Maar ben jij ooit een dop kwijtgeraakt die nu in de natuur ergens ligt? Ik in ieder geval niet. Ik vind alle kleine regeltjes soms zo zeikerig. Helemaal als men in andere (Europese) landen je nog lekker overal doodgooit met plastic tasjes, plastic rietjes, geen statiegeld op flessen, dop kan nog van fles af, etc etc.
Ben allang blij dat het geen kartonnen dop is
Nee ikzelf niet, maar blijkbaar is het wel een groot probleem… verder helemaal met je eens!
@Soy.peor zo naar
dit inderdaad, ik ben echt niet heel knap, maar wel jong slank wit met blond haar en blauwe ogen en dat geeft mij zeker een bepaald privilege.
Ik vraag me dan wel af wat er onder verzorgd wordt verstaan. Ik ben wel altijd met verzorging/huidverzorging bezig, maar ik weet dat er mensen zijn die huidaandoeningen (die ik heb) al per definitie niet als verzorgd zien.
Ik ben niet slank. En ik vind aandacht van mannen die je alleen willen om je dikke reed niet onder privilege vallen. Ik ben nooit ergens beter behandeld omdat ik knap ben of iets.
Meh alleen met rode liptint en een rokje/jurkje aan
- Ja, van mijn vriend/vrienden/families
- Ja, tijdens uitgaan/op straat
- Zelden
- Nee, nooit
- Ik wil stemmen, maar uiterlijk is subjectief dus doe niet mee met deze poll
0 stemmers
Ik denk eigenlijk ook dat als je heel knap bent, dat je daar ook niet echt geluk mee hebt. Heb het vaker gezien bij conventioneel heel knappe meisjes die ik kende dat ze zich heel erg af gingen sluiten van mannen/mensen omdat ze altijd alleen maar op uiterlijk beoordeeld worden. Als je nooit iets van een leuk karakter/sociale skills hoeft te ontwikkelen omdat je heel mooi bent en mensen daarom met je om willen gaan word je daar denk ik niet per se een leuker mens van.
Van familie vooral regelmatig dat ik knap zou zijn als ik dunner zou zijn. Dat haat ik echt zo als mensen dat zeggen.
Ik kan bevestigen dat in Duitsland de dop er inmiddels ook aan vast zit.
Ben zelf nog nooit een dopje kwijtgeraakt maar ik ben dan een geen debiel die bewust los plastic de natuur in tieft.
Groeien er haren op of rond jouw tepels?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vraag dit voor een vriendin
Tepels, buik, tenen. Waar niet joh.
Dat is een van de weinige plekken waar ik als wandelende haarbal geen haar heb.
Vooral vaak van die kleine ingegroeide haartjes! Maar ik vind het altijd wel heel leuk om die er uit te halen.
Wel hier en daar een haar op mijn borsten, maar niet in de buurt van mijn tepels
Ja tuurlijk.
Tuurlijk heb je een grotere kans dat de buschauffeur toch nog even voor je wacht met wegrijden.
Kom je eerder weg met van alles.
Krijg je meer het voordeel van de twijfel. Doet de politie minder snel moeilijk tegen je.
Word je eerder aangenomen voor een beter salaris.
Is het makkelijker om een rijke vent aan de haak te slaan.
Need I go on?
Mijn stiefvader zegt altijd dat wij een mooi regelmatig gezicht hebben. Weet nou nooit wat ik er van moet vinden
Nou net even met mn zaklamp om mn tiet geïnspecteerd, niet op mn tepel, rondom op mn borst een paar mini blonde babyhaartjes.
Heb overigens wel insane lange zwarte haren op mn tenen en op 1 grote moedervlek op mn been
Niet per se ‘schattiger’ of ‘sexier’ ofzo kleden om dingen gedaan te krijgen, maar eerder andersom: als ik weet dat ik ga onderhandelen trek ik m’n ‘strenge’ outfit aan waarin ik er als een baas uit zie bijv haha. En ik doe ook weleens m’n bril op als ik er slimmer uit wil zien Dus eigenlijk gebruik ik kleding en make-up juist om tegen de bestaande stereotypen te strijden