Haha, ja dat is dan weer het nadeel aan zo’n persoonlijk interieur, dat het wel heel herkenbaar is . Maar zal de volgende keer dat ik goed heb opgeruimd eens een foto maken en kijken of ik die durf te posten
En anders kan je altijd sliden in m’n DM
Ho ho er staan wel altijd accessoires in de metalen stellingkast hoor
Als jij ‘s avonds of doordeweeks met je (hypothetische) partner thuis bent, doe je dan je best om er een beetje toonbaar uit te zien?
- Nee m’n partner accepteert me maar in m’n joggingsbroek
- Ja, ik doe mijn best om er leuk uit te zien
- Wisselt, op sommige dagen doe ik wel meer moeite
- nvt
0 stemmers
Sterker nog, als ik ‘s avonds in m’n gewone kleren op de bank zit vindt hij dat heel ongezellig: ‘waar is je chillpak?’
Nav de hele fooiendiscusse (alweer) in het gierige actie topic ben ik benieuwd of er een samenhang is met wat je vanuit huis hebt meegekregen.
Alleen beperkt tot horeca, post-/pakket-/thuisbezorgd bezorgers en andere plekken waar je eventueel ook fooi zou kunnen geven niet meegerekend.
- Ik geef wel fooi, mijn ouders geven/gaven ook fooi
- Ik geef wel fooi, mijn ouders geven/gaven nooit fooi
- Ik geef geen fooi, mijn ouders geven/gaven ook nooit fooi
- Ik geef geen fooi, mijn ouders geven/gaven wel fooi
- Ik geef wel fooi, mijn ouders gaan/gingen nooit naar horeca
- Ik geef geen fooi, mijn ouders gaan/gingen nooit naar horeca
0 stemmers
Ja hier ook! Zo veel leuker.
Poll was nav een collega die bijna van haar stoel viel toen ik zei dat ik bij thuiskomst gelijk m’n chillkleding aantrek.
“Maar hij moet toch ook kunnen zien hoe leuk je bent?”
Ja is ie van op de hoogte hoor no worries.
Ik vraag me af of mijn vriend niet gewoon blind is. Krijg soms echt op de momenten dat ik als een trol op de bank zit of wakker word na mezelf een avondje voltanken de liefste complimenten met een verliefde blik.
Vertrouw hem ook echt niet om objectief te zijn als het op dit soort dingen aan komt.
Ik ben in mijn joggingbroek net zo leuk als in mijn spijkerbroek
Oh man, my privilege is showing, die optie heb ik helemaal niet aan gedacht , voeg hem nog wel even toe, sorry voor de mensen die al gestemd hebben!
Ik heb toen m’n nieuwe bankpas bij m’n ouders laten bezorgen en op Facebook een toerist gezocht die in de buurt kwam. M’n ouders hebben toen m’n bankpas naar haar gebracht en ik heb het toen bij haar opgehaald toen ze in het land was. Vet omslachtig maar het werkte haha!
Haha wow. Je moet inderdaad wat. Wat fijn dat het toen wel goed is gekomen.
Grappig dat het zoveel verschilt per persoon! Ik heb dus ineens veel vollere lippen, een dunnere neus, een hele egale huid en heel veel oog make-up met dat filter. Vind m’n wenkbrauwen wel mooi zo trouwens haha.
Geen idee of mn ouders vroeger echt fooi gaven. We gingen ook niet heel vaak uit eten. Ik kan me wel herrinneren dat we in een grieks restaurant zelf de borden terug brachten om een beetje te helpen haha.
Ohhh pretty! Lijk nog wel op mezelf maar dan een stuk mooiere versie Als ik van die filters probeer bedenk ik me altijd weer hoeveel beter ik eruit zou zien met meer make-up. Maar als ik dan soms iets meer make-up draag voel ik me meteen weer zo over the top
Door deze post even geprobeerd en ik lijk een man?
Ja ik heb dus het idee dat deze filter gemaakt is voor Westerse mensen met een kleine/smalle neus van zichzelf. Ik vond mezelf idd haast mannelijk qua hoekig gezicht en heel nep door de neus etc.
visgraat pvc
Ik geef wel fooi maar niet die 10/15% waar sommigen het over hadden
Ja en als ik mijn haar vast heb lijk ik dus op Koen Kardashian/Pieter