Stel je persoonlijke vraag #41

Nee eigenlijk meer omdat ik mijn eigen leven niet zo leuk vind en het niet erg zou vinden om dood te gaan haha

7 likes

Heb jij ooit aan geiten yoga of een ander soort yoga waar dieren rondom je heen lopen?:

• Ja, was leuk
  • Ja, ik vond er niks aan
  • Nee, geen behoefte aan
  • Nee, ik wil het wel nog een keer doen

0 stemmers

Ik ben altijd bang dat ze op je gaan kakken

• Mijn kat/hond/konijn/cavia/hamster/chinchilla is mijn yoga buddy

0 stemmers

1 like

Alleen boerengolf :joy:

3 likes

Dus je hebt gegolfd tussen de koeien?

1 like

Daar komt het wel op neer. Al zitten ze vooral in een hoekje te chillen en loop je er af en toe langs.

2 likes

2 inch is 5 cm trouwens

• De poster heeft gelijk, als je een 15inch pizza bestelt hoor je een 15inch pizza te krijgen en deze is 2 inch te klein
  • De pizzazaak heeft gelijk, wat overdreven om hierover te klagen

0 stemmers

First dates lijkt me het minst ongemakkelijk, alleen daar komt nooit een succesverhaal uit voort.

3 likes

Ik zou mezelf graag terug zien bij lang leve de liefde. En dan t liefst dat ik word gekoppelt aan zon vage dude die frikandellen omelets maakt ofzo. Ik ben namelijk heel slecht in het verbergen wat ik nou echt van iets vind. Lijkt mij top tv.

37 likes

Haha nou ik vroeg blijkblaar vroeger nogal vaak wat “gauw” ook alweer was. En dan deden mensen zo’n handje, als in van hup snel wegwezen. Zo’n gebaar zegmaar en dan wist ik het weer. Ik vind alleen ‘snel’ helemaal niet op ‘gauw’ lijken dus ik maakte die connectie niet.

3 likes

Ik slaap sinds een paar maanden voor het eerst in mn leven vaak met sokken aan. Omdat ik erachter ben gekomen dat ik dan sneller in slaap val. Ja heel raar i know. Als ik dan wakker word doe ik ze wel meestal uit.

Slaap jij wel eens met sokken aan?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Ik kan niet slapen als ik koude voeten heb, dus als ik koude voeten heb laat ik m’n sokken aan. Maar word vaak wel wakker zonder sokken.

5 likes

Trap ze alleen uit in mijn slaap

GODVERDOMME! Haha nee is goed hoor. Maar je slaapt dus dan in de zomer ook met sokken? Ik heb echt ijs ijskoude voeten (al veel geklaag over gehad in het verleden) en ik voelde dat blijkbaar niet eens meer. Mn vriend wel :cold_face:. En toen trok ik een aantal nachten enorme sokken van hem aan hoog opgetrokken en ik sliep zo goed ineens! Of iig veel beter of rustiger. Als ik wakker word doe ik ze nu meestal wel uit.

1 like

Doe je koude poten tegen zijn rug, dan voelt hij het al helemaal

4 likes

Haha dan voel ik dus altijd wat voor ijspoten ik heb. Het lijkt wel alsof ik daar geen doorbloeding hebt 's nachts.

Ik wou graag meedoen aan Take Me Out, geweldig programma haha.

4 likes

Ik ga voor de bingo :rofl: ik wil alleen geen boerin worden. :grimacing: oh en ik mis love is blind nog!

2 likes

In het vorige huis altijd in de winter, had echt dag en nacht sokken aan.

Waar ik nu woon niet, is beter geïsoleerd, als ik ga slapen met sokken aan heb ik het veel te warm

1 like

Ik zeg doen! Wat houd je tegen?

1 like

24 uur vast zitten met een man.

18 likes