken, tot uiteindelijk een verkrachting faken. Gewoon met plaats en naam en beschuldiging, haar vriendinnen kennen hem ook, uit dezelfde stad enzo. Hij wist van niets, ze is wel naar de politie gegaan, maar wilde geen aangifte doen en die jongen hoorde het viavia, omdat zij veel personen erbij betrok…Heel ziek en daarna ook met haar gebroken.
Over welke problemen van forummers lees jij over het algemeen graag? Niet perse uit leedvermaak of amusement (mag ook) maar omdat je het boeiend vindt
- Relatieproblemen
- Familieproblemen
- Vriendschapsproblemen
- Werkproblemen
- Studieproblemen
- Financiële problemen
- Problemen met buren
- Problemen over kinderen
- Medische problemen
- Psychische problemen
- Je vergeet iets namelijk
- Helemaal niks daarvoor kom ik hier niet
0 stemmers
Keek jij vroeger naar Jenna Marbles op YouTube?
- JA! Love Jenna
- Ja, wel eens gezien
- Ken haar wel, nooit gezien
- Nee
- Jenna wie?
0 stemmers
Ik hoop nog steeds dat ze ooit terug komt
Ze heeft ooit een trap kast een make-over gegeven voor haar hond. Die had toen zijn eigen mini slaapkamer. Dat vind ik fantastisch!
Ik kreeg haar opeens in mijn YouTube aanbevelingen en was echt helemaal in de war. Ik keek haar de laatste jaren niet meer maar daarvoor, jeeeetje. En altijd huilen van het lachen mijn hemel.
Good for her overigens dat ze voor haar mental health kiest maar wat een vrouw
Ik ben vooral heeeel sociaal onhandig op feestjes en borrels en zo. Dan sta ik altijd met in de weg voor mensen die nog iets te drinken wollen pakken of zo
Ik heb een vriendin die veel liegt, als ze dan bijv een gezamenlijke ervaring van ons aan iemand anders vertelt dan denk ik huh nee zo ging het niet…
Of verhalen over iemand die ik ook ken die niet waar zijn.
En daardoor heb ik eigenlijk geen zin meer om vriendinnen met haar te zijn. Ze is ook te vergeetachtig, informeert altijd heel geïnteresseerd maar onthoudt nooit enig woord van wat je zegt.
Ze leeft een beetje in haar eigen wereld
Wij kijken nu “Floortje gaat mee”
Hebben jullie wel eens van kamelen worstelen gehoord?
- Helaas wel.
- Nee
0 stemmers
De kamelen worden in de arena opgehitst door een vrouwelijke kameel en dan laten ze twee kamelen tegen elkaar vechten. Bizar dit
ja, als in iet’s is heel gaaf van oppervlak
Wat vervelend! Wat vind je nog wel leuk aan jullie vriendschap?