Ik had speciaal mijn haren nog gewassen nadat mijn vliezen braken zodat die een beetje fatsoenlijk zouden zitten. Helaas stond ik tijdens de beballing uren onder douche, dus van dat haar was weinig over
Ik ben al wel bijna 3 jaar aan het wachten op de ondergrondse containers die ons beloofd waren. Nu betalen we voor tijdelijke bovengrondse.
Ik zou het oprecht niet weten allemaal precies, maar mijn zus woont sinds mijn 7e of zo in Londen. Dus ben daar te vaak en regelmatig geweest om echt allemaal losse momenten te kunnen herinneren en hetzelfde geldt eigenlijk voor andere vluchten. In januari vloog ik met KLM naar Nigeria en toen werd het wel gecontroleerd maar mijn handbagagekoffer is bij elke maatschappij gewoon geaccepteerd. Dus ik heb er nooit gezeik mee dus kost misschien max 10 seconden extra.
Je kunt hier ook nee tegen zeggen hĆØ?
Gelukkig bepaal je zelf of mensen langs mogen komen!
En na de bevalling interesseerde het mij niet veel meer hoor. Was zo moe en sowieso een wit spook, daar had mooi haar niets aan veranderd. Van tevoren lijken zulke dingen veel belangrijker is mijn ervaring.
Heb jij wel eens last van hele hete voeten?:
- Nee nooit
- Enkele keer
- Regelmatig
- Ik wist geeneens dat je voeten heel warm kunnen zijn
0 stemmers
Bij ons zeiden ze āmeisjes die vragen worden overgeslagenā
Ik vind als volwassene/in het algemeen ook ānee heb je, ja kun je krijgenā, maar ik associeer ākinderen die vragen worden overgeslagenā met zeuren/drammen/jengelen om bijvoorbeeld snoep en daarvan vind ik wel dat je dat af mag leren.
Ik ken het alleen bij om snoep vragen e.d. Dat dat onbeleefd zou zijn om om te vragen en je wacht tot het je aangeboden wordt.
Ik ben meer van ābrutale mensen hebben de halve wereldā. Ik heb meer bereikt door sommige dingen gewoon direct te vragen, zonder dat het too much was (hoop ik dan maar).
Ik hoorde het alleen in de kleuterklas, wanneer iedereen even zān bek moest houden.
Dit zei mijn paps ook altijd toen ik klein was. Als ik iets niet durfde of dacht dat het toch niet zou lukken zei hij dit tegen me.
Gewoon niet zeggen dat je bevallen bent
Ik ging me nog helemaal opmaken voordat ik ingeleid werd, avond ervoor mn nagels gelakt. Het voelde het meest natuurlijk om dat gewoon te doen. Had ook gezorgd dat ik een relatief mooie nette pyjama had.
Ik heb zelf wel dat als mensen in de supermarkt vragen of ze voor mij mogen, ik het ze wel gelijk veel minder gun dan mensen die het niet vragen, maar jaā¦de uitkomst is effectief hetzelfde eigenlijk
En de rest is water he
Heb jij kleding van NA-KD?
- Ja meerdere items
- Ja 1 item
- Nee
0 stemmers
Ik heb het gevoel dat een aantal jaren geleden heel veel nederlandse influencers dit aan het sponseren waren en het ineens verdwenen is? Maar het kan ook komen omdat ik geen nederlandse influencers meer kijk.
Ik denk dat ik er niet eens in pas in die kleding
Oh ja geen idee over hoe de maatvoering daar is. Ik dacht zelf gewoon vrij standaard maar daar weet jij denk ik veel meer vanaf als kledingmaakster. Vind het al erg genoeg dat ik vroeger wel eens wat bij shein heb besteld. Sommige kleding daar leek net voor een barbiepop gemaakt zo bizar klein.
Ligt er wel een beetje aan of de overledene wel op de hoogte is van wat er sinds zijn/haar overlijden gebeurd is, dat diegene heeft kunnen meekijken zegmaar. Anders ben je dat uur alweer kwijt aan diegene bijpraten voordat je aan het echte gesprek hebt kunnen beginnen, en in dat geval hoeft het voor mij niet.