Dit vroeg ik mij af omdat heel veel vrienden elke dag met hun ouders appen en het nieuws bespreken etc en dat lijkt me zo gezellig maar die flow zit er niet helemaal in als ik dat probeer met mijn ouders
Mijn moeder en ik appen elkaar elke dag onze Woordle -score
Zo cute! Welke Wordle doen jullie?
App niet zoveel, maar we bellen wel bijna elke twee dagen wel even
Die van het AD!
Soms wekenlang niet, soms wekenlang bijna elke dag, ligt er aan wat er in ons leven speelt. als er niks te melden is appen we ook weinig. Maar gemiddeld denk ik 1x per week
Je bent er bang voor⦠maar je weet het niet zeker. Toch?
Mijn moeder sms ik wel meerdere keren per week. Pap af en toe appen. Maar ik bel liever met ze of ik ga langs want het is nog geen km
Zelfs wanneer ik tegenover ze zit
Mijn moeder is onverwachts overleden (moord) en ik zou echt prima een uur met haar kunnen kletsen om aan te geven dat ze haar taak als ouder goed heeft uitgevoerd en dat ik opgegroeid ben tot een redelijk functionerende volwassene en dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat ik mezelf ook prima red zonder haar ook al had ik mezelf liever prima gered met haar. Gewoon een soort van het afscheidsmoment nog kunnen nemen.
Helaas niet meer, moeder overleden en vader geen contact. Maar daar in tegen app ik meerdere keren per week met mijn schoonmoeder, soms kan ik dr schieten maar ook heel fijn
Dusss. Als je een schoonouder hebt, hoevaak app je daarmee?
- Elke dag
- 2 - 4 per week
- Maandelijks
- Om de maand
- Nooit
- Anders
0 stemmers
Met mijn moeder om de paar dagen, soms elke dag. Met mijn vader nooit, hij is old school en heeft geen smartphone haha.
Je bent wekelijks vergeten tov vorige poll.
Ik app denk ik meer met mijn schoonmoeder dan met mijn eigen moeder. Soms meerdere keren per week, soms een weekje niet.
We sturen elkaar altijd goedemorgen en welterusten. Verder appen we nog door de dag heen.
In een groepsapp dus niet om iets te bespreken of zo. Meer een constante uitwisseling van kattenfotoās met af en toe een random update van iemand
Ik app de hele dag door met mijn ouders. Over random dingen, over mn kind, mn vader en ik appen veel over series die we kijken. Zou het niet anders willen
Ik ben geblokkeerd lekker rustig
Precies dit. Vraag dan wel vaak via mijn moeder naar mijn vader.
Dat de dop van frisdrankflessen nu vastzit
(milieu-aspect buiten beschouwing gelaten, ik bedoel alleen jouw eigen gebruiksgemak)
- Irritant
- Fijn
0 stemmers
Ik vind het zelf superirritant maar mān man zei net dat ie het zo fijn vindt. Was echt niet bij me opgekomen dat je dat ook fijn kan vinden. Dus even een āis hij de enigeā
Ik vind het heel irritant en trek ze er alsnog af