Ja eens en bij mij werd het niet alleen tegen meisjes gezegd thank god
Ik ben meer van âbrutale mensen hebben de halve wereldâ. Ik heb meer bereikt door sommige dingen gewoon direct te vragen, zonder dat het too much was (hoop ik dan maar).
Ik hoorde het alleen in de kleuterklas, wanneer iedereen even zân bek moest houden.
Dit zei mijn paps ook altijd toen ik klein was. Als ik iets niet durfde of dacht dat het toch niet zou lukken zei hij dit tegen me.
Gewoon niet zeggen dat je bevallen bent
Ik ging me nog helemaal opmaken voordat ik ingeleid werd, avond ervoor mn nagels gelakt. Het voelde het meest natuurlijk om dat gewoon te doen. Had ook gezorgd dat ik een relatief mooie nette pyjama had.
Ik heb zelf wel dat als mensen in de supermarkt vragen of ze voor mij mogen, ik het ze wel gelijk veel minder gun dan mensen die het niet vragen, maar jaâŠde uitkomst is effectief hetzelfde eigenlijk
En de rest is water he
Heb jij kleding van NA-KD?
- Ja meerdere items
- Ja 1 item
- Nee
0 stemmers
Ik heb het gevoel dat een aantal jaren geleden heel veel nederlandse influencers dit aan het sponseren waren en het ineens verdwenen is? Maar het kan ook komen omdat ik geen nederlandse influencers meer kijk.
Ik denk dat ik er niet eens in pas in die kleding
Oh ja geen idee over hoe de maatvoering daar is. Ik dacht zelf gewoon vrij standaard maar daar weet jij denk ik veel meer vanaf als kledingmaakster. Vind het al erg genoeg dat ik vroeger wel eens wat bij shein heb besteld. Sommige kleding daar leek net voor een barbiepop gemaakt zo bizar klein.
Niet eens moeilijk of verwarrend, vooral onnodig. Op het gebied van sterven heb ik tot nu toe veel geluk gehad.
Ligt er wel een beetje aan of de overledene wel op de hoogte is van wat er sinds zijn/haar overlijden gebeurd is, dat diegene heeft kunnen meekijken zegmaar. Anders ben je dat uur alweer kwijt aan diegene bijpraten voordat je aan het echte gesprek hebt kunnen beginnen, en in dat geval hoeft het voor mij niet.
Ja zeker, ik heb een ex die is overleden onder verdachte omstandigheden. Is ook behandeld ooit in zoân tv-programma met Kees van der Spek, âmoord of zelfmoordâ. Ik zou nog altijd wel heel graag weten wat er nou precies is gebeurd, want kan me toch echt niet voorstellen dat hij zelf dood wilde. Er waren mensen bij betrokken maar die vertellen weinig of halve waarheden, heel vaag allemaal.
Wat heftig, was hij toen al je ex?
Nee, ik kan tijd niet altijd goed inschatten en ja, ik vind mezelf daarin irritant
Ik vind mensen die tijd niet kunnen inschatten niet per se irritant. Wel als ze er 0 moeite voor doen en consequent te laat komen voor afspraken met zoân âhihihi ja zo ben ik nu eenmaalâ instelling.
Ik zou het heel, heel graag willen. Maar ben bang dat het net zo zou zijn als wanneer je over degene droomt en je wordt zo gedesillusioneerd wakker met zoveel verdriet⊠Alsof je iemand helemaal opnieuw moet leren missen en dat moet verwerken.
Ja, ik was al met mijn huidige vriend (nu man) toen hij overleed. Sprak hem nog wel af en toe, en voor ik ging samenwonen woonde ik tegenover hem, dus zag hem regelmatig.
Het is inmiddels alweer 13 jaar geleden maar vraag me nog wel altijd af wat er nou precies is gebeurd. Officieel is het zelfmoord en is hij van een flat gesprongen/gevallen.
Hoevaak whatsappen (of iMessage o.i.d.) jullie gemiddeld met je ouders? (dit kan ook alleen moeder of alleen vader zijn).
- Elke dag
- 2 tot 4x per week
- 1x per week
- 1x per 2 weken
- 1x per maand
- 1x in de zoveel maanden
- Niet
- Anders,âŠ
0 stemmers