Stel je persoonlijke vraag #41

Waarom de aanname dat iemand jurken of rokjes draagt in de winter? Not me. Ik ga liever dood.

13 likes

Een panty doet precies niets tegen de kou. En niet iedereen draagt rokken 🫠

4 likes

Mijn thermo panty is gewoon lekker warm :grin:

1 like

Maar ziet ie er ook mooi uit?

3 likes

Ik draag lange warme jurken met hoge laarzen. En dan een korte sport legging omdat mn benen anders schuren.

3 likes

Ik heb vroeger in de horeca altijd panty’s moeten dragen met zo’n lelijke kokerrok. Heb zoveel panty’s versleten. Het moest ook van heel weinig denier zijn en ik had speciale handschoentjes om die dingen elke keer weer aan te trekken. Ben helemaal klaar met panty’s tegenwoordig. Vind het niet per se lelijk maar wat een onhandige kutdingen pff.

Hoe vaak draag jij een panty?

• Nooit
  • Zelden
  • Af en toe
  • Regelmatig

0 stemmers

2 likes

Alleen in de winter als extra laag onder een broek om het niet zo koud te hebben. Jurkjes draag ik alleen in de lente/zomer als het warm genoeg is voor blote benen.

5 likes

Haha ja wij moesten ook een specifieke kleur van de V&D. Grote paniek toen zij failliet gingen

1 like

Haha welke moest je dragen? Ik mocht die van de Hema. En er was ook vaak gezeur over wel of geen glans etc. :’) en een ladder in de panty was natuurlijk not done. Dat snap ik wel. Dus er lagen allemaal panty’s ergens in een kast en iedereen heeft natuurlijk een andere maat en het was best een gedoe. Geef me gewoon een pantalon.

Vind jij het oke als een serveerster los haar heeft?

• Nee dit moet vast in een knot/staart/vlecht
  • Ja prima
  • Geen mening

0 stemmers

1 like

Een huidskleurige matte van 15 dernier, volgens mij iets van naturel van het huismerk. Die trok je inderdaad al gelijk stuk als je hem uit de verpakking haalde. Ik had ook een doosje met 5 panty’s staan voor de zekerheid.

2 likes

Als het los is maar wel door clipjes of speldjes of wat dan ook achter haar schouders blijft, vind ik het wel prima, maar een serveerster die over de tafel buigt en dan bungelt al dat haar voor haar gezicht en over mijn eten, ja toch liever niet

5 likes

Lijkt me zelf ook veel fijner om het vast te hebben.

Ik erger me altijd mateloos als in films of series mensen hun haar los hebben bij beroepen waar dat echt niet kan, zoals ik ziekenhuisseries

3 likes

Ik vind panty’s überhaupt niet lelijk

4 likes

Ik vind bij mezelf een panty juist mooier dan m’n blote benen, want mijn benen zijn ten eerste heel wit en ten tweede zie je allemaal van die blauwe aders. Dus naar kantoor of andere formele gelegenheden draag ik een panty. Wel een mooie (vind ik zelf) van Oroblu. Thuis doe ik ‘m dan uit.

7 likes

Ik moet wel pantys aan omdat mijn benen zo lelijk zijn met cellulite :pleading_face: Ik haat ze wel om aan te trekken trouwens omg haha.

3 likes

Je moet helemaal niks hoor

28 likes

Ja klopt, maar de onzekerheid wint het meestal toch. Ik heb echt superveel cellulite bij mijn knieën. Ik ben veel te onzeker voor blote benen tenzij de jurk over mijn knieën valt en het 30 graden is haha.

6 likes

Ja maar hoe maak je die pantys schoon? Want ze mogen niet in de was lijkt mij?!

1 like

Ik gooi ze altijd in de was en dan is t maar hopen dat ze er heelhuids uitkomen. Gaat meestal beter dan het dragen haha

15 likes