Stel je persoonlijke vraag #41

Gebruik jij al de optie om jezelf te appen?

• Ja
  • Nee
  • Deed ik al

0 stemmers

Ik appte altijd al naar mijzelf via een groepsapp waar verder iedereen uit gestapt was. Al jaren staan mijn notities onder “2e paasdag” :grin:

Edit: ik app ook van mijn werktelefoon naar mijn privetelefoon en vice versa en nu kan ik dus weer een hele blanco pagina gaan vullen.
:clinking_glasses: to new beginnings!

5 likes

Vind jij dat je de volgende dingen kunt dragen naar een gemiddeld (niet extreem artsy of extreem corporate) kantoor?

Teenslippers

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Nette schoenen waarbij tenen zichtbaar zijn voor vrouwen

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Blote knieën in de zomer bij vrouwen

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Blote knieën in de zomer bij mannen

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Blote schouders

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Klein beetje zichtbare BH (Bandje zichtbaar, achterkant van blouse schijnt een beetje door o.i.d.)

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Piercings

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Leren broek

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Punk of een vergelijkbare alternatieve kledingstijl

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Crocs

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Uggs

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

Grote opvallende sieraden

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

3 likes

Er zijn best wel leuke manieren om je eigen kledingstijl op kantoor te dragen. Kan prima

3 likes

Ik mis de optie ‘kan nergens’ bij uggs en crocs

23 likes

Oh shit nee, het is Edward Norton :rofl: Ik ga me in een hoekje zitten schamen…
Alsnog is R+J beter dan FC, want Leo > Brad Pitt (tenzij ik nieuws over Leo die een vrouw mishandelt heb gemist)

1 like

Ben ik de enige die grote opvallende sieraden lilek vindt :scream:

2 likes

Vroeg me af of Cruggs een ding waren en blijkbaar…:sweat_smile:

12 likes

Nee maar dat was de vraag niet

20 likes

Nee, precies. Wat mij betreft kun je alles uit deze lijst aan naar kantoor, als jij je daar fijn bij voelt. Ik zou persoonlijk bijvoorbeeld nooit op teenslippers naar kantoor gaan, of überhaupt crocs of uggs dragen, maar als iemand anders dat wil doen, lekker boeiend, heb ik verder geen last van

6 likes

Haha ik begon al aan mezelf te twijfelen! En ja fair I guess al is Leo ook wel steeds meer een creep aan het worden met z’n jonge vriendinnetjes

3 likes

Oh absoluut, maar zolang ze boven de 18 zijn en hij ze niet mept blijft het beter dan Brad. De lat ligt jammergenoeg afschuwelijk laag :disappointed: :roll_eyes:

2 likes

Maar er is toch ook geen wet ofzo die zegt : dit kan niet
Ik snap de stelling niet i guesss

1 like

Nouja mooi en gepast zijn twee verschillende dingen toch? Als jij altijd een blouse draagt naar je werk omdat jij dat gepast vindt voor op kantoor en je collega heeft een blouse aan die jij megalelijk vind, dan vind je blouses niet ineens ongepast toch? Dan vind je het gewoon een lelijke blouse

Maar dan zijn crocs gewoon lelijke schoenen dan en veel mensen stemmen daarbij ook kan niet bijvoorbeeld

Je hebt de ‘het kan echt niet’ op kantoorniveau. Bijvoorbeeld een diep decollete en minirok.
En je hebt de ‘het kan echt niet’ op je eigen niveau. Bijvoorbeeld panty’s. BRRRR kan echt niet. (Maar op kantoor helaas wel blijkbaar, maar ik vind dus dat ze nooit kunnen, maar bij de poll zou ik stemmen ‘kan wel’).

1 like

Ahh ja oké ik heb er 1 pot van gemaakt. Heb enkel bij 1 strengggg bedrijf gewerkt waar iedereen zowat in uniform achter zn laptop moest zitten (amerikaans bedrijf echt gezellig …not).

Verder ben ik erachter gekomen dat basisschoolleraren in Engeland geen jeans mogen dragen, alleen pantalon of nette jurk of rok. Wth.

Heb je echt zon hekel aan pantys?

Mmhh ja dat zal bij sommige mensen wel zijn omdat ze ze lelijk vinden misschien maar ik kan me ook voorstellen dat mensen nee stemmen omdat ze net als teenslippers niet onder ‘nette schoenen’ vallen (door het materiaal, het feit dat ze zo open zijn etc), daar hoef je ze niet perse lelijk voor te vinden

1 like

ja

6 likes

Alle pantys?
Wat draag jij dan in de winter onder een jurk of rok?:joy:

Draag ik louter als het weer toelaat dat dat niet hoeft.

En met dat synthetische laagje win je zeker de oorlog met -10. Arremoei.

4 likes