Stel je persoonlijke vraag #41

@Corvus maar zo was het niet bedoeld.
ik las haar post als: ‘ik zet hier alles neer want dat boeit de lezers verder niet’ en ik wilde alleen aangeven dat dat soms dus wel boeit
niet wetende dat zij het over het rouwtopic had en ik over wjekw

dus dat was een gedeeltelijk misverstand, ik gun haar alle uitlaatkleppen van de wereld

4 likes

Vanavond gaan we naar de BaGgggggg om te drinken

???

3 likes

Zijn jullie klunzig?

• Ja
  • Nee
  • Middelmatig

0 stemmers

Als je in het interieur topic kijkt, vind je de inrichting van forummers over het algemeen:

• Leuk
  • Niet leuk
  • Spannend
  • Saai
  • Uniek
  • 13 in een dozijn
  • Inspirerend
  • Ongeïnspireerd
  • Uitnodigend
  • Net een showroom
  • Vol persoonlijke touches
  • Uitgekauwde dingen die iedereen doet
  • Wil ik weten waar het gekocht is
  • Kan ik in 1 blik zien waar het vandaan komt

0 stemmers

Ben wel benieuwd naar de mensen die ‘ja’ hebben gestemd hoe zich dat bij jullie uit? Laat je bepaalde dingen?

Ik sla liften over. In de tijd dat ik nog in new york woondde liep ik 15 verdiepingen max en anders dwong ik mezelf alsnog de lift in🤓
Ik wil bijv ook geen escape rooms doen want het feit dat ik ergens in een kamertje opgesloten word lijkt me vreselijk. En zo zijn er wel meer dingen die ik vermijd.

5 likes

Ik heb geen ja gestemd maar heb het denk ik wel; maar het uit zich bij mij in paniek als de situatie te lang duurt.
Ik laat er (vrijwel, ik bedoel ik ga niet in een of andere grot duiken ofzo) niets om verder.

5 likes

Pfoe vooral lastig als je in NY woont inderdaad! 15 verdiepingen, wow zo knap! Lift sla ik ook over. Behalve als het dan bv van glas is zoals ik had in een hotel in Dubai en ik dus alles buiten de lift kon zien. Toen vond ik het dus een stuk minder eng? Nog niet mijn hobby maar veeeel beter dan een ‘normale’ lift.

Hebben meer mensen dat ze de wc met zo’n typisch draaislot niet op slot durven te doen? Thankgod hebben we op mijn werk ‘open’ toiletten met zo’n schuifje en dan vind ik het dus geen probleem.

1 like

Wow nu herinner ik me dat ik een keer in een grot was, heel diep, met van die vochtige lucht wat heel benauwd werd en dat ik toen ook een soort paniekaanval kreeg

Je kon er ook alleen lopend uit dus 3 miljoen trappen omhoog met die benauwde lucht :sob: niet dat een lift op dat moment beter was geweest

3 likes

Hahaha ja dat met dat slot herken ik inderdaad ook😂 meestal laat ik iemand voor mijn deur staan als ik samen ben. En inderdaad glazen liften gaan ok. Als ik maar van me af kan kijken ofzo.

1 like

Ik sta er bij mijn vrienden echt om bekend dat ik altijd alles laat vallen :joy: en ik loop ook zo vaak tegen dingen aan, heb altijd blauwe plekken.

2 likes

Ik mis vaak kleur in het interieurtopic.

12 likes

Aan jouw poll antwoorden te zien ben ik wel heel erg benieuwd hoe jouw huis eruit ziet dan :crazy_face:

7 likes

Bij het meeste wat ik in dat topic zie denk ik meh niet zo boeiend, maar dat denk ik ook als ik in m’n eigen huis rondkijk. Misschien ook omdat veel mensen juist de hoekjes posten waar ze nog niet tevreden over zijn/advies over vragen?

4 likes

Ja snap helemaal wat je bedoelt hoor! Ik ben zelf een beetje verpest omdat ik bij de grootste woonwinkel werk, dus ik herken alles wat daar vandaan komt meteen. Niks mis mee hoor, maar is soms wel 13 in een dozijn daardoor. Ik vind het in het interieurtopic vooral leuk dat iedereen toch een eigen smaak heeft en dat vormgeeft, dat is zeker niet altijd de mijne maar dat zullen mijn lila muur en kleurrijke frutseltjes voor anderen ook niet zijn.

2 likes

Paar uitzonderingen daargelaten, maar veel is gewoon standaard en heel veel is ook echt onpersoonlijk in mijn ogen, nergens foto’s, nauwelijks kunst aan de muur (desenioposters tellen niet), weinig planten & boeken, alles te perfect bij elkaar passend, alles bruin-beige-wit-zwart-lichte natuurtinten-licht hout.
Mijn woning is een allegaartje aan bij elkaar gescharrelde spullen (nieuw, tweedehands, design, goedkoop, alles door elkaar), maar het past alsnog bij elkaar en het is wel echt mijn huis en ook zo te herkennen voor mensen die me kennen, en heeft geen showroom-vibes

12 likes

Heb jij dat populaire make-up/plastische chirurgie filter op TikTok al geprobeerd? (Bold Glamour heet ie)

• Ik heb het geprobeerd
  • Ik heb wel TikTok, maar niet geprobeerd nog
  • Ik heb geen TikTok

0 stemmers

En zo ja, leek je nog op jezelf?

• Ik leek nog op mezelf, maar dan met heel veel make-up/plastische chirurgie
  • Ik leek wel een compleet ander persoon

0 stemmers

1 like

Ja meit, post foto’s! Ik vind het echt jammer dat het show je woonkamer (of hoe het ook heet) topic zo dood is. Wil ook juist specialere (kleurige) interieurs zien.

16 likes

Ik denk dat het gebrek aan dat soort interieurs ook de reden is dat dat topic zo dood is haha.

5 likes

En dan ineens warme terracotta bij al die koele ondertonen, superlelijk

11 likes