op mijn werk wordt het continu door iedereen gebruikt, ik zou ook echt niet meer zonder willen
Ik gil nog steeds om jouw brief of Royke graag bij alle posts uit de bijlage wilde toelichten waarom dit in overtreding was. Hoeveel pagina’s waren dat aan screenshots van posts? Een stuk of 20 ofzo.
Poehhh onmenselijk veel.
Dat klinkt wel echt als een hele fijne en betrokken aanpak. Nooit gerealiseerd dat huisarts in dat soort gevallen ook langs komt.
Ja ik vond dat een mooi onderdeel van de zorg en hoop dat dat in toekomst haalbaar blijft
Ik gebruik het eigenlijk als een soort makkelijkere zoekmachine. Ik moet de komende paar maanden heel veel blogs voor m’n werk schrijven over vrij simpele onderwerpen. Dan is ChatGPT wel makkelijk om in 1x alle info te verzamelen.
Dit begrijp ik echt niet eigenlijk. Ik kan me echt niet voorstellen dat je gelukkiger bent met een misbruikt kind + een moordenaar als partner dan alleen met een misbruikt kind. Ik zou mijn partner dan echt net zo walgelijk vinden.
Ik ben echt verbaasd hoe iedereen z’n partner laat leven in deze hypothetische situaties.
De kans is er gewoon dat die 50 random doden grotendeels in je omgeving zitten. Ik zou het echt veel zwaarder vinden m’n hele vangnet in 1 x te verliezen dan alleen m’n man. Of dat alle kinderen van mezelf en vrienden /familie in 1 x dood gaan.
Zou dat risico niet durven nemen.
Ik zou niet zeggen vermoord hem. Maar als het gebeurd is zou ik dat wel begrijpen.
Maar het kunnen ook 50 terroristen zijn
Maas in de wet, ik heb geen partner
Maar anders gingen 50 van jullie eraan
Nee eigenlijk meer omdat ik mijn eigen leven niet zo leuk vind en het niet erg zou vinden om dood te gaan haha
Heb jij ooit aan geiten yoga of een ander soort yoga waar dieren rondom je heen lopen?:
- Ja, was leuk
- Ja, ik vond er niks aan
- Nee, geen behoefte aan
- Nee, ik wil het wel nog een keer doen
0 stemmers
Ik ben altijd bang dat ze op je gaan kakken
- Mijn kat/hond/konijn/cavia/hamster/chinchilla is mijn yoga buddy
0 stemmers
Alleen boerengolf
Dus je hebt gegolfd tussen de koeien?
Daar komt het wel op neer. Al zitten ze vooral in een hoekje te chillen en loop je er af en toe langs.
2 inch is 5 cm trouwens
- De poster heeft gelijk, als je een 15inch pizza bestelt hoor je een 15inch pizza te krijgen en deze is 2 inch te klein
- De pizzazaak heeft gelijk, wat overdreven om hierover te klagen
0 stemmers
First dates lijkt me het minst ongemakkelijk, alleen daar komt nooit een succesverhaal uit voort.
Ik zou mezelf graag terug zien bij lang leve de liefde. En dan t liefst dat ik word gekoppelt aan zon vage dude die frikandellen omelets maakt ofzo. Ik ben namelijk heel slecht in het verbergen wat ik nou echt van iets vind. Lijkt mij top tv.
Haha nou ik vroeg blijkblaar vroeger nogal vaak wat “gauw” ook alweer was. En dan deden mensen zo’n handje, als in van hup snel wegwezen. Zo’n gebaar zegmaar en dan wist ik het weer. Ik vind alleen ‘snel’ helemaal niet op ‘gauw’ lijken dus ik maakte die connectie niet.