Als je daarop stemt zegt het niet dat je het zelf niet hebt. Ik heb erop gestemd, maar weet prima dat ik zelf daar ook in val met m’n visgraat pvc en zwarte keuken.
Ik zie er met filters sowieso altijd uit als een rare soort alien haha
Ik ging nu voor het eerst in dat topic kijken en verheugde me al op lekker snobben maar er staan bijna geen foto’s van FF-interieurs in joh. Veel te weinig om een mening te kunnen vormen.
- Vrij snel al (binnen 1/2 maanden)
- In de eerste 3/4 maanden
- Na een halfjaar
- Na een jaar
- Ik laat geen scheten in het bijzijn van mijn partner gadverdamme
- Ik heb geen relatie maar wil wel graag stemmen want love scheten
0 stemmers
Ik laat überhaupt nooit scheten. Echt niet. Heb ooit op dit forum gelezen dat dat onmogelijk is, dat iedereen er 13 ofzo op een dag laat. Maar ik echt niet.
Ik zweet ook al nooit. Ben eigenlijk de ideale partner bedenk ik nu!
- Ja dat zeggen wij makkelijk tegen elkaar
- Nee ik zeg gewoon dat ik even naar de wc moet en dan weet hij/zij wel genoeg
- Nee ik zeg helemaal niks (ik wil niet dat mijn partner weet wanneer ik poep)
- Mijn partner zegt het wel, ik niet
- Ik zeg het wel, mijn partner niet
- Ik heb geen partner maar wil toch stemmen want love poepen
0 stemmers
Wow ik kan me dit ook echt niet voorstellen eigenlijk. Boer je dan wel veel of hoe vertrekt die lucht uit jouw lichaam?
Je laat een deel ook gewoon onbewust + in je slaap. Weinig zweten doe ik ook, ik heb ook geen beenhaar. Overblijfseltje van 7 jaar de diane pil slikken misschien?
Haha nee boeren ook niet maar ik zal ze dan idd wel 's nachts laten ofzo?
@Luzarl wat maf, geen beenhaar door (waarschijnlijk) de pil, heb ik nog nooit gehoord.
Ja ben ook benieuwd naar dit medisch mirakel
hoe is dit mogelijk
Ja dit beeld heb ik dus idd ook. Ik denk sws dat er een verband is. Maar vooral bij de hoeveelheid van die alledaagse (ja toch ook wel bijna de beruchte dagboek-)posts
Living the dream
Weer zo oneerlijk verdeelt
Mijn moeder heeft ook geen beenhaar, echt zo flauw dat ik dat niet heb geërfd ik heb juist een dubbele portie gekregen
Haha ze waren het vergeten bij de vorige generatie dus hebben het aan jou gegeven
Ik vertel mijn vriend soms zelfs in detail hoe het was wanneer ik klaar ben
Dit klinkt in mijn oren alleen maar als de ideale relatie
Hahaha ik mag niet klagen!
Mijn vriend en ik laten zo ongegeneerd boeren en scheten in elkaars bijzijn dat we daarop nu een veto hebben uitgesproken om de romantiek weer wat te doen opvlammen