Stel je persoonlijke vraag #41

Beter in een put ergens in de bossen in t zwarte woud ofzo en dan een dood dier erop want dan vinden ze dat dier en denken ze oja dat verklaart de lijkgeur

1 like

Ik zal het doorgeven aan mn partner.

2 likes

Even googelen op de zaak Andras Pandy en je weet precies wat je moet doen met het zuur.

2 likes

@Alicent Cool, ga ik moderator/webmaster bij/van een grote Nederlandse Sims fansite er ook op zetten. :sunglasses: En even direct opscheppen op Linkedin. Hoe cool ik wel niet was met mijn pers uitjes en goodies in mijn tiener jaren.

@Crusti_Croc kun je hem wel letterlijk “Dumpen”

2 likes

Dit soort vragen horen toch eigenlijk in het ‘je moet kiezen’ topic. Of was je persoonlijk van plan 50 kinderen te vermoorden.

11 likes

ChatGPT

• heb ik (nog) niet gebruikt
  • heb ik wel eens gebruikt als test / voor de grap
  • heb ik al wel eens gebruikt voor mijn werk/studie/etc

0 stemmers

Ik heb dit gisteren voor het eerst gebruikt en ik stond echt versteld van het resultaat! Was me al een uur suf aan het googlen naar een stukje script waar ik maar niet uitkwam, en ChatGPT to the rescue hoor.

3 likes

Zo wow ja ik zie het verzoek om een ip adres al binnenkomen van de autoriteiten.
En dan kun je minder makkelijk zeggen ‘I wish I could but I don’t want to’ zoals toen met Royke c.s.

5 likes

Ik moet voor mijn werk veel schrijven en heb er al een aantal keer inspiratie uit gehaald. Niet dat ik het knip en plak, maar het zet je wel aan het denken en helpt op weg. Zeker bij een aantal gevoelige thema’s waar ik over moest schrijven, omdat het programma in duidelijke en neutrale zinnen ‘praat’. Dan moet ik echt naar de juiste woorden zoeken.

1 like

Ben jij wel eens zo ziek geweest dat de huisarts bij je thuis moest komen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@ zorgverleners: voor wat voor situaties rijdt een huisarts vooral visite? Moet ik dan denken aan bv. chronisch zieke bejaarden die niet naar de praktijk kunnen komen, mensen die in het ziekenhuis hebben gelegen en nog niet naar de praktijk kunnen of mensen die zo ziek zijn dat ze niet kunnen komen, maar waarvoor geen spoedeisende hulp nodig is?

Dat laatste geval was ik zelf. Had al 2 afspraken af moeten zeggen omdat ik niet kon staan/lopen en toen ik ook bijna niet meer kon praten en eigenlijk niks meer zelf kon vanwege hersenletsel is ze hier naartoe gekomen.

1 like

Ik liep een coschap bij de huisarts in de zomer (minder acuut zieke mensen dan bijv. nu) en toen gingen we ook langs bij mensen bij wie recent een naaste was overleden, kwetsbare ouderen en mensen bij wie palliatieve zorg verleend werd. Die huisarts kwam dan elke maandag langs om problemen zoveel mogelijk voor te zijn en zodat er familie aan kon sluiten. Het viel me op dat moment mee hoeveel van die visites voor acute zorg waren, maar dat kan nu bijvoorbeeld heel anders zijn.

7 likes

op mijn werk wordt het continu door iedereen gebruikt, ik zou ook echt niet meer zonder willen

2 likes

Poehhh onmenselijk veel.

4 likes

Dat klinkt wel echt als een hele fijne en betrokken aanpak. Nooit gerealiseerd dat huisarts in dat soort gevallen ook langs komt.

2 likes

Ja ik vond dat een mooi onderdeel van de zorg en hoop dat dat in toekomst haalbaar blijft

5 likes

Ik gebruik het eigenlijk als een soort makkelijkere zoekmachine. Ik moet de komende paar maanden heel veel blogs voor m’n werk schrijven over vrij simpele onderwerpen. Dan is ChatGPT wel makkelijk om in 1x alle info te verzamelen.

3 likes

Dit begrijp ik echt niet eigenlijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat je gelukkiger bent met een misbruikt kind + een moordenaar als partner dan alleen met een misbruikt kind. Ik zou mijn partner dan echt net zo walgelijk vinden.

2 likes

Ik ben echt verbaasd hoe iedereen z’n partner laat leven in deze hypothetische situaties.
De kans is er gewoon dat die 50 random doden grotendeels in je omgeving zitten. Ik zou het echt veel zwaarder vinden m’n hele vangnet in 1 x te verliezen dan alleen m’n man. Of dat alle kinderen van mezelf en vrienden /familie in 1 x dood gaan.
Zou dat risico niet durven nemen.

2 likes

Ik zou niet zeggen vermoord hem. Maar als het gebeurd is zou ik dat wel begrijpen.

Maar het kunnen ook 50 terroristen zijn

7 likes

Maas in de wet, ik heb geen partner :ok_woman:t2:
Maar anders gingen 50 van jullie eraan

5 likes