SUPER irritant
Ik heb hier echt zo extreem geen mening over
Ik trek ze er ook altijd af, megairritant als je even snel een fris in moet schenken en natuurlijk schenk je dan precies in de dop
Vind het echt super irritant. Krijg hem er ook vaak niet lekker meer op waardoornhet gaat lekken etc.
Heb jij claustrofobie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je kan toch gewoon je vingers gebruiken om de dop aan de kant te schuiven. Zie echt het probleem niet.
Of je koopt een ander merk
Het gaat mij vooral om het er weer op draaien, dat gaat niet lekker.
Oja @mei dat kan ook nog, totaal niet bij stilgestaan
Bij gewoon grote flessen een klein beetje irritant, onhandiger dan gewoon normale dop, maar schuif het daar idd met mijn vingers gewoon opzij als ik inschenk. Maar koop ook wel eens voor onderweg 0,5l flesjes, en daarbij is het echt ontiegelijk irritant, het drinkt zo kut met die dop aan de hals
Ik koop nooit frisdrank dus heb dit nog niet gemerkt
Irritant, maar als het helpt qua plastic vervuiling kan ik me daar wel bij neerleggen.
Irritant omdat ik meer moeite heb de dop er weer goed op te draaien.
Handig omdat ik de dop iig niet kan laten vallen
Dusja ik heb mixed feelings
Heb jij al iets gemerkt van de nieuwe dop bij frisdrank?
- Ja
- Nee (of alleen door gezeik van andere mensen)
0 stemmers
Eerat dacht ik dat ik een kapot flesje had.
Heel irritant want even snel een slokje uit de fles drinken is niet zo chill meer
Zeker een compliment. Ik vind zelf mensen juist knapper en een boeiender uiterlijk hebben dan.
Bij een conventioneel knap iemand kijk ik 1 seconde en dan boeit het al niet meer zegmaar.
Ik vind het altijd zo jammer als er bepaalde dingen becomplimenteerd worden door andere dingen naar beneden te halen. Dat is geen compliment, dat is een negatieve vergelijking.
Heb je wel eens langer dan 3 maanden niet gewerkt vanaf het moment dat het logisch was dat je zou gaan werken? Bijvoorbeeld na het afronden van je opleiding.
- Nee
- Ja, ik kon geen gepast werk vinden
- Ja, wegens ziekte
- Ja, wegens reizen
- Ja, wegens een rolverdeling in het gezin
- Ja, wegens andere omstandigheden
- Ik ben nooit gaan werken
0 stemmers
āWegensā is echt een gek woord eigenlijk.
Ben jij conventioneel aantrekkelijk/knap?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
En zo niet, zou je dat wel willen zijn?
- Ja, zou ik wel fijn vinden
- Nee, maakt me echt niks uit
- Weet ik niet/anders
0 stemmers
Merk je dat je pretty privilege hebt?
- Ja heb ik denk ik
- Nee heb ik denk ik niet